4

181 10 0
                                    

Z pohladu Naomi :

Hrabala som sa v skrini a vyberala si šaty na party . " A čo tieto ? " spýtala som sa .

" Tie su tiež dobré . " povedal Menma.

" To vravíš na každé šaty, ktoré sú tie naj ? " opýtala som sa .

" Ja neviem, všetky ti pasujú . " rozhodol rukami a frustrovane vydýchol.

" Agrr ! " naštvane som dupla nohou.

" Tak ja neviem, ktoré by si chcela, ja sa v tom nevyznám ! "

"Tak ti to uľahčím , vyber si medzi týmito dvoma ..........týmito a týmito, ktoré ? " ukázala som mu jedny čierne, krátke čipkované šaty s jedným dlhým rukávom a jedny červené krátke čipkované šaty s dlhým rukávom a výstrihom .

" Rozhodne tie červené ! " skríkol .

" Okej , takže tie čierne . " povedala som a zasmiala sa .

" Čože ? Veď ja som povedal červené . " 

" Podla tvojej reakcie som usúdila, že by sa mi každý díval do výstrihu, takže beriem tie čierne . " zasmiala som sa a spratala šaty .

Nachystala som si tie čierne a k tomu vytiahla čierne topánky na platforme. Skusila som si ich .

 " To sa chceš na tom zabiť ? " zasmial sa .

" Nie , iba sa musím na tom do večera naučiť chodiť . " zasmiala som sa . Snažila som sa v nich chodiť . Po pol hodine mi to už išlo super . " Takže už viem na nich chodiť . Idem sa pripraviť . Prídi pre mňa za hodinu . " hovorila som do telefónu . Obliekla som si tie šaty , išla sa namaľovať.

Jemne som sa nalíčila a jediné, čo mi na tvári svietilo bol červená rúž. Vlasy som si nechala rozpustené a trochu ich natočila.

 " Už je tu Menma !" zakričala mama .

" Dobre ! " odkričala som . Obula som si topánky a išla dole . 

" Wow ! " Menma mal otvorené ústa do korán . Zasmiala som sa . 

" No poď lebo prídeme neskoro . " potiahla som ho za ruku a išli na party.

" Dúfam že tam nebude Daisuke . " povedala som . Prišli sme pred ten bar . Otvorili sme dvere a dovnútra sme prišli ako dajaké celebrity. Všetci na nás pozerali . Párty bola už v plnom prúde .

" Čawte ! Som rada, že ste prišli ! " kričala nám do ucha Alex . 

" Wow ! vypadá to tu úžasne " zakričala som jej do ucha, aby ma počula . 

" Diky ! " povedala . " Tak ja už idem, bavte sa ! " odišla na parket . 

" Pôjdeme si zatancovať , alebo si dáme niečo na pitie ? "opýtala som sa Menmu ? " 

" Poďme si dať niečo na pitie . " 

" Ok " Prišli sme k baru .

" 2x sake " barman pred nás postavil dva poháre saké. Normálne ešte nemôžme piť ale to už je teraz jedno. Šupli sme to do seba raz dva . " Poď tancovať " chytila som ho za ruku a ťahala na parket . 

" Ja neviem tancovať . "povedal . 

" Ale vieš , a ak nie tak sa to naučíš " zasmiala som sa . 

" Ježiš nie ! Veď ja som ako poleno ! " dovliekla som ho na parket a začala tancovať . 

" Menma veď tancuj ! "

" Ale ako ? " opýtal sa.

" No hocijako však sa pozri na ostatných  ako tancujú . " rozhliadla som sa po ostatných.

" No dobre. "začal robiť svoje kreácie . Na niektorých som sa musela zasmiať . Ale zase niektoré boli super .

Chytil mi boky a tancovali sme . " Veď tancuješ dobre ! A že vraj nevieš tancovať " zasmiala som sa .

" Ale fakt som nevedel " zasmial sa . Pozrela som sa ku dverám . Ježiš len to nie ! Dvere sa rozleteli a dnu vošla Karin . Kriste pane veď ta vypadá ! Totálna štetka !Prišla s partiou ľahkých devušiek. Ďalšie také 3 kurvy ako je Karin ! Nevšímala som si ich .

Periferným videním som zahliadla Daisukeho . Ešte ten tu chýbal ! Pozeral sa na nás .Radšej som sa tam nedívala . Menma ho pozdravil , veď sú naj. kamoši . Ja som sa naňho pozrela , ale nepozdravila som . Uhla som pohľadom . Menmovi som povedala o tom, že som chodila s Daisukem . Najprv si myslel, že si z neho robím srandu ale keď si všimol, že som sa skoro rozplakala , tak to bral vážne . " Idem na vzduch . Dobre ? " povedala som a on prikývol . Vyšla som von a zabočila do uličky . Oprela som sa o stenu a dívala sa na mesiac . Bol naozaj nádherný. Zatvorila som oči a po chvíli ich otvorila . Trhlo mnou . Predo mnou stál Daisuke ! 

" Čo chceš ?! " vyštekla som . 

" Chcem niečo vedieť . " povedal tak chladno až ma zamrazilo . 

" No vrav . "snažila som sa napodobiť jeho hlas . Asi sa mi to nepodarilo lebo sa zasmial . 

" Nenapodobuj ma , nepasuje ti to . " povedal . Pristúpil ku mne a díval sa mi do očí .

" Cítiš stále ku mne niečo ? " ta otázka ma zarazila . Neodpovedala som a sklopila hlavu .Cítim k nemu stále niečo ? Sama neviem ! Zdvihla som hlavu a povedala : " Nie " a odkráčala som preč . Vošla som dovnútra a sadla si ku Menmovi . Daisukeho som si vôbec nevšímala .Ako keby neexistoval . Ale v mojej hlave bol stále ! Krucinál ! Zabudni už naňho !

" Menma je mi blbo . Pôjdem už domov . " povedala som a postavila sa od stola .

" Odprevadím ťa . " ponúkol sa.

" Nie , netreba . Zabávaj sa . " usmiala som sa . Usmial sa tiež a ja som odišla . Bolela ma už hlava z toho hluku a alkoholu . Otvorila som dvere a vošla dnu . Všetci už spali . Potichu som vošla do izby a vyzula si topánky . Zobrala som si pyžamo a vošla do kúpelky . Spustila som na seba horúci prúd vody . Umyla som sa a obliekla si pyžamo .Do skrine som schovala šaty . Úplne v zadu som uvidela Daisukeho mikinu . Prešla som po nej rukou . Zatvorila som skriňu a otvorila balkónové dvere , aby sa vyvetralo v izbe som mala poriadny duns . Prečesala som si vlasy . Rozvalila som sa na postel a pozerala na strop . Sama neviem prečo som mu povedala nie, keď je očividné, že ho milujem...

Zacítila som ako si niekto sadol na postel . Otočila som hlavu na tú stranu . Vážne niekto sedel na mojej posteli ! Vyskočila som z postele ako blesk ! " Čo tu robíš ? " vyštekla som .

" Povedz mi pravdu! "dožadoval. 

" Choď preč ! " 

" Odídem ak mi povieš pravdu ! " povedal rázne a prepaľoval ma pohľadom.

" Ale akú ?! "

" Cítiš ku mne niečo ? " 

" Počul si čo som povedala na túto otázku, tak už choď . " Chcela som ho postrčiť, aby išiel preč , ale chytil mi ruky a pritiahol si ma ku sebe .

" Odpovedz" povedal . 

" Nie , necítim ku tebe nič . " povedala som . 

" Klameš . " zovrel moje ruky ešte pevnejšie.

" Nie neklamem . " povedala som . 

" Pozri sa mi do očí a povedz to ! " pozrela som sa mu do očí a otvorila ústa, že idem zopakovať to, čo som povedala , ale z mojich úst nič nevychádzalo, ani hlásku . Proste nič . Iba som naňho čumela . " No chcem to počuť . " Zaklipkala som očami . Do riti, už čosi povedz !!! Čo som onemela ?! 

" N-nie " konečne zo mňa niečo vyšlo a aj to znelo úboho!

" Klameš , vidím ti to na očiach ! " 

" Nekl- " nestihla som dopovedať a on ma pobozkal .Začala som spolupracovať . Pomedzi bozky sa usmial . Poznal ma tak dobre ako svoje topánky. Bozk prehĺbil . Rukami som sa mu zahrabala do vlasov . On mi chytil boky a pritiahol si ma ku sebe bližšie . Odtiahol sa , oprel sa čelom o to moje a usmieval sa.

Naomi  [ Naruto FF]Where stories live. Discover now