Capitolul 23

3K 131 6
                                    

Madison's POV

"Am întrebat ce naiba caută el aici?" Niall tipa făcându-ma sa tresar.

"A venit sa ma vadă." Spun, testând vorbele pe care le spun.

"A venit sa te vadă? De ce?" Intreaba sarcastic.

"Pentru ca spre deosebire de alți oameni, lui chiar ii pasa." Liam ne întrerupe iar Niall isi da ochii peste cap.

"Il vreau afara, acum." Spune uitându-se la mine intens, trimițând fiori pe șira spinării. Ma întorc sa ma uit la Liam care se uita la Niall cu furie pe fata. Ma întorc sa ma uita la Harry care ma privea, așteptând un raspund. Camera este silențioasă, singurul lucru care se aude este bipăitul aparatelor, oftez adânc.

"Nu pleacă, Niall." Spun uitându-ma la el. Începe sa vorbească dar imi ridic mana sa-l întrerup. "Este prietenul si tu nu poti face nimic. Nu ma poti oprii din a-mi vedea prietenii." Spun.

"Oh, chiar pot. Si o voi face." Spune furios si merge spre par si-l ridica pe Harry de guler si amândoi se uita cu dispreț in ochii altuia. Din fericire, Liam ii desparte dar Niall tot nervos rămâne.

"Tipule, care este problema ta? Am venit doar sa o vad si tu te comporți ca un cretin." Harry isi da ochii peste cap.

"Nu îndrăzni sa ma numești cretin, tu-" Il întrerup.

"Încetează!" Tip. Niall se uita la mine îngrijorat decat nervos iar Harry oftează adânc. "Sunt aici in pat, luptându-ma cu moartea si tu, amândoi va certați ca niște maniaci." Spun.

"Imi pare rau, Madison." Harry isi cere scuze. "Nu ar fi trebuit sa vin dar vroiam sa vad cum te simti." Spun el.

"Nu e vina ta Harry, ma bucur ca esti aici." Spun si incerc sa-i zâmbesc. "Esti prietenul meu, Harry." Termin. Niall iese din camera trântind usa, oftez. Care e problema lui? Este cumva gelos? "Imi pare rau pentru reacția lui." Imi cer scuze lui Harry.

Harry pleacă dupa o ora dându-mi un sărut pe sărut iar Liam si Sophia il urmează. Urasc sa recunosc dar mie dor de Niall in aceste momente. Sunt singura in camera asta mare de spital care ma face bolnava. Stiu ca Niall regreta tot ce a facut dar nu pot trece peste. Ma doare prea tare si nu pot sa-l iert si sa trec peste. Am învățat multe in acești cinci ani, despre cum e viata si cum va fi. Asistenta intra in camera scotandu-ma din gânduri.

"Buna domnișoara Tomlinson." Imi zambeste cald. Tine o tava cu mâncare pentru mine si ma ridic din pat. Mi-o aseaza pe pat iar mirosul mâncării imi inunda nările si oftez bucuroasa. Încep sa mănânc mâncarea din fata mea cat asistenta imi umple paharul cu apa. Cand termin de mâncat imi da niște medicamente. Dupa ce-si termina treaba, pleacă urându-mi noapte buna si ii zâmbesc, rămânând din nou singura.

"Te iubesc, Madison." Aud o voce si-mi deschid incet ochii. Cand am adormit? "Imi pare rau pentru tot ce am facut. Imi pare rau ca am distrus totul, pe noi. Dar, te rog, da-mi o sansa sa indrept lucrurile." Spune el. Pot să spun că e beat.

"Niall? Esti beat?" Il intreb.

"Te iubesc, baby." Spune el ignorand intrebarea mea făcându-mi inima sa fluture cu porecla lui pentru mine. "Stiu ca nu este usor pentru tine sa uita ce am facut sau sa ma ierti dar vreau sa imi repar greselile si să fiu parte din viața ta, încă o dată. Te rog Madison, o ultimă șansă." Ma roaga el.

"Niall, trebuie sa te odihnesti." Spun incercand sa ignor spusele lui. Îmi ia mâinile în mâinile lui si m-am uitat la acțiunea lui brusca. 

"Am nevoie de tine, baby." Spune, uitandu-se in ochii mei. 

"Niall, vom vorbi despre asta cand esti treaz." Imi trag mâinile din ale sale.

"Te iubesc baby si esti a mea. Doar da-mi o alta sansa." Bolboroseste si fara un alt cuvant merge spre canapea unde se intinde, capul si picioare pe spatarul canapelei.

Pentru o fractiune de secunda am vrut doar să-mi înfasor brațele în jurul lui si sa-l consolez spunând că totul este în regulă. Am vrut sa-i spun ca il iert și  sunt dispusa sa-i acord o a doua sansa. Dar, nu pot. Nu pot uita ce a facut. Nu pot uita noptile in care am plans dupa el. Nu pot uita cosmarurile pe care mi le-a provocat. Nu pot ierta durerea pe care mi-a provocat-o. Pur și simplu nu pot.

Îmi pun capul înapoi pe pernă, după ce l-am văzut pe Niall dormind liniştit pe canapea. Am oftat foarte tare ca lacrimile in ochii mei sa se formeze si imi amintesc tot ce a spus acum. Cum poate sa-mi faca asta? De ce imi face asta? Inainte sa stiu un suspin scapă din gura mea si-mi acopar buzele. Niall nu a fost niciodata bun cu vorbele sau actiunile sale. Pur si simplu nu poate arata ca iubeste pe cineva sau cel putin sa-i spuna persoanei ca o iubeste. Stiu ca ma iubeste indiferent de ce se intampla. Si stiu ca il iubesc. L-am iubit, il iubesc si-l voi iubi mereu. S-ar putea sa nu-l pot ierta, dar il voi iubi mereu.

Fosta lui sotie •TRADUCERE• (HIS EX WIFE)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum