Seth a já jsme za doprovodu Paula došli před dům ve kterém na nás měl čekat Sam.
Byla jsem nejistá z toho co mu Paul chce.
Vešli jsme dovnitř a já spatřila Sama sedět u stolu jak na nás čeká. Hned co si nás všiml, vstal a šel k nám.
„Neposlechl jsi mě!"
Začal křičet na Setha. Ten jen mlčel a poslouchal.
„Řekl jsem ti, že ji máš hlídat a říct mi kdyby se něco stalo. A ty jsi mi to neřekl!"
Stuhla mi krev v žilách.
„Jaktože když zaútočila na člověka jsi mi nic neřekl?! Byl to tvůj úkol. Tvůj 'jediný' úkol. A ty jsi to nesplnil!"
Sam byl tak naštvaný. Jenomže i přesto jak křičel na Setha, byl spíš naštvaný na mě. Už od začátku tušil že se mnou budou problémy a měl pravdu.
„Ty..." Najednou se otočil ke mě.
„Já věděl že s tebou budou problémy, ale i přesto jsem ti věřil a takhle to dopadlo."
„Seth mě ale zachránil, on za nic nemůže." Zastala jsem se Setha co stál vedle mě.
„Seth mě zklamal, ale ty do naší smečky nepatříš a nikdy nebudeš! My ti věřili a ty jsi nám lhala. Zaútočila jsi na člověka na NAŠEM území!"
Ale ne, Sam je vlk a pokud se naštve, tak se může přeměnit!
Musela jsem ho nějak uklidnit, ale jak?
„Same,.." konečně jsem promluvila.
”Omlouvám se, věřili jste mi a já vás zradila. Vím že je to neodpustitelné a proto slibuju, že na vaše území nikdy nevstoupím..."
„Sáro?" Řekl zaskočeně Seth, ale já i přesto pokračovala.
”Dostala jsem vás do problémů a chápu, že mi nebudete věřit, proto odcházím."
Najednou bylo ticho. Sam byl zaskočený z mojeho rozhodnutí stejně jako já, ale i přesto by po mě nejraději skočil, ale snažil se ovládat, už jednou tu chybu udělal a nehodlá ji udělat znovu.
„Sáro? Same to nemůžeš dovolit..." slyšela jsem při odchodu Setha jak zklamaně mluví se Samem, ale i on věděl, že jsem udělala obrovskou chybu. Navíc jsem z části vlk a vlci kvůli tomuhle zabíjí. Mohla jsem být ráda že to dopadlo tak jak to dopadlo, ale i přesto jsem začala brečet a v podobě vlka utíkala pryč.
Asi je to naposledy co se tu proběhnu. Už tu nebudu běhat ani sama ani se Sethem a žadným jiným vlkem. Všechny vlky jsem teď zradila.Vaau.. Trochu depresivní kapitola, ale chtělo to něco díky čemu se zase celý děj "nakopne" a bude zajímavější.
Tak snad se vám líbí. ❤
ČTEŠ
Smíšenec (Twilight saga)
FanfictionUpíři a vlkodlaci, dva největší nepřátelé už tisíce let. Ale co když se narodí někdo, kdo je vlkodlak i upír? Jaké schopnosti vlastně bude mít a co se stane, když se setká s dalšími upíry a vlky?