15. kapitola (Teď to ukončím)

1.4K 81 5
                                    


Strhl se obrovský boj ve kterém šlo o životy všech co se ho účastnily. Nebylo ani divu, že skoro všichni šli po mně. V podobě vlka jsem byla dost silná, ale nestačilo to. Neměli jsme šanci. 

Vrhl se na mě další a další. Byla jsem čím dál slabší. 

Nemělo to konce. Podívala jsem se okolo sebe a všude viděla jen boj, smrt, chaos a strach. 

Když jsem zahlédla jak se zezadu na Alice chystá další upír nemohla jsem si pomoct a skočila mu do cesty. Alice si uvědomila co dělám, ale měla svůj problém s dalším upírem. 

Já a někdo další z Arovy strany jsme se odstrčili mimo děj toho všeho. Chytla jsem ho za ruku a škubla co nejvíc  to šlo, ale neměla jsem už tolik síly abych mu dostatečně ublížila. Myslela jsem, že je to konec. Zabije mě

Jenomže někdo ho ze mě shodil a doslova ho roztrhal na kusy. 

Sethe?!

Nejen on, ale celá smečka. Sam nám přišel pomoct. Viděla jsme jak se rozeběhli do boje. Tím co dělali si byli dost jistí. Všimla jsem si, že jsme ve velké přesile a jako by mi to dodalo sílu, odhodlala jsem se vstát a bojovat. Bojovat ještě víc, protože teď to ukončím.

Hledala jsem Ara, ale nebyl tam. Utekl, zbabělec. Počkat... Zahlédla jsem ho, ale nebyl sám.

 Sam?! On a Sam byly na kopci. Zřejmě si ani neuvědomili jak moc se vzdálili. Problém byl v tom, že Aro vyhrával. Sam měl nejspíš zlomenou ruku a kulhal na třech tlapách. Přeměnila jsem se zpět a sledovala jejich boj.

,,Same?! Ne!" Zakřičela Emily, která se slzami v očích jako všichni ostatní jen doufala, že to zvládne. 

,,Nemůžeme mu pomoct. Nestihneme to" Řekl Jasper a položil Emili ruku na rameno.

Ale potom mi něco došlo. ,,Můžeme." 

Přeměnila jsem se ve vlka a pokusila se teleportovat. Všichni mě sledovali jako něco co ani není možné. Za pár sekund jsem pocítila vítr, silnější než před chvílí. Byla jsem jinde, hned vedle Ara. Ani jsme neváhala a skočila mu po krku. Ani ne za pár sekund bylo po něm. 

Ale  to čeho jsem se obávala se stalo a já omdlela vyčerpáním.

Ahoj! Po dlohé době jsem zpět. Snažím se celý příběh konečně nějak uzavřít. Snad se vám líbí pokračování. :* A STRAŠNĚ moc děkuju za 3000 :o Jste skvělí.

Smíšenec (Twilight saga)Kde žijí příběhy. Začni objevovat