10. kapitola (prozrazení)

1.6K 92 0
                                    

Doběhla jsem z lesa ven, ale kam teď? Domů nemůžu.
Nechci, aby ostatní věděli co se stalo, ale stejně by se to dozvěděli. Musím jim to říct.
Pomalu jsem se blížila k domu Cullenů. Mamka bude vevnitř, poslední dobou je tam pořád.
Otevřela jsem dveře a spatřila je, všechny.
„Musím vám něco říct."
Už podle mojí první věty všichni věděli, že to nic dobrého nebude.
„Co se stalo?" Jako první se zeptal Edward.
„Když jsem byla venku, v lese, ucítila jsem člověka."
„Snad jsi..." „Ne, neboj." Odpověděla jsem vystrašenému Jasperovi, který tedy čekal na vysvětlení. Všichni čekali na vysvětlení.
„Víte, že jsem nováček a ta krev mě ovládala. Skočila jsem na něj, ale nezabila.
Seth byl poblíž a zachránil mě i toho člověka. Držela jsem se potom dál od lidí, jenomže Sam na to stejně přišel a já už se nemůžu nikdy ukázat v La Push ani nikde jinde na jejich území. Vím, že je to spíš vlčí záležitost, ale to s tím člověkem jsem vám potřebovala říct."
Ještě jsem byla celá nesvá a tak jsem si radši sedla a dívala se do země, jako kdybych měla být teď potrestána.
„Je dobře že jsi nám to řekla. Takové věci se nováčkům stávají, naštěstí tam byl Seth a ten tě zachránil." „Jenomže teď ho nemůžu nikdy vidět." Dokončila jsem větu Carlisla i když jsem ráda za snahu mi vyjít vstříc.
Cítila jsem pohledy všech upřených na mně, ale ne na dlouho.
Alice měla zase vidinu a všichni si toho okamžitě všimli.
Jako vždy byl u ní hned Jasper.
„Alice? Co jsi viděla?"
Ta vystrašeně řekla: „Aro, on ví o Sáře. Jde sem a nevipadá, že by si chtěl o něčem popovídat."
V tu chvíli jsem věděla jen jedno.
Tohle je hodně špatný.

Sára potřebuje pomoct, ale vlci jí nevěří.
Co teď? ❤

Smíšenec (Twilight saga)Kde žijí příběhy. Začni objevovat