Bella pov
Baiatul care se batea cu Andreias este Valentino ma grabesc sa il dau jos de pe Andreias il iau de mana si il trag dupa el ,il ajut pe Andreias sa se ridice de jos.
Eu-Valentino de ce l.ai batut pe Andreias?il intreb eu calma
Valentino-Ca am vrut si ca am putut!
Eu-Ai vrut de prost ce sti dute in pantaloni mati!zic eu nervoata
Valentino-Tu cumva mai facut prost!?se rasteste el la mine
Eu-Da indiotu lu peste!
Atunci el vine si vrea sa imi dea o palma dar io prind si o sucesc la spate.
Eu-Fi atent la mine nu imi pasa daca esti vampir sau print in pana mati ca la mine nimeni nu ridica mana inteles?!
Il las si plec de acolo cu Andreias in spatele meu.
Eu-Andreias fi atent la mine Mara e sufletul tau pereche!
Andreias-Ce? Cum? De unde sti tu ?
Eu-Nu conteaza doar dute si uitate in ochii ei si hai sa aflam!
Andreias pleaca si eu merg in spatele lui ajungem la fete in fata Mara cand ne vede se intoarce cu spatele Andreias se duce in dreptul ei si o intoarce cu fata la el si se uita in ochii ei la contact cu achii ei ai lui asu facut mov la fel si ai ei pe mana lui scria mare Mara si pe mana ei scria la fel de mare Andreias.
Andreias-A mea!!
Mara-Al meu!!
Si Andreias o ia si o saruta.
Eu-Luati.va o camera!
Dana-Da nu vrem sa gim martori la inmultire!
Mara era rosie la fata.
In spre noi vinea Aiden prietenul lu Valentino.
Aiden-Ce faceti?
Noi-Bine!tu?
Aiden-Bine ! Dana trebuie sa vorbim!
Dana-C.....ce?
Aiden-Hai cu mine!
Eu-Nu merge nicaieri cu tine!
Aiden-Dar tu cune esti?!
Eu-Prietena ei si iti sugerez daca mai vrei sa mai ai mana sa o retragi dupa ea!
Dana-Bella totu e bine! Hai sa mergem Aiden!
Eu-Bine dar daca iti face ceva doar striga si o sa fiu langa tine! Ok?
Dana-OK!Dana pov
Aiden ma trage de mana pana la o banca langa o salcie ne punem pe banca.
Aiden-Dana uite ce vroiam sa iti spun tu esti aleasa mea!
Eu-Aleasa??
Aiden-Da adica tu esti un fel de suflet pereche doar ca nu este la fel ca la varcolaci!
Eu-Pai si cum aflam daca eu chiar sunt aleasa ta?
Aidan-Asa!
Si se aproprie de mine si ma saruta. Cand lipsa de aer isi spune cuvantul ne retragem din sarut.
Aiden-A mea!
Eu-Al meu!
Aiden-Vezi tu esti aleasa mea ma simt complet acum!
Eu-Si eu!
De aici plecam in clasa si stam pna se suna!Bella pov
Dupa ce Dana a plecat cu Aiden au plecat si cei doi indragostiti asa ca am plecat in clasa cand am ajuns am vazut cele 2 cupluri si am mai vazut si clasa a 12 a fiind la noi. Pe usa intra profu.
Profu-..............
CITEȘTI
Iubire Sangeroasa
VampireBuna ma numesc Anabella dar prieteni imi spun Bella am o cea mai buna prietena o cheama Dana. Buna ma numesc Valentino sunt printul vampirilor am un cel mai bun pe nume Aidan. Ce se va intampla cand Bella afla ca este aleasa lu Valentino? Bella o sa...