Bella pov
Ih ce inganfat auzi la el doar pentru ca e vampir trebuie sa ma dau pe tava e fututi mormantul mati de vampir la.sa ca vedeti voi ce se va intampla cu voi eu nu is daia fricoasa e de acum va pun eu la punct coltisorilor mai putin pe Mara ea e prietena mea. Si da acum cred ca e vampir dupa ce sa intamplat acum normal.
Se suna de intrare la ora am intrat in clasa si m.am dus in banca pe usa intra profa. La finalul orei profa ne spune
Profa-Pentru ca in clasa sunt oameni si vampiri si la oameni le e frica de vampiri si pentruca vampiri sunt morti si nu au inima..........
Eu-Treceti o data la subiect!
Profa-Domnisoara putin respect! In continuare vroiam sa va spun ca o sa faceti un proiect pe echipe asa elevi sunt asezati pe lista asta veti veni pe rand si va veti uita pe ea! La revedere!
Eu-Sa te duci sa te futa Lucifer pentru asta baba oarba! Stai sti ce nu ca saracul Lucifer e al meu sa te duci la Satana sa o pupi in cur!
Mara-Aaaaaaaaaaa!
Eu-Ce ai? Nasti?
Mara-Ce???
Eu-Pai de ce tipi?
Mara-Suntem in aceeasi echipa nu.i tare?
Eu-E super! Dar Dana cu cine e in echipa?
Mara-Cu un baiat pe nume Tailar!
Eu-E bine! Dar mi.l arati si mie te roggg?!
Mara-Bi....ne? E baiatul de acolo! (Si imi face semn cu mana spre un baiat inalt cu parul negru si ochi verzi)
Eu-Bine mersi!
Mara-Dar ce vrei sa faci?
Eu-Sa vorbesc cu el de la o persoana vie la una care va fi moarta!
Mara-E moarta deja!
Eu-Va mai muri odata daca o va rani pe prietena mea! Acum scuza.ma!
Plec la baiatul care mi la aratat Mara cu mana, ajung langa el si el se uita la mine plictisit
Eu-Si tu esti Tailar nu?
Tailar-Da probleme?
Deja este increzut nu il vad bine deloc!
Eu-Da am o problema si asculta bine ca eu nu repet daca o ranesti pe prietena mea o sa ai mari probleme cu mine inteles!
Tailar-Si ce poate sa imi faca o biata muritoare ca tine?!
Eu-E futu.ti marmantul mati de vampir facut in anul 1901 nestiind aia ce e ala prezervativul daca o ranesti pe Dana o sa ai probleme cu mine inteles?!
Tailar-Ce mi ai zis?
In momentul ala se aproprie de mine si incearca sa ma muste dar eu fiind desteapta si rapida il lovesc la punctul sensibil dintre picioare el cazand jos. Ha se pare ca si vampiri simt durerea.
Tailar-Da am inteles!
Dupa mica noastra conversatie plec la Mara.
Mara-Wooow!
Eu-Ce e?
Mara-Esti prima fata care a batut 2 vampiri nu ii este frica de ei si iai mai si speriat!
Eu-Eu prefer sa zic ca am bagat boala in ei!
Mara-Deci daca tot nu iti este frica de vampiri faci proiectul la mine?
Eu-De ce nu?! Plecam de la scoala la tine azi sa ne apucam de el!
Mara-Yupiii!
Corectat
CITEȘTI
Iubire Sangeroasa
VampireBuna ma numesc Anabella dar prieteni imi spun Bella am o cea mai buna prietena o cheama Dana. Buna ma numesc Valentino sunt printul vampirilor am un cel mai bun pe nume Aidan. Ce se va intampla cand Bella afla ca este aleasa lu Valentino? Bella o sa...