11; İLK-bahar

693 45 3
                                    

Şoktan hala konuşamıyordum.

"Bir şeyler söylesene! Seni burada gördüğüm için o kadar mutluyum ki!"

Lisa bir anda bana sımsıkı sarıldı.

Hala inanamıyordum. O ve ben, ben ve Lisa aynı şirkette beraber staj görecektik.

"Lisa nefes alabilir miyim?"

"Ah özür dilerim Chae kkk"

"Neden daha önce söylemedin?

"Heeey sende bana söylemedin!"

"Doğru ya, yasaktı"

Yüzüm biraz gülmüştü. Yalnız değildim.

Lisa'nın yüzü değişmişti. Bir şey söylemek istiyor gibiydi.

"Chaeyoung şey, artık iyisin değil mi?

Gözlerindeki endişeden belli oluyordu. Bana onu soruyordu.

"Ona veda ettim."

Lisa'nın gözleri dolmuştu. Çok duygusal ve içten bir kızdı.

Yeniden sımsıkı sarıldı.

"Hep seninle olacağım."

Arkadan gelen görevli bir adam yanımıza geldi.

"Kızlar? Dram filminizi bölüyorum ama.."

İkimizde kıkırdadık ve göz yaşlarımızı sildik.

Daha sonra gidelim dedi ve pratik odasına doğru gittik.

Her şey bitmişti aynı zamanda da başlamıştı..

......

Günler günleri aylar ayları kovalıyordu. Aradan bayağı zaman geçmişti. Şirkette toplam 4 stajer olarak çıkış yapmamız planlanıyordu. Hepimiz neredeyse hazırdık.

Bu uzun süre boyunca bir sürü mevsimi beraber geçirmiştik. Aralarından favorim bahardı.

Lisa her zaman ki gibi yanımdaydı. Bol bol güzel anılar biriktirmiştik. Beni üzen şeyleri düşünmeyeli epey zaman olmuştu.

Ama o kadar da kusursuz değildi tabi. Kötü olan şeylerde vardı. Mesela hiç birimizin akıllı telefonu yoktu ve fake de olsa sosyal medyaya girmemiz yasaktı. Bu konuda menajerler çok sıkıydı. Çıkış yapmaya yaklaşınca yasak kalkacaktı.

Çoğu şeyden uzak kalmıştık. Hatta son zamanlarda çıkan grupları pek tanımıyorduk bile sadece grup isimlerini biliyorduk.

Stajer arkadaşlarımız sosyal medya için çok heyecanlıydı. Bir tanesi konuştu;

"Kızlar yakında azad ediliyoruz biliyorsunuz değil mi?"

Güldüm, Jennie gerçekten heyecanlı gözüküyordu.

"Yah Jennie! Hemen şu oğlanları araştıracaksın değil mi?"

Hepimiz kıkırdadık.

"Kızlar aslında ben çoktan bir araştırma yaptım bile. Bir gün sonra ya da bir gün önce.. Zaten yakında yasak kalkacak. Çokta bir şey fark etmez değil mi? "

Hepimiz birbirimize baktık.

Ardından Lisa hemen Jennie'nin dibine sokuldu.

"Hadi göster o zaman ne duruyorsun?"

Jennie'nin mutluluktan ağzı kulaklarındaydı.

Telefonunda bir kaç saniye uğraştıktan sonra ilk Jisoo'ya sonra da Lisa'ya çevirdi.

"Woaah Jennie bu çocuk gerçekten çok yakışıklı!"

Jennie kıkırdadı ve Lisa'ya döndü.

"Sen ne düşünüyorsun Lisa?"

Lisa'nın morali bir anda yerle bir olmuş gibiydi ,yüzünden düşen bin parçaydı.

Kalbim hızla çarpmaya başlamıştı.

"Lisa, iyi misin?" diye sordum.

Yüzünü bana çevirdi. Gözlerimin içine bakıyordu.

"Yah Lisa, neyin var böyle? Yoksa
Jeon Jungkook'a benden önce mi aşık oldun?"


Jeon... Jungkook??







🌸Arkadaşlar gecikme için çok özür dilerim ㅠㅠ. Üniversite hazırlığında olduğum için böyle oldu ama yorumları gördüm ve zamanımı sizler için ayırdım. Ardından bir bölüm daha yayınlayacağım çünkü çok beklediniz❣️. Yani oy sınırı falan yok. İyi okumalar bebeklerim 💜👀

IF IT IS YOU -ROSEKOOK-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin