Biraz erken yazdım ama fena ilham gelmisti umarim begenirsiniiiz ☆.☆
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
Hala çok sinirliydim.Mert'i arayıp sinemaya gitmek isteyip istemedigini sordum.Kabul etti.Bilerek twitter'da yer bildirimi yaptım ki Efe kudursun.Beni sevmediğini bilsemde beni kıskandiğını biliyordum.Sinemaya gittiğimizde Birde ne göreyim. Efe ve Cemre daha fazla sinirlenemezdim heralde.Korku filmine girdik.Bilerek yaptığını biliyordum ki Efeler bizim yan koltugumuzdaydilar. Ben korktuğum an Mert'in elini sıkıca tuttum.Efe bunu görmüş olmalı ki sinirle salondan çıktı.
EFE'NIN AĞZINDAN
Bu kız beni deli ediyordu.Resmen bilerek kıskandırıyordu.Zaten benimle Cemreyle öpüştük diye konuşmuyordu.Cemre birden öpmüştü beni o sırada da Arya girmişti içeri. Ben Arya'ya sırılsıklam aşığım. O beni sevmiyor.Ama neden kıskandırıp duruyor anlamıyorum. Mertle kesin çıkıyorlar zaten.Nefret ediyorum o çocuktan nefret.
*****
Sinemadan çıkmıştık.Mert benimle konuşmak istedi.Ne konuşacağını merak ediyordum.Sinemanın dışındaki koltuklara oturduk.
" Arya biliyorum arkadaşız ama ben senden çok hoşlanıyorum. Hem sana güvendiğim zamanlar seninle olduğum zamanlar rüyama o şey girmiyor."
"Bilmiyorum Mert"
*Oha ya Mert bana çıkma teklifi mi etti. Inanmiyorum.Ne diyeceğim ki şimdi. *
Tam hayır diyecekken Cemreyle Efeyi el ele gördüm. Birden ağzımdan
"Evet" kelimesi çıktı. Naptım ben lan inanmıyorum tekrar Hayır da diyemezdim.
"Harika :) Hadi çıkalım prenses"
" Tamam" dedim ve sinema alanından çıktık. Efeler köşede durmuş birşey bekliyorlardı.Birden Mert elimi tuttu.Elimi çekemedim.Efe bizi gördü. Durduğu yerden Cemre'yi de alıp hızlı adımlarla yürüdü. Kötü görünüyordu acaba Cemre ona kötü birşey mi söylemişti? Alış veriş merkezinden çıktıktan sonra Mert beni taksiye bindirdi.Binerken yanağına küçük bir öpücük kondurdum.Kapıyı kapattım ve aniden diğer kapıdan Efe girdi.
"Ne yaptığını sanıyorsun in çabuk taksiden"
"Cok beklersin"
"Şoföre evi tarif ettim"
"Arya ne yaptığını sanıyorsun sen o herifin elini tutmak da ne?"
"Sanane bundan.Ben senin Cemre'nin elini tutmana birşey diyormuyum?"
"Ulan daha düne kadar Mert'ten nefret ediyodun.O herif seni ağlattı be!"
"Sen ağlatmadın mı?"
"Aynı şey değil"
"O bana değer veriyor anladın mı. Ve beni seviyor"
"Bende seviyorum!"
"Ne saçmalıyorsun sen"
"Hiç birşey"
"Efe az önce ne dedin sen"
"Seni seviyorum tamam mı seviyorum!"
Ağzım açık kalmıştı. Şoför tam o sırada "Geldik hanımefendi" dedi.
Parayı verip hemen indim arkamdan.Efe kosturuyordu.
"Arya bekle"
"Ne var"
"Seni seviyorum işte ben"
Ağlayarak konuşuyordum.
"O yüzden mi gözümün önünde Cemre ile yiyisiyordun.Elini tutmalar falan."
"O beni birden öptü sen girdin içeri. Hem Cemre ne alaka sen Mert'i sevmiyormusun?"
"Seni seviyorum bende seni seviyorum ama anlamiyorsun. Niye gelip bana Cemreyi anlatıyosun ha canım nasıl acıyor haberin varmı?" dedim ve eve koşmaya devam ettim Efe arkamdan koşuyordu.Kolumdan tutup beni kendine çekip öptü. Hep bunu biri bana yapmadan ölmek istemem diyip dururdum.Ama şuan Efeyi itip eve girdim.
Bir hafta boyunca resmen uzaktan uzaktan bakıyorduk birbirimize.Konusmuyordum Efeyle Mert'le çıkıyorduk nasıl ayrılacağımı düşünüyordum. Ama şunu farketmistim şu son 1 aydır ikimizde rüya görmüyorduk fısıldamalar duymuyorduk.Belkide birlikte olmalıydık.Bilemiyorum.Ama birşey dikkatimi çekti. Onun rüyasında ki bir erkek benimse kadın.Belkide onlar bizim guvensizliklerimiz di eskiden mesela kendime çok güvensizdim ama şu sıralar kendime güvenim oldukca artmıştı ve rüyadan ve fısıldamalardan eser yoktu.Mert bana seninle oldugum zaman ve sana güvendiğim zaman görmüyorum diyordu.Evet bence rüyamızdaki güvensizliğimizdi.
Çıkışta Efe kolumdan tuttu.
"Ne yapıyorsun sen?"
"Asıl sen neyapiyosun.Bir haftadır yüzüme baktığın yok beni seviyorsun ama Mertle çıkıyorsun. Amacın ne senin"
"Mert beni seviyor onu kırmak istemiyorum.Sanane benim hayatımdan"
"Ben seni sevmiyorum sanki.Sen benim hayatımsın senin hayatına karışma hakkım var benim!"
"Yok"
"Var dedim"
"Git başımdan"dedim ve yola devam ettim.Burden Efe arkamdan tüm okulun önünde bağırmaya basladi.
"Ben seni seviyorum Arya seni seviyorum !!" Arkamı döndüm ve başımı iki yana saplayıp hayır olmaz işareti yaptım ve koşarak eve gittim.Tüm gün ağladım. Efeye sarılmaya okadar ihtiyacım vardı ki.Ama gururuma yediremiyordum.
Birden cama birsey çarptı. Perdeyi açtığımda Efe dışardaydı. Aşağı in işareti yaptı.Hayır işareti yapar perdeyi kapadım.1 saat sonra balkona çıktım.Efe evin önündeki bankta oturuyordu.Yanına gittim.
"Ne yapıyorsun sen burda hala"
"Senle konuşmadan biyere gitmiyorum."
"Ne istiyosun ne konusacaksın" Efe soluk almadan direk olaya atladı.
"Biliyorum Mertle çıkıyorsun ama birbirinizi tanimiyosunuz bile ben seni senelerdir seviyorum.Benimle çıkar mısın? hemen cevap verme.Biliyorum sende beni seviyosun böyle uzaktan sevmek olmuyor."
dedi ve küçük bir tebessum belirdi yüzünde birden boynuna atladım ve sarıldım. O da bana sarıldı.Kokusunu içime çeke çeke sarıldım.
"Seni sevdiğimi daha onceden söylemeliydim.Ama beni arkadaş olarak gördüğünü sanıyordum aramızın bozulmasını istemedigimden. "
"Peki"
"Peki :)"
O gece banka oturup baya konuştuk. Yarın okulda Mertten ayrılmaya karar verdim.Ne kadar üzmek istemesem de kendimi üzmekten iyidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Genç Kız
Teen FictionUmarım beğenirsiniz.Yorum yazarsanız sevinirim. Ilk defa hikaye yazıyorum. Umarım başarılı olurum :)