7; Benim adım Rosé

887 69 19
                                    

"Bunlar neyden bahsediyor?"

"Chaeyoung hadi gidelim buradan."

"Öğrenmek istiyorum."

Lisa gözlerimin içine bakıyordu. Bu kadar ne olmuş olabilirdi?

"Başka bir yere gidelim."

Kızlar hala arkamızdan konuşurken Lisa'nın çekiştirmesiyle bir yere doğru gidiyorduk.

En sonunda han nehrinin yanına gelmiştik.

"Chaeyoung eğer böyle olduğunu bilseydim senden uzak dururdum. Özür dilerim."

"Ne oldu?"

Sıkıntılı bir şekilde sağa sola bakıyordu.

O sırada telefonuma bir mesaj geldi.

"-Jiyeon; Kaç yıllık arkadaşını bir orospu için sattığına inanmıyorum... Bundan sonra hic bir şeysin. Zaten sana ait olan şeyi herkese sattım aynı seninde beni sattığın gibi ;)"

Donup kalmıştım. Sana ait olan şeyi herkese sattım ne demekti?

Titreyen ellerimle okulun dedikodu sitesine girdim.

Her yerde Jungkook'a platonik bir aşık olduğum yazıyordu. Bunun için Lisa'yla arkadaş olduğumu da yazmıştı Jiyeon. Kızların söylediklerini haklı çıkartıyordu bu yazılar.

"Bunu kesin görecek."

"Özür dilerim Chaeyoung. Bilseyd-"

"Daha fazla özür dileme"

"Onu sevmem senin suçun değil."

Hızlıca Lisa'nın yanından uzaklaştım.

Derin bir nefes aldıktan sonra etrafta dolaşan çiftlere takılmıştı gözlerim.

Yürümeye devam ediyordum az bir  mesafeyle önümde giden bir çift vardı.

Yere bir tane beyaz gül düştü.Yavaşça eğilip elime aldım.

Kafamı kaldırıp çifte baktığımda dona kalmıştım.

Bu Jungkook'tu.. Ve daha önce görmediğim güzel bir kız.

Kızın elinde bir deste beyaz gül vardı. Kız Jungkook'a şirin hareketler yapıyordu.

Arkalarından bakıyordum.

Arkamı döndüm onları hiç görmemiş gibi evin yolunu tuttum.

~~~
Bugün bir görüşmem vardı. Olduğundan daha erken kalkmış olmama küfürler saydırıyordum.

Gözüm masanın üzerinde duran beyaz güle çarpmıştı.

"Bende aynı o gül gibiyim. Onunda diğerlerinden farkı yoktu ama düştüğünü kimse fark etmedi."

"İşte bizim aşkımız aynen bunun gibi Jungkook.Ben sadece arkanda bıraktığın aşkı biliyorum."

~~
Görüşme salonundaydım.

İsmim anons edildi ve içeriye girdim.

Stajımın başladığını ve bu yüzden kilo boy ölçümü için aşağıya inmem gerektiğini söylediler.

Buraya girebilmek için uzun zamandır bekliyordum herkesi kabul etmiyorlardı. Bu yüzden her şeyimle tamamen hazırdım.

"Chaeyoung'du değil mi?"

"Evet efendim."

"Kendine bir sahne adı seçmelisin. Şimdiden düşünmeye başlasan iyi olur."

"Rosé"

"Benim adım Rosé."

💃Biraz uzun bir bölüm oldu heheh.💃
+15 oydan sonra yeni bölüm gelecektir

IF IT IS YOU -ROSEKOOK-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin