Κεφάλαιο 22

1.9K 146 13
                                    

<Ο Γιάννης;Γιατί είναι εδώ ο Γιάννης;Και γιατί την φιλάει;>

Είπα στον εαυτό μου ψιθυριστά

Έμεινα να τους κοιτάω.Είχα βάλει το χέρι μπροστά στο στόμα μου για να μην με ακούσουν και προσπαθούσα να ακούσω τι λένε

<Είσαι σίγουρος αγαπη μου ότι έπιασε το κόλπο;>

<Ναι μωρό μου μην ανησυχείς.Πιστεύει ότι ο Νόρμαν βρέθηκε εχθές με την αδερφή μου>

<Μπράβο αγάπη μου.>

Του είπε και άρχισε να τον φιλάει πάλι.Εγώ έκανα πίσω και έφυγα γρήγορα χωρίς να με ακούσουν.Το κεφάλι μου πήγαινε να σπάσει.Δεν ήξερα τι να κάνω.Σε ποιον να μιλήσω.Έφτασα σπίτι και το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να πάρω τον Νόρμαν..Χτύπησε για πολύ ώρα αλλά δεν απάντησε σε καμία από τις κλήσεις μου.Λογικό γιατί δεν του είχα φερθεί καλά αλλά ήθελα να τον κάνω να καταλάβει ότι δεν φταίω εγώ.Πήρα τον Τόμας αλλά το τηλέφωνο του ήταν νεκρό.Από την μία ήθελα να του μιλήσω να του πω τι μου έκανε η Αριάδνη αλλά από την άλλη έτσι και το μάθαινε θα γινόταν χαμός και δεν ήθελα να μαλώνουν.Πήρα τον Πέτρο αλλά ούτε εκείνος απάντησε.Πήγα κατευθείαν στο δωμάτιο μου και ξάπλωσα στο κρεβάτι ενώ με είχαν πιάσει τα κλάματα.Το κεφάλι μου πόναγε πάρα πολύ από τα ποτά και όλη αυτή η κατάσταση με είχε χειροτερεψει.Η ώρα ήταν 3 τα μεσάνυχτα και δεν μπορούσα ούτε να κοιμηθώ.Σηκώθηκα και πήγα προς την τσάντα μου να πάρω ντεπον αλλά για κακή μου τύχη είχαν τελειώσει και έπρεπε να πάω στην κουζίνα να πάρω και ίσως να συναντούσα την αδερφή μου.Την είχα σιχαθεί.Δεν ήθελα ούτε να την ξέρω.Δεν καταλαβαίνω για πιο λόγο το έκανε όλο αυτό.Γιατί να θέλει τόσο πολύ να μας χωρίσει με τον Νόρμαν.Το είχε βάλει σκοπό ζωής όλη αυτή την κατάσταση.

Βγήκα από το δωμάτιο και πήγα στην κουζίνα.Ευτυχώς δεν την είχα δει πουθενά.Πήρα το ντεπον,ήπια νερό και πριν προλάβω να φύγω άνοιξε την πόρτα και μπήκε μέσα.Δεν ήθελα να την κάνω να καταλάβει ότι ξέρω.Ήθελα να δω μέχρι που μπορεί να φτάσει το παιχνίδι της.

<Τι έγινε Νεφέλη όλα καλά;>

<Ναι όλα καλά>

Είπα εγώ και προχώρησα μέχρι το δωμάτιο μου

<Θέλεις να μιλήσουμε λίγο;Σε είδα στεναχωρημενη πριν.Έγινε κάτι;>

<Όχι δεν έγινε>

Είπα απότομα!Πως είχε το θράσος να με ρωτήσει;Πριν από λίγο φιλιοταν με τον άνθρωπο που πίστευα ότι με ήθελε και παραλίγο να του δωθω.Και είχε βάλει στόχο να με χωρίσει με τον Νόρμαν.Μπήκα στο δωμάτιο μου και πήρα το κινητό για να μιλήσω με τον Νόρμαν.Κάλεσα αλλά δεν απάντησε.Δεν μπορούσα να κοιμηθώ.Ήμουν πολύ στεναχωρημενη από όλη αυτή την κατάσταση.

Παρανομοι ΈρωτεςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora