Prolog

4.3K 167 23
                                    

 (je možné že v příběhu budou chyby a tak mě prosím za ně omluvte )

Jsem Sára a je mi 17let. Teda 17roků mi je už 112let. Moje matka je upírka a otec je, teda byl, vlkodlak. Nevěděli že to jde, ale za půl roku jsem se jim narodila já. Jim jsem nevadila horší to bylo s Volturiovýma. Ti si potrpí na svých pravidlech a kdyby zjistili že existuji, mohli by zabít jak mě tak moji matku. A to já nedopustím!

Už několik let se schováváme s matkou v Rakousku, ale tam si nás lidé začali všímat a už jsme tam byly podezdřelé, tak jsme raději odjeli to Anglie, přesněji do Forks. Nikdy jsem tam nebyla, ale matka mi tvrdí že tam žijí Cullenovi. Taková milá "vegetariánská"rodina. Říkají si vegetariíni, protože pijí zvířecí krev na rozdíl ode mě a matky co pijeme lidskou. Vím že je to spíš

ironie, ale u nás upírů je vše jiné. Například na slunci záříme jak diamanty a máme super rychlost, nebo někteří mají dary. Dar je například čtení myšlenek, vidění budoucnosti a nebo elektrošoky. Já mám taky dar, můžu se teleportovat, ale není to jen tak. Chce to hodně soustředění a vždycky mě potom bolí hlava, proto to moc nedělám. 

Celou dobu o sobě mluvím jako o upírovi, ale co ta moje druhá stránka? Jsem i vlkodlak a tak se do něj můžu přeměnit. Jsem bílý a velký vlk, který může s ostatními vlky komunikovat myslí. No já vlastně ne. Kromě otce jsem jiného vlka nikdy nepoznala a matka navíc tvrdí že by jsem si s nimi neměla ani nic začínat. 

Dost o mojí minulosti. Zítra jedeme do Forks a já se těším až poznám nové upíry. 

(Já v podobě vlka) ⬆

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Já v podobě vlka) ⬆

Smíšenec (Twilight saga)Kde žijí příběhy. Začni objevovat