"Yeni çocuk"

116 10 3
                                    

3 YIL SONRA

Artık liseye sona geçmiştim.Bu sene mezuniyetimiz vardı.Dersler oldukça zorluyordu.Aşçılık bölümünü okuyordum.Aslında ilk hedefim veteriner olmaktı ama iğneden fena korkuyordum.Bir hayvana iğne yapamazdım.İğneyi elime bile alamıyorum.Zeytinle Pamuğu veterinere götürünce aşılarını yaparlarken bile bakamıyordum.Anlayacağınız aşçılığı hem severek okuyordum hemde içinde iğne yoktu.

Derslerime  odaklanmam gerekirken şu  "fısıltılar"  beni rahat bırakmıyordu.3 yıl geçmişti oysaki 3 koca yıl.Pisikologa da gitmiştim. Anlamıyordum niye bunlar bana oluyordu.En çok da 10 yıl sonra da fısıldamalar gitmesse ne olacak diye kendimi yiyip bitiriyordum.

Okulun ilk günüydü. Sınıfa girdim . Her yıl oturduğum yere oturdum. Sınıfta arkadaşım olduğu söylenemez birtek Efe vardı.Ceren bizim okulda okumuyordu.Her sene tek oturuyordum.Pek şikayetçi olduğum söylenemez. Efe erkek arkadaşlarıyla oturuyordu doğal olarak.Gidipte benim yanımda otur diyecek halim yoktu.Ilk derse girdik.Öğretmenin yanında biri daha içeri girmişti. Inanmiyorum çocuk baya yakışıklıydı.

Bir tek benim yanım boş olduğundan benim yanıma oturdu.Baya sıcak kanlı bir çocuktu.Yanıma oturur oturmaz "Merhaba ben Mert" dedi. "Bende Arya" dedim ve el sıkıştık.Biz Mertle konuşurken Efe'nin bize baktığını farkettim.İlk defa böyle baktığını gördüm sanırım. Efe'yi yanımıza çağırdım ve Mertle tanıştırdım.Efe Mert'e öyle bir bakıyordu ki ben bile bakışlarından korktum.Hemen araya girdim."Hadi bahçeye inelim ".İkiside tamam dedi ve bahçeye indik.Mert 'e "Biz hemen gelicez " diyip Efe'yi kolundan tuttuğum gibi kenara çektim. "Ne yapıyorsun sen? " "Hiç birşey yapmıyorum, gidip Mert'inle oylansana " diyip okula girdi. Hic bişe alamamıştım.

Okul çıkış zili çaldı. Ben eve Efeyle gidiyordum.Efe beni beklemeden hızlı adımlarla okuldan çıkıyordu. Arkasından bağırdım ama duymamazlıktan geldi. Koşarak yanına gittim."Ne oluyor sana böyle? " dedim "Hiç birşey olmuyor bana "diyip yola devam etti. Onu durdurup birsey soruyordum sürekli. En sonunda patladı

" Daha ilk günden çocukla nasıl da güzel kaynaştın!"

"Ne demek oluyor şimdi bu?"

Efe hızla ilerlerken birden yere yığıldım.

Bir Genç KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin