36

3.1K 166 3
                                    







Šťastná Hermiona sa vrátila do klubovne až nadránom. Spolu s Dracom zaspali v tajnej miestnosti, takže nebola vôbec unavená. Jediné, čo cítila bola odvaha a odhodlanie. Dnes pôjde spoločne s Ginny za Sally a urobí všetko pre to, aby konečne zistila pravdu. Posledné dni nemala pocit, že by ju niekto sledoval, ale chcela si byť úplne istá.

Pri raňajkách sa spokojne usmievala na tanier, mysliac na Draca.

„Čo ten úsmev?" opýtala sa jej s prižmúrenými očami Ginny.

„Len tak." Veselo odvetila.

„Akú si mala noc? Zobudila som sa okolo štvrtej a ešte si nebola na izbe."

„Celkom fajn, len sme sa rozprávali."

Ginny sa na ňu zaškerila. Bolo jej jasné, aké rozprávanie má Hermiona na mysli.

„Ginny!"

„Čo?"

„Tam je to dievča Sally. Prichádza do veľkej siene." A ukázala smerom k východu.

Mladé nízke dievča kráčalo so sklonenou hlavou. Hermiona a Ginny okamžite vstali a mierili k nej.

„Sally Winsnová?" nevydržala to Hermiona a už od niekoľkých metrov vyslovila jej meno.

Sally vystrašene zodvihla hlavu a len čo videla Hermionu zastavila sa. Na zlomok sekundy to vyzeralo, že im pôjde v ústrety. Miesto toho sa otočila a rozbehla sa preč.

Dievčatá sa ju snažili dobehnúť, ale bola preč.

Udychčané sa pozreli na seba. „Určite je to ona." Skonštatovala Hermiona.

Pár minút predtým ako sa skončilo vyučovanie sa spustil poriadny lejak. Študenti boli nahnevaní, že nemôžu tráviť poobedie von, ale musia kysnúť v hrade. Draco sedel znudene v klubovni a hral sa s prútikom. Prisadla si k nemu zvedavá Pansy.

„Tak ako to ide?" opýtala sa

„Goyle s tým nič nemá. Použil som na neho legilimenciu." Odvetil Draco

„A Crabbe?"

„Pansy, sú to moji kamaráti. Viem že sú sprostí, ale nemyslím s,i že by mi chceli ublížiť."

„Tebe určite nie." Zamrmlala si. Stále sa nedokázala zmieriť s tým, že Draco je s Grangerovou.

„Niečo som si všimla." Začala hovoriť potichu. „Crabbe a Goyle boli vždy spolu, ale posledné dni ich vidím vždy od seba. Neviem, či to môže mať súvis."

Draco na ňu zamyslene pozrel a skričal na klubovňu „Crabbe, poď sem."

Crabbe sa odtrhol od obrazu, ktorý nezmyslene sledoval a usadil sa na gauč oproti Dracovi.

„Malfoy?"

„Kde máš Goyla?" opýtal sa Draco chladne

„Netuším."

„Odkedy ste vy gorily bez seba? Boli ste nerozluční ako Potter a Weaslík." Zasmial sa.

Crabbe bol ticho a sledoval zem.

„Odpovedz mi!" Prikázal mu Draco

„Neviem kde je Goyle, už sa spolu veľmi nebavíme." Odvetil zvláštnym tónom.

„Prečo?"

„Ja neviem. Je zvláštny. Ako keby to ani nebol on." Povedal neisto. Čakal že ho Draco a Pansy vysmejú, ale pozerali na neho s vážnym výrazom.

„Crabbe chcem niečo vedieť. To Goyle prenasledoval Grangerovú?"

„N-neviem." Zakoktal

„Nebudem sa ťa to pýtať dvakrát." Odvetil Draco s toľkou autoritou v hlase až Crabbe zbledol.

„Viem, že sa mu páčila a povedal že ju dostane, skoro mu to vyšlo len ho prerušil Snape. Viac... Ja viac neviem."

V Dracovi sa prebudil hnev. Poznal Crabba, vedel že si nevymýšľa. Ale Goyla zabije. Je mu jedno koľko rokov si odsedí v Azkabane. Proste ho zabije.

Po jednej prváčke dal poslať Hermione odkaz, v ktorom jej odkazuje že sa musia súrne stretnúť.

Undercover (Dramione)Where stories live. Discover now