"Mert'in itirafı"

95 11 0
                                    

Aşağıya indim. Efe koltukta oturmuş beni bekliyordu.

"Geldim"

"Hoş geldin"

Yanına oturdum.Biraz konuştuk.İçerden annem

"Hadi çocuklar yemek hazır"diye seslendi.Kalktık ve mutfağa gittik.Yemeği yedikten sonra Efe'ye

"Yukarı çıkalım mı "

"Olur" Yukarı çıktık. Odama girdik.

"Odan ne kadar güzelmiş"

"Teşekkür ederim"

"Biraz konuşalım mı? "

"Tabi"

*Acaba ne konusacaktık.Insallah afallamam*

"Sana bi konuda danışmak istiyorum Arya"

"Olur"

"Bizim sınıfta ki Cemre varya"

"Evet"

"Galiba ondan hoşlanıyorum ben."

*Inanmiyorum bilerek mi yapiyor yoksa cidden Cemre den mi hoslaniyordu :(*

"Hoşlandığını nasıl anladın? " dedim hemen

"Ya ne biliyim güzel kız arada bana bakıyor falan."

"Bu hoşlanma olmuyo yalnız Efe"

"Peki hoşlanma nasıl oluyormuş Arya hanım"

"Hoşlanma onu gördüğün an heycanlanmandır.Gözün heryerde onu arar.Onunla konuşmak için can atarsın.Senin hoşlanma dediğin şey eğlence oluyor."

"Baya iyi anlattın.Ama ben yarın Cemre ye çıkma teklif etmeyi düşünüyorum"

EFE'NIN AĞZINDAN

Arya resmen kıpkırmızı oldu.Acaba anladımı onu kendimden soğutmak istediğimi. Daha doğrusu bana bakışları yüzünden bende ondan tam anlamıyla onun anlatımıyla hoşlanıyorum. Ona bunu söylemek istemiyordum. Arkadaşlığımızın bitmesini istemiyordum.Yinede onu seviyordum.

                              ******

Efe neden birden böyle davranıyordu ki. Davranışları beni koruması kollaması beni sevdiğini düşündürtüyordu.Ama öyle değilmiş.

"Arya orda mısın? " bunları düşünürken dalmış olmalıyım ki Efenin eli yüzümün önünde sallanıyor du.

"Evet"

"Ne dersin çıkma teklif edeyim mi?

"Bana niye soruyorsun ki kararını vermişsin sen."

"Peki :D" biraz suskunluk oldu sayılır. Efe sessizliği bozdu.

"Neyse ben artık gideyim."

"Tamam" dedim ve kapıya kadar yolculadım.Gece uyuyamadım sayılır.

Sabah okula geldiğimde Mert yolumu kesti.

"Çık önümden Mertseninle konuşmak istemiyorum."

"Tamam biliyorum sert davrandım ama bir gerekçesi var."

"Neymiş o?"

"Korktum"

"Ne saçmalıyorsun Mert çık önümden!"

MERT'IN AĞZINDAN

Tam bir hıyarım neden başta öyle davrandım ki.O rüyayı bende görüyordum. söyleyemedim dalga geçtim ah benim aptal kafam ahh!Arya'yı bulup konuşmam gerek.Ben kötü bişey olsun üzülsün istememiştim ama erkek milleti işte anlayamıyoruz ki hıyar kafalıyız yeminlen.

Bir Genç KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin