Bella pov
A trecut 2 saptamani si 6 zile azi fiind ultima zi cand trebuie sa stau cu Valentino si sincer am inceput sa il cunosc mai bine si chiar imi place de el avem multe in comun ,saptamanile astea au fost super tari desi ne.am mai certat noi dar a fost amuzant.
Un ciocanit ma scoate din gandurile mele spun un plictisitor"intra" pe usa intrand Valentino cu o cutie in mana.
Valentino-Azi e ultima zi cand mai pot sta cu tine pana o sa imi spui raspunsul deci la ora 20:30 sa fi inbracata cu asta!
si imi intinde cutia eu o iau si o pun pe pat
Valentino-Este ultima zi cand pot sa mai petrec timpul cu tine deci o sa profit de ea la maxim!
Eu-Bine!
Dupa pleaca din camera eu ma uit la ceas si vad ca e 19:28 oare cand a zburat asa de repede timpul?
Ma duc si fac o baie relaxanta de 20 de minute dupa ce ma sterg cu prosopul imi iau lenjerie intima neagra cu dantela si ma duc sa vad ce e in cutie acolo dau de o rochie neagra cusuta cu fir rosu aprins si de niste platforme negre ma inbrac si incalt cu ele apoi imi fac parul bucle si ma machez natural cand ma uit la ceas vad ca e 20:28 atunci aud un ciocanit ma duc si deschid usa in fata mea aparand un buchet de trandafir in aproape toate culorile dupa buchet era un rozator pe nume Valentino
Eu-Ce cauti?
Valentino-Ce?
Eu-Ce cauti? De ce ai venit la mine la usa?
Valentino-Pai si intalnirea?
Eu-Da dar a fost vorba ca vi la 20:30 si acum este 20:29 mai ai pana sa vi deci!?
Valentino-Cee? Esti nebuna am venit cu un minut mai devreme si tu nu vrei sa vi ca nu e fix?!
Eu-Ba popandau cu diarie acum e fix deci taci si mergi pana nu ma razgandesc!
Valentino-Bine!
Si asa am plecat la masina lui acum sa vedem unde ma duce daca ma rapeste eu o sa ii trag viol arata sexy in costumul ala negru!
Valentino-Esti frumoasa adica iti sta frumos adica te ai prins tu ce incerc sa iti spun!
Eu chicotind-Nici tu nu esti mai prejos!
Valentino-Si ti au placut trandafiri?
Eu-Da sunt superbi!
Valentino-Bine am stat mult sa caut culorile alea!
Eu-Dar unde mergem?
Valentino-Intr.un loc frumos!
Eu-Ori ma rapesti?
Valentino-Vi de buna voie deci nu te rapesc!
Dupa 20 de minute observ ca opreste masina intr.un parc se da jos din masina si vine sa imi deschida si mie imi intinde mana sa cobor si o accept
Eu-Vai dar ce porc educat!
Valentino-Cee?
Eu-Pai te comporti mai mult a porc si acum nu chiar asa mult deci de aici reiese un porc educat!
Valentino-Tu nu o sa termini niciodata cu astea nu?!
Eu-Asta sunt eu!
Valentino-Si dasta te iubesc!
Cred ca sunt mai rau ca o rosie la fata! Vad ca se opreste si cand imi ridic capul in fata mea vad.....
CITEȘTI
Iubire Sangeroasa
VampiroBuna ma numesc Anabella dar prieteni imi spun Bella am o cea mai buna prietena o cheama Dana. Buna ma numesc Valentino sunt printul vampirilor am un cel mai bun pe nume Aidan. Ce se va intampla cand Bella afla ca este aleasa lu Valentino? Bella o sa...