3; Umutsuzluk

1.1K 77 8
                                    

Onlar bana bende onlara bakıyordum.

O an bir rüya olabilmesi için deliler gibi dua ediyordum içimden.

Kız utangaç bir şekilde bir bana bir ona bakıyordu.

Ama benim gözlerim O'ndaydı~

Bu oydu.. Kabinden çıkan Jungkook'tu

Bu sefer gözlerimden kalpler çıkmıyordu tam tersine gözlerimde büyük bir hayal kırıklığı vardı.

Elini ensesine götürdü ve sıkıntılı bir nefes verdi.

Bir şey söylemek üzereyken arkamı döndüm ve son hızla merdivenlerden yukarı çıkıp sınıfa geldim.

Burada olmak istemiyordum. Aslında "Hiç bir yerde olmak istemiyordum"

Öğretmenden özür dileyerek eve gitmek için bir yalan uydurup eşyalarımı aldım ve hızla okuldan çıktım.

Daha okuldan çıkmadan göz yaşlarım akmaya başlamıştı bile. Koşarak gidiyordum insanlar bana bakıyordu.

Kimse umrumda değildi~

Sonunda sahilin sessiz ve sakin tarafına ulaşmıştım.

Ayakta duracak gücüm kalmamıştı dizlerimin üzerine yığıldım.
İçimdeki zehri akıtmalıydım.

"HİÇ BİR ZAMAN BENİM OLMAYACAKSIN JUNGKOOK."

Daha yüksek sesle ağlamaya başlamıştım.

"Oysa ki ben tümüyle sana aidim"

"Bana verdiğin şeyin umut olduğunu sanıyordum fakat şu an hissettiğim tek şey sadece UMUTSUZLUK"

"Ölüyor gibi hissediyorum"

"En kötüsü de ne biliyor musun? Senin için böyle hissettiğimi bilmiyorsun"

"Seni o kızla beraber eğlenirken gördüğümde ki yaşadığım acıyı bilmiyorsun"

"Gözlerimin ardındaki anlamı bilmiyorsun"

"Sen hiç bir şey bilmiyorsun Jungkook"

Biraz olsun sakinleşmiștim ama iyi değildim. İyi olabilmem için zaman gerekiyordu.
Belki de bir ömür...Gerekiyordu ~

Telefonu bildirim sesiyle elime aldım.

"-Okula yeni bir kız gelmiş gördün mü?"

"-Sanırım Koreli değilmiş"

"-Herkes çok güzel olduğunu söylüyor ben henüz görmedim. Sen gördün mü?"

Gözlerimi kapatıp kafamı arkaya attım. İçimden söylendim "Keşke sadece görmüş olsaydım. Yüzünü beynime kazıdı o kız"

"+Hayır görmedim Jiyeon, umrumda da değil."

Göz yaşlarımı silip üzerimi silkeledim.

Eve gelir gelmez kendimi uykunun kollarına bırakmıştım.

💫💫💫
Sabah uyandığımda bir ölüden farkım yoktu. Onları gördüğüm anı unutamıyordum, her saniyesi acı veriyordu.

Telefonumu kontrol ettim. Jiyeon yardırmıștı yine.

"-ChaeYoung kız daha dün geldi ama herkes onu konuşuyor. Biliyorsun okulun dedikodu sitesi benden sorulur. Her yeri bu kız sarmış ve tek bu değil bomba gibi bir haberim var."

"-ChaeYoung galiba kız HAMİLEYMİŞ"

Telefon elimden kayıp gitmişti.

H-hamile mi?

💫5 yıldızdan sonra yeni bölüm gelecek. Yorumlarınızı paylaşmaktan utanmayın, yorumlarınızı merak ediyorum 💫

IF IT IS YOU -ROSEKOOK-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin