c i n c i

846 31 1
                                    

Valentino pov
Dupa ce am vazut ce a facut aceea fata acelui vampir am plecat la ora finca se sunase dupa ce ora se terminase am decis sa ii fac o vizita surori mele merg la ea cand intru in clasa o vad uitandu.se la cineva ma apropri de ea si ma uit unde se uita si ea. Si o vad pe aceea fata batand pe cineva
Eu-Dar fata aia sa gandit sa.i omoare pe toti?
Mara-Noi suntem deja morti nu are cum sa ne mai omoare o data desi cred ca va incerca!
Eu-Ala e tot un vampir?
Mara-Da!
Eu-Si pala de ce il mai bate?
Mara-Stai... Ce ai zis a mai batut pe cineva?
Eu-Da a mai batut un vampir nu o lasa in pace inca nu atiu sigur ce ia facut dar si a luat niste pumni zdravani dar de data asta de ce il bate pe ala?
Mara-Finca face un proiect cu prietena noastra Dana si ia zis sa nu ii faca rau el luand.o peste picior si razand de ea ea ia dat un pumn si na de aici sti si tu! Si cumva intamplarea aia cu primul vampir sa intamplat in afara?
Eu-Da de ce?
Mara-O stiu am crezut ca a mai batut pe cineva inafara de cine stiam!
Eu-Eu am trecut sa vad ce faci?
Mara-Nu iti face griji sunt bine!
Eu-Pa!
Mara-Pa!

Dupa ore

Ma urc in masina si plec singur Mara a zis ca o duce o fata de la ea din clasa nu imi fac probleme se descurca.
Ajung acasa intru si in sufragerie e regina mama mea
Mama-Ce faci dragule?
Eu-Bine mama!
Mama-Unde e Mara?
Eu-Vine cu o colega are nu stiu ce proiect de facut!
Mama-Aaaaaaaa sunt asa de bucuroasa o sa isi faca o prietena!
Eu-Ma duc la mine in camera pa!
Mama-Pa!
Intru la mine in camera ma pun in pat si adorm.

Bella pov.
Am ajuns la o poarta mare din fier cica aici locuieste ea un om sau vampir nu stiu sa ii diferentiez inca, ne.o deschide itru cu masina si o parchez pe acolo.
Mara-Hai intra sa te prezint parintilor!
Eu-Mai usor vampir hiper activ ca acum intram!
Intram inauntru
Mara-Mama! Tata veniti putin sa vi.o prezint pe prietena mea!
Regele si Regina sunt in fata noastra in mai putin de 1 minut.
Regina-Buna draga mea! Ooo ea e prietena ta cum te cheama draguta?
Eu-Ma cheama Anabella dar puteti sa imi spuneti Bella!
Regele-Si ce esti?
Eu-Sunt om!
Regele-Si nu iti e frica?
Eu-De ce sa imi fie frica ca sunteti vampiri mie nu imi e frica de nimeni si nimic!
Mara-Chiar asa este a batut 2 vampiri si a mai injurat.o zi pe profa de Biologie!
Regele si Regina-Ceee?
Mara-Bella hai ca avem proiectul de terminat!
Eu-Hai!

Dupa 2 ore

Eu-Cat mai avem am obosit!
Mara-Tu ai obosit tu decat desenezi eu scriu!
Eu-Dar eu is om tu esti vampir deci nu te mai plange!
Mara-Normal ca asta e treaba ta!
Eu-Vezi ca sti!
Mara-Offff.....
Eu-M.am plictisit hai sa dam drumul la muzica! am pus muzica in box ele fiind aproape la maxim.

Valentino pov
Dorme.am si eu bine cand dintr.o data aud mizica la maxim ma dau jos din pat enervat la culme si ma duc dupa sunete, ele venimd din camera lu sormea intru fara sa mai bat si inauntru le gasesc pe cele 2 fete stand si vorbind
Bella-El cine este?
Arata cu degetul spre mine
Mara-El este fratele meu Valentino. Valentino ea este Anabella dar ii spunem Bella!
Eu-Si ce imi pasa mie cum cheama pe un muritor?!
Bella-Futu.ti muritoril tau de cretin jegos vezi sa nu ajungi la Lucifer!
Nu imi vine sa cred ce a scos pe gura ce cuvinte a zis si pe langa asta sunt uimit ca are atat curaj.
Eu-Vezi cum vorbesti cu mine muritoareo te pot omora dintr.o secunda sau sa pun pe cine vreau eu. Eu sunt Printul Vampirilor!
Bella-Si sti ce mai esti?
Eu-Ce? Baiatul visurilor tale!
Bella-Nu! Mai esti si jegosul puli mele neexistente multumit!
Eu&Mara-Ceee!
Bella-Nu suport vampiri infumurati si ca el (aratand spre mine) dar pe voi adica pe tine (arata spre Mara) si pe Rege si Regina nu am nimic din contra imi placeti sunteti simpli si nu va folositi de putere ca idioti de Vali sau Vaente sau cum naiba il cheama pe fractu!
Eu-Ma cheama Valentino!!!
Bella-Nu imi pasa! Eu ar trebui sa plec!
Mara-Bine stai sa te conduc!
Pleaca cu ea din camera eu fiind inca uimit ce cuvintele ce le.a  scos pe gura si cum sa purtat cu mine imi starneste mai mult interesu fata asta!

Mara pov
O conduc jos unde mama si tata stau pe canapea.
Mama-Gata pleci deja?
Bella-Da ma asteapta parinti!
Tata-Sa mai vi pe la noi draguta!
Belka-OK! Pa!
Ei-Pa!
Stai nu imi vine sa cred ei tocmai au invitat.o pe ea la noi din nou.
Tata-Imi place de fata asta draga!
Mama-Si mie!
Eu-Woow voua va place de ea?!
Tata-Nornal e curajoasa ceea ce e bine te a aparat cand a fost cazul si nu este una daia ce profita de puterea ta si titlu!
Eu-Aici sunt deacord cu tine! Noapte buna!
Ei-Noapte buna!
Plec la mine in camera ma uit prin jur si vad bluza de trening a Bellei ma aproprii de ea dar ma opresc cand am o viziune
O vad pe Bella, eu fiind langa ea in peisaj apare o masina face un drift perfect si opreste langa masina Bellei se da jos o vede pe Bella si o ia in brate ei doi cunoscundu.se demult ma uit mai bine il vad pe fratemiu este foarte furios cand ii vede inbratisati. Aceasta a fost viziunea nu inteleg nimic din ea. Si de ce fratele meu era furios? Ce ciudat! Ma pun in pat inchid ochi si ma culc! Si daca va intrebati vampiri nu dorm doar intram intr.un fel de meditatie la fel ca un somnul!

                         Corectata

Iubire SangeroasaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum