Hermiona váhavo hľadela na Draca, dúfajúc, že je skutočný. Na zlomok sekundy sa zdalo, že príde k nej, ale s naštvaným výrazom sa rozbehol smerom, kde zmizol útočník. Hermiona a Ginny si venovali krátky pohľad. Netrvalo dlho a vedeli, že ich povahy im iné riešenie, ako vydať sa za ním nepripustia. Obidve sa rozbehli za Dracom.„Ukáž sa, ty zbabelec." Ozýval sa jeho hlas po chodbách.
„Draco." Zavolala za ním Hermiona.
Po tom, ako počul jej hlas sa zastavil. Otočil sa a uvidel udýchané dievčatá, ako sa ho snažia dostihnúť. Bez zbytočných rečí chytil Hermionu do náručia a tuho ju objímal. Ginny len prekvapene pretočila očami a začala sledovať svoje nechty, ktoré ju popravde vôbec nezaujímali.
Hermiona objatie opätovala. Srdce jej hovorilo, že je to on.
„Prepáč." Hovoril jej.
„Prepáč, že som ťa neochránil. Už sa ťa nikdy nikto nedotkne. Zabijem každého, kto sa ti pokúsi ublížiť."
Nenachádzala slov. Mlčala a nechcela sa od neho odtrhnúť. V jeho objatí sa cítila bezpečne.
Ginny si významne odkašľala.
„Nerada ruším, ale myslím že Harry a Ron si budú robiť starosti."
„Odprevadíme ťa do klubovne." Odpovedal jej Draco. „Ja a Hermiona sa musíme porozprávať. V súkromí."
„To v žiadnom prípade." Protestovala Ginny tvrdohlavo.
„To je dobré, verím mu." Upokojila ju Hermiona.
Spoločne s Dracom odprevadili nazlostenú Ginny do klubovne.
„Chápem ju, bojí sa o mňa." Zastávala sa jej.
„Nikto sa ťa nedotkne. A keď zistím kto to bol, zabijem ho." Odpovedal rázne Draco.
V jeho hlase bolo počuť toľkú zlosť a rozvážnosť, že ani chvíľku nepochybovala o tom, že je toho schopný.
„Je to niekto, kto používa všehodžús." Začala vysvetľovať.
„Áno. A už teraz je mŕtvy."
„Chýbala si mi. Vyhýbal som sa ti zámerne. Myslel som si, že ťa tak ochránim, ale bola to chyba." Vyletelo z neho zrazu.
Hermiona mlčky prikývla.
Spoločne vyšli na dvor a sadli si na kamennú lavičku pri hradbách. Draco vyslovil niekoľko zaklínadiel, vďaka ktorým ich nebolo vidieť ani počuť.
„Pansy si myslí, že je to niekto z vonku. Teda, určite nie študent ani učiteľ."
„Ale, tomu nechápem."
„Viem, že sa to nepočúva ľahko, ale sú medzi nami isté rozdiely."
Zasmiala sa „Áno, všemožná krv." Povedala ironicky.
„Pozri, mne na tom nezáleží. Nepochybujem však o tom, že by v tom mohla mať prsty moja rodina alebo ON."
„Bol to Goyle. Som s tým istá. Vidím, ako sa na mňa pozerá. Ten niekto ma nechcel zabiť. Chcel ma..." zmĺkla.
Draco to popravde nechcel ani počuť. Predstava, že sa jej niekto dotýka ho spaľovala zvnútra. Nedopustí to. Nikdy.
Uprene hľadel do diaľky a premýšľal. Opatrne mu položila ruku na stehno. Inštinktívne ju chytil za ruky a preplietol si s ňou prsty. Nastalo ticho. Ani jeden z nich nevedel, čo má povedať. Draco prisahal, že za toto mu Goyle zaplatí. Na ďalšej strane, nepochyboval ani o tom, čo povedala Pansy. Ak to bol Goyle, musel mať nejakú podporu. Navyše bol natoľko hlúpy, že nevedel namiešať ani tie najľahšie elixíry, nie to všehodžús alebo nedávny jed. Muselo byť do toho zapletených viac osôb a on za každú cenu zistí, kto to bol.
„Nechcem, aby si niekam chodila sama."
„Nebudem. Stále bude so mnou Harry, Ginny alebo Ron."
Bolo to prvýkrát, čo pri ich zmienke, nechytal zlosť. Odjakživa ich nenávidel, rovnako ako ju. Teraz je pre neho najdôležitejšia a hoci sa mu to ťažko pripúšťalo, pri nich bola v bezpečí.
„Draco, nechcem, aby si mal kvôli mne problémy."
„Žiadne nemám. Všetci to budú akceptovať. Kto nie má smolu. Urobili sme chybu. Už žiadne pretvárky, nenávistné scény a podobne. Snažil som sa od teba držať čo najďalej a kam to viedlo? Odteraz budem stále pri tebe a ochraňovať ťa." Pozeral jej do očí s úplnou vážnosťou.
Niekoľko sekúnd na seba hľadeli, až kým ich pohľad neprerušilo spojenie ich pier.
YOU ARE READING
Undercover (Dramione)
FanfictionHermiona a Draco sa čím ďalej tým viac nenávidia. Alebo je to inak?