Bella pov
Profu-Vad ca ati observat ca sunt si clasa a12a la voi in clasa pai ei o sa dea bacul incurand asa ca va trebui sa isi aminteasca materia de a 11a dar nu o sa faca la toate orele cu voi decat unele aceelea sunt Mate Romana Desen Sport si Muzica.
Dupa ce profu a vorbit ne a pus in banca cate unu de a 11 a cu unu de a 12 a si ghiciti cu cine ma pus pe mine ..........cu increzutul prea zgarcitul si prostul printul Valentino tada.
Valentino in soapta-Ce desenezi?
Eu tot in soapta-Pe tine in chiloti tanga!
Valentino-CE??
Profu-De ce ati tipat majestate?
Eu in soapta-De prost ce e!
Valentino-Nu e nimic vontinuati!
Profu isi continua ora la sfarsitul orelor ma duc in parcare am chef de o cursa cred ca o sa ma duc la curse da si daca nu stiti fac curse eu sunt "regina diavolita" eu nu am pierdut nicio cursa niciodata si stiu sa ma si bat foarte bine dar asta stiti si voi.
Ma urc in masina bag 230km/h si ajung la vechiul aeroport de la granita acolo se tin cursele. Cobor din masina si ma duc sa ma inscriu.
Dupa ce m.am inscris am plecat la masina si m.am dus la start in fata noastra vine una mai mult dezbracata decat inbracata.
Fata-3...............2.............1....START!
Am pornit masina am mers mai incet cu 218km/h desi masina asta prinde 600km/h la o curba vad ca toti incetinesc eu fiind mai desteapta maresc viteza mergand acum cu 300km/h fiind prima ajung la start fac un drift la 190° cobor din masina imi iau bani si plec.
Ajung acasa ma intru in casa parinti mei au plecat cu munca la Paris. Cand intru o vad pe Mara stand pe canapea
Mara-Unde ai fost?
Eu-La cursa!
Mara-Cursa!??
Eu-Da fac curse!
Mara-Super si eu fac dar sti ca e periculos acolo confuc si vampiri si ei nu au nimic de pierdut ei sunt morti si pot baga mai multa vitesa si sa intre in tine cu masina ei nu patesc nimic dar tu poti muri!
Eu-Ai terminat cu morara?
Mara-Offffff....bine gata!Dar cum te cheama la curse?
Eu-Regina diavolita!
Mara-Nu.Se.Poate. tu esti aceea regina de care se vorbeste peste tot!
Eu-Dar eu is asa celebra in cat si vsmpiri au auzit de mine!
Mara-Nu numai asta dar fratemiu are si poster cu tine pe pereti!
Eu-Am o intrebare?!
Mara-Zi!
Eu-Fractu poarta chilori tanga?
Mara-Nu! De ce?
Eu-Intrebam si eu din curiozitate! Dar tu de ce ai venit?
Mara-Pai ai mei au aflat ca ai tai sunt plecati si au vorbit cu parinti tai si au fost deacord sa vi sa stai la noi!
Eu-Offf....bine dar sa ma duc sa fac bagajul!
Mara-Ti l.am facut eu!
Eu-Bine hai sa mergem!
CITEȘTI
Iubire Sangeroasa
VampireBuna ma numesc Anabella dar prieteni imi spun Bella am o cea mai buna prietena o cheama Dana. Buna ma numesc Valentino sunt printul vampirilor am un cel mai bun pe nume Aidan. Ce se va intampla cand Bella afla ca este aleasa lu Valentino? Bella o sa...