Bella pov.
Fata-Scuze nu am fost atenta eu sunt Dana!
Eu-Nu.i nimica eu sunt Anabella dar prieteni imi spun Bella.
Dana-Incantata!
Eu-Si eu! Hei sunt noua imi poti arata si mie scoala?
Dana-Da hai!
Mia aratat clasa, laboratoarele si acum mergem sa imi arate curtea.
Ajungem in curte unde sunt o multime de copii. Pe o banca vad o fata trista merg la ea .
Eu-Buna de ce esti trista?
Fata-Pai toata lume ma crede o printesa razgaiata!
Eu-Eu nu cred asta eu is noua si nu stiu pe nimeni si mi se pare ca esti de treaba eu is Anabella dar imi poti zice Bella si ea este Dana ai vrea sa fim prietene?!
Fata-Da eu is Mara!
Eu-Incantata!.
Dana-Majestate! Si face o plecaciune
Mara-Nu mai face asta te rog!
Dana-Bine!
Eu-Tu chiar esti o printesa!
Mara-Da sunt printesa vampirilor!
Eu-Scuze dar eu nu cred in vampiri ei nu exista!
Mara-Ba exista si eu sunt unu din ei!
Eu- Si eu is regina Angliei!
Mara&Dana-Serios?
Eu-Nu! Hai gata cu asta sa trecem mai departe hai in clasa ca se va suna in 4 min.
Ele-Hai!
Am mers in clasa si m.am asezat in banca de la geam in clasa intra o profa.
Profa-Buna ziua!
Noi-Buna ziua!
Profa-Vad ca aveti o colega noua vino in fata clasei sa te prezinti!
Eu-Bine!
Merg in fata clasei si spun
Eu-Buna ma numesc Anabella Blaik si am 17 ani!
Profa-Bine du.te in banca ta! In ora aceasta am sa va zic ceva balul vampirilor cand un vampir isi va alege o fata va fi la anu adica peste 5 luni e balul!
Eu catre Mara in soapta-Ce bal?
Mara-Cand un vampir ea o fata si face ce vrea cu ea o face sclava sau iubita sau nu stiu ce vrea!
Eu-Ceee? Adica vampiri chiar exista?
Mara-Da eu ti am zis!
In restul orei am procesat tot ce am aflat! Dupa ora am iesit afara si m.am pus jos sub un copac citind.
Stau ce stau pana cineva imi face umbra las cartea si vad un baiat inalt cu ochi caprui.
Eu-Ce vrei?
Baiatu-Pe tine in pat!
Eu-Dar nu o vrei pe mata!
Baiatu-CE AI SPUS? AI IDEIE CU CINE VORBESTI MURITOAREO EU SUNT UN VAMPIR!
Eu-Nu mai tipa ca nebunu ca aud de cand m.am nascut coltisor si daca esti vampir ce vrei un premiu!
Baiatu se aproprie de mine eu ma ridic in picioare sa fiu la aceeasi inaltime cu el sau na macar incerc dar degeaba asta e paluga.
Se aproprie prea mult eu nu ma mai stapanesc nu suport cand cineva imi intra prea mult in spatiul personal imi iau rozeta o pun pe mana si ii dau un pumn in burta de se da 5 pasi in spate.
Mara-BELLA! Vine fuaga la mine
Eu-Nu mai tipa nu.s surda!
Mara-Esti bine? Ti a facut ceva?
Eu-Nu, sunt bine! Dar el nu cred! Si arat cu mana in spre vampirul ce se tine cu mana de burta pe jos.
Mara-Cum ai facut asta?
Eu-Cu asta! Si ii arat rozeta.
Mara-Dar......
Eu-E sfintita si cred ca daia inca se vaita!
Mara-Probabil!Valentino pov
Dupa ora de mate am plecat afara cand sa ies am vazut.o pe prietena lu sormea cea cu curaj parca o cheama Bella statea la umbra unui copac.
La ea se duce un baiat inalt vad ca discuta aprins asa ca m.am dus si eu sa aflu despre ce vorbesc.Dupa ce Bella vorbeste cu tipu si ii da un pumn
Mama dar fata asta e periculoasa rau sa nu ma apropri chiar asa de mult de ea. Da eu pot citi gandurile si asa am aflat de ce la lovit.
Si sora mea are o putere de a vedea in viitor.
Corectat
CITEȘTI
Iubire Sangeroasa
VampireBuna ma numesc Anabella dar prieteni imi spun Bella am o cea mai buna prietena o cheama Dana. Buna ma numesc Valentino sunt printul vampirilor am un cel mai bun pe nume Aidan. Ce se va intampla cand Bella afla ca este aleasa lu Valentino? Bella o sa...