"Prova"

57 8 5
                                    

   Uzun süre oldu ama sonunda yazdım .Tatildeyim biraz geç gelebilir yeni bölüm iyi okumalaaar :))

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Sabah Mertle konusmak için resmen prova yapiyordum.Tam o sırada annem içeri girdi.Bana sen deli misin dercesine bir bakış attı.

"Of anne bişeyle uğraşıyorum dimi?"

"Ben bilmem" derken merdivenlere yöneldi ve bağırdı.

"Kahvaltıya bekleniyorsun küçük hanıım"

Saate baktım ve birden OHA diye iç geçirdim.

"Yuh kaç saattir prova yapıyorum ben?"

Yine annemin sesi kulaklarımda yankılandı.

"Aryaa herkes seni bekliyor kızım hadi amaa"

" Tamam anneee" Herkes derken be demek istemişti sadece babamla o vardı.Herkes nedir? Dolabımdan buz mavisi yırtık modelli bi kot pantolon

üstüme de salaş bir tişört giydim ve aşağı indim.Inmemele ağzımın açık kalması bir oldu.Ef'nin burda ne işi vardı ya?

"Efe?" herkes bana döndü.Annem lafa daldı.

"Gel kızım gel Efe geldi süpriz yapmak istemiş"

"Günaydın Arya"

"Günaydın" diyip Efe'nin yanına geçtim.

Babam bi süre sonra Efe'yi soru yağmuruna tutunca birden

099"Efe hadi okula gec kalıcaz "

"Ama saat daha.." Ayağına geçirdiğim tekmeyle susmuştu.

"Tamam hadi gidelim" dedi.Bu çocuk cidden mal. Dışarı çıktık .Çıkmamızla karnına dirsek geçirmem bir oldu.

"Ahh!! nabiyon nabiyon?" Efe'nin şu nabiyon demesine ölüyorum duramadim ve gülmeye başladım e tabu Efe dururmu benim gülmemle oda gülmeye başladı.

"Tamam tamam sakin :Ddd" derken bile gülüyordum.

"Bak Efeğ bana bağkk ben Mertten nasil ayrılacağım" Eyvah bu nasıl bir pot kırmadır Arya ha??

"Bi dakka bi dakka sen Mertten mi ayrılacaksın?"

"Evet" dedim 'utanarak'

"Vaay"

"Ne vayı ne vayı sen bana çıkma teklifi etmedin mi? Bende onu üzmemektense kendimi üzüyordum.Bugün saatlerce prova yaptım biliyonmu seğn?"

"Prova mi" dedi ve bir kahkaha patlattı.

Ben de gülmeye başladım. Okula gelmiştik. Mert bana doğru geliyordu.Icimden aha sıçtın Arya diyordum.

"Günaydın meleğim"

"Günaydın Mert" kolunu omzuma attı ve yürümeye başladık köşede Efe bize öyle bir bakıyordu ki ödüm kopuyordu. Bahçede bir banka oturduk ve konuşmaya başladım.

"Mert sana önemli bir şey söyleyeceğim. Bak sakın sözümü falan bölme toparlayamam."

"Tamam hadi başla artık. "

"Bak Mert ilk sefer seni sevdiğimi sanıyordum veya bunu bilmek istiyordum bilmiyorum işte.Ama ben cidden birini sevdiğimi biliyorum.Seni üzmek istemiyorum asla ama kendimi de üzmek istemiyorum anlıyormusun? Yani ayrıldıktan sonra arkadaş kalmayı çok isterim önümüzde yıllar var hep birini sevip onu sevmediğimizi anlayacağız veya doğru kişiyi bulacağız ama ikimizde birbirimize uygun degiliz. Üzgünüm:("

"Peki" dedi ve gitti. Bence mikemmel bi konusma yapmıştım.Efe yanıma geldi

"Ne oldu ayrıldın mı?"

"Evet" dedim somurtarak

"Ne somurtuyosun Arya "

"Ne biliyim üzüldüm azcık ama mikemmel bi konuşma oldu. " Güldü hadi sınıfa gidelim.

" Heyyy bi saniye sen Cemreden ayrıldın mı peki?"

"Iıı şey ben ayrılmalarda iyi degilimdir de"

"Ne diyon sen ya ne diyon ben az once büyük bi konusma yaptım sen hala onu peşinde dolaştırıyon.Nabiyon sen  nabiyoon."

"Tamam Arya of "

"Ne of u sen bide onu öptün düşün mesela Mert beni ö.."

"Ağzına bile alma o kelimeyi!"

"Iyi, sen Cemreden ayrılmadan yanıma gelme beybisi" yanından uzaklaşırken arkamdan bağırdı.

"Tamam ya gel" Tabi ben tripli görl olarak arkamı bile dönmeden yoluma devam ettim.Okul çıkışı Mert yanıma geldi.

"Arya beraber yürüyelim mi?"

"Tamam olur" dedim

Eve kadar konuşmadık.Evin önüne gelince konuştum.

"Bana buraya kadar eşlik ettiğin için sağol Mert Pazartesi görüşürüz "

"Önemli değil görüşürüz" dedi arkasını dönüp yürümeye başladı.

"Mert dur" Arkasına baktı

"Bir şey mi oldu? "

"Evet bir şey oldu ne bu niye soğuksun bu kadar?"

"Bir şey yok sadece sana artık güvenemiyorum"

" Ne saçmalıyorsun sen "

"Hiç bir şey " Arkasın bakmadan gitti .

Artık bana güvenmiyordu.

Gece olmuştu uyuyamıyordum. En sonunda uykuya daldım ve o kadını gördüm nefes nefese uyandım.Artık anlamıştım rüyamdaki güvensizliğimdi.Ne yani ondan ayrıldım diye bana niye güvenmiyordu ki güvenini mi kırmıştım onu sevmeden o mutlu olsun diye onunla çıkmıştım.Ama mutlu olmasi beni sevindiriyordu.O benim en iyi dostum.

Sabah okulda yüzüme bakmıyordu.Yeter artık

"Mert!" dedim okulun ortasında bağırarak.Mert arkasını döndü Ne var dermiş gibi bir bakış attı.

"Neden böyle davranıyorsun dayanamiyorum artık! Eski Mert'i istiyorum !"

"Eski Mert'i çoktan kaybettin Arya!"

"Niye ya niye seni sevdim ben ama aşık olmadım beni niye böyle cezalandiriyosun? Sen benim en iyi cana yakın dostumdun,sevgiliyken bile" bu arada herkes bize bakıyordu. Ama umursamiyordum artık buna bir son vermeliydim.

Yanıma geldi ve kolumu eliyle kavradı.

"Artık o dostun yok diyorum!"Bu sırada kolumu sıkıyordu.  Öyle güçlüydüki kolum moraracaktı neredeyse.

"Kolumu bırak!"

"Peşimi bırak artık dostun , sevgilin hicbirseyin değilim ben!" Konuşurken daha çok sıkıyordu kolumu.

"Tamam tamam kolumu bırak!"Ağlıyordum

"Bırak dedim!"Kolumu bıraktı bıraktığı gibi okuldan çıktı. Herkes bana bakıyordu. Seda ve Aysima yanıma geldiler.Kolum morarmıştı.Efe görürse tek kelimeyle Sıçtım!dememe kalmadan arkadan Efe'nin sesi duyuldu.

"Prenseees" kendimi toparladim ve arkamı döndüm.

Bir Genç KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin