"Daha fazla sen olmak istemiyorum" 🥀
Okul bitmişti, duygularım çakıl taşları gibi parçalanmıştı. Ve sanki üzerine basılıyordu.Aslında kimse umrumda değildi ama o~
Kalpsiz diye geçirdim içimden. Ayağa kalkıp aynanın karşısına geçtim.
Elimi yüzümde gezdirdim.
"Çok güzelsin"
Gözlerimi kapattım ve bu kelimelerin tadını çıkardım. Sonrası ne kadar berbat olsada ~
Dün bir şeye emin olmuştum. Onun duyguları yoktu. Beni hiç bir zaman sevmeyecekti. Beynim sürekli onun beni sevmesi için planlar yapsa da bunlar sadece hayalden ibaretti.
Bazen öyle şeyler geliyordu ki aklıma,beni sevecek olsa yapardım dediğim şeyler. Fakat çok riskliydi bu yüzden cesaret edemiyordum.
Bunun bir çıkış yolu yoktu. Yeni bir hayata başlayacaktım. Okulum bitmişti, şirkette sıkı bir staja başlamak üzereydim. Böyle olamazdı. Onu bırakmalıydım.
Onsuz olma düşüncesi beni korkutmuştu ama yapacaktım. Zaten oda bensizdi değil mi? Sadece onun yaptığı gibi yapacaktım.
"Seninle bir şey konuşmak istiyorum Jungkook. Dün okuldan ayrılırken seni de orada bıraktım. Benim için sadece eski bir lise aşkı olarak kalacaksın. Sana veda edemediğim için beni affet. Fakat şimdi ediyorum. Elveda Jeon Jungkook"
Kalbim hala çırpınıyordu fakat pes etmeyecektim. Etmemeliydim ~
~~~~~~
Aradan iki gün geçmişti. Bugün kesin olarak staja başlıyordum. Heyecanlı olmam gerekirken bir o kadar sakindim.İçimdeki ses hiç susmuyordu. Sürekli bana ondan bahsediyordu. Sanırım içimdeki ses bile ona aşık olmuştu.
Önümde duran büyük şirkete baktım.
Her şey bitmişti aynı zamanda her şey yeniden başlamıştı.
Şirketin kapısından girdim ve pratik odasına doğru yol aldım.
Birden birisi beni durdurdu.
"CHAE YOUNG?!"
"SENIN BURADA NE İŞİN VAR?!"
"+20 oydan sonra yb gelecektir💜"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IF IT IS YOU -ROSEKOOK-
Short Story"Senin bir kalbin yok" "Üzgünüm, ben hep böyleydim"