d o u a z e c i s i c i n c i

493 19 4
                                    

Bella pov
Spre mine vine....NICOLAS!
Eu-Ce cauti aici cap de nuca asta e doar pentru cei din scoala asta si din cate stiu eu tu nu esti la scoala asta!?
El ma ia de mana si ma trage dupa el
Eu-Ba esti posedat? Ca daca da ma duc sa il aduc pe preot sa iti descante!
Nicolas-Ce cauti aici? Ouo e nervos
Eu-Pai cum vezi sunt o eleva cunviincioasa eu nu lipsesc de la scoala si invat bine toti profesori ma iubesc!
Nicolas-Serios alta minciuna nu puteai sa bagi sa sti ca ma.m interesat si eu despre tine si ai peste 56 de apsente si cele mai mari note le.ai la sport muzica si desen la restu esti praf ai 5 sau 4 si despre profesori astia abia asteapta sa scape de tine nu mai sti ce iai facit doamnei Manti ai tun.o chiala sau domnului Bansi la.i lipit de scaun a trebuit sa mearga cu scaunul lipit de cur toata ziua sau ce ia.i facut directorului cabd te.a penepsit sa cureti bancile de guma ai luat toata guma si ia.i lipito prin tot biroul sau cand ii injurai in fata vrei sa mai continui am o lista lunga!
Eu dau din cap in semn de nu
Nicolas-Atumci ce cauti la balul asta daca te lua vriun vampir cinestie ce iti facea tu esti o printesa!
Eu-Stai linistit nu sunt de mult!
Atunci pe scena este domn director impreuna cu Valentino
Mrs Director-In aceeasta seara dupa cum stiti vampiri isi aleg alesele primul va fi printul!
Valentino-Aleasa mea va fi...........Izabela Blank!
Nicolas-Cee ma!? Tu nu o sa o atingi pe sora mea!
Valentino-E aleasa mea!
Eu-Ba nu uita ce pot sa iti fac!
Valentino-Vino cu mine!
Eu-Nici gand!
Valentino-Iti dau ciocolata!
Eu-Mmmmmmmm.....
Valentino-Iti dau ciocolata si capsiuni si o sticla de sic!
Eu-Sa facut!
Ma ia de mana si ma duce afata ne suim in masina si mergem la mama masi nu stiu! Eu sunt prea ocupata cu ciocolata

Peste 2 ore
Valentino-Am ajuns!
Eu-Unde?
Valentino-La o cabana de a mea unde o sa stam!
Eu-De ce?
Valentino-Intra si o sa iti spun!
Eu-Bine!
Intram inauntru ma pun pe canapea si il astept pe Valentino care sa dus in bucatarie il vad venind cu doua pahare intr.unu e sange si in celalalt e suc yupyyy suc!
Valentino-Fi atenta vei sta cu mine aici 3 saptamani si daca te fac sa ma iubesti vei fi iubita mea pentru tot deauna dar daca nu te pot face sa ma iubesti te voi lasa in pace pentru totdeauna si nu o sa te mai supar cu nimic! De ci ce zici esti deacord?
Eu-.........

Iubire SangeroasaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum