Boj o vlajku - Jason

180 25 0
                                    

 

Mám taký pocit, že som ho už niekedy stretol. A možno poznal mojich rodičov. Mám podozrenie že ma našla zasa Kirké a zas mi ju zoberie. Nie tentokrát nie! 

Ráno sme sa pri raňajkách dozvedeli, že budeme mať poradu v hale o 8: 30. Josh ma sledoval z vedľajšieho stola. A to nehovorím o tej čudáčke oproti ktorej sedím. Buď sa mi to zdá, alebo ma balí. Celý  čas na mňa zazerá. Strašne otravná, ale strašne mi pripomína Mishell. 

O 8:30 sme už boli všetci nastúpený v hale. Jasne, všetci piati sme sedeli v kreslách pri dverách. Stačilo nám počuť. Konečne riaditeľka začala : ,,Prvý týždeň máme za sebou a chcela by som na tento týždeň usporiadať takú hru na uvítanie. Je to tradícia." Zastavila a ja som sa pozrel na ostatných. Všetci boli nadšený, len ja nie. Aj ja som sa tak najprv cítil, kým som nezistil čo je zač. ,,Stretneme sa na dvore za pol hodinku, kde sme boli prvý deň keď..." Cítil som jak sa na nás všetci pozerajú, teda na Mackenzie. ,,To je už za nami. Takže sa držte." Prečo mi bol jej hlas tak známi. Postavili sme sa a ja som sa na ňu pozrel. Akurát prešla pri Joshovi. Vymieňali si vraždivé pohľady. Čakal som kto zaútočí skôr. ,,Už sa teším čo to bude." Ozval sa Marek. Všetci sa tvárili nedšene, ale iba ja som sa mračil. Nechcel som aby sa im niečo stalo. Pozrel som sa na každého. Jane si s Marekom vymenila nadšeny pohľad. Zora zasa niečo pisala na mobile a Mackenzie s toho nevyzrela moc nadšene. To ma prekvapilo, lebo všetci traja sú určite polobohovia ale ona? Viem, že keď je nablízku je v miestnosti viac energie. Ale to ako kedy. Možno že je silnejšia než ja. Tak to určite nie! Pri boji o vlajku jej to natrem. Pri tom som sa diabolsky usmial. Podišiel som ku nej a povedal : ,,Držím ti palce." Znelo to viac ako výzva, ale na jej pohľade bolo vidieť že to pochopila. Otočil som sa a uvidel Josha jak mi naznačuje, že mám ísť k nemu. ,,Aj ty sa drž." Ozvala sa spoza mňa Mackenzie. Otočil som sa a namieril som si to k Joshovi. 

Chytil ma za plece a pozrel sa na mňa vydesene. ,,Za žiadnych okolností nesmieš použiť svoje schopnosti. Jasne?" ,,A Áno." vykoktal som, ale nemôžem dovoliť, aby bola lepšia Mackenzie. ,,Ki..teda riaditeľka mi to dala nastarosť. Takže menšie môžeš, ale viac neskúšaj!" Dosť ma vystrašil. ,,Okeej, už musíme ísť." Otočil som sa a namieril k ostatným z party. ,,Kde si bol?" Spýtal sa Marek. ,,Ale len som..." otočlil som sa na Josha, ale on tam už nebol. ,,...išiel vrátiť knihu."  ,,Aha no jasné ideme? Ja sa tak teším." Vytešene vykročil a my sme šli za ním. Ach, kebyže vieš čo ťa čaká... Pomyslel som si. 

Na dvore sme podišli všetci ku kraju lesu. Funguje tu fakt silná hmla, lebo som si ten les predtým nevšimol. A ako vravel Josh mal to nastarosť. Takže tu bol iba on a zástupkyňa. Ešte že vyzéra omnoho milšie ako riaditeľka. Mám pocit že ma Josh varuje predtým čo sa má stať. Skúsim sa ovládať.Nie ako predtým.

,,Hra, teda Boj o Vlajku..." Vyslovil to tak znechutene, ,,...bude prebiehať v lese." Niekdo z davu vykríkol : ,,Odkedy je tu les?" ,,Á, skoro som zabudol. Ale to si povieme až keď všetko skončí. V lese sú dve vlajky. Jedna červená a druhá modrá. Každé sú na jednej strane rieky, ale každá na inej strane. Každý tím má každú vlajku a snažíte sa ju zobrať druhemu tímu." Ukázal presne na polu skupiny a ukázal tími. Otočil sa smerom k lesu a v ľavo od neho bola menšia drevenná chatka. Otvoril ju a začal vyberať meče, dýky, štíty... všetko potrebné. ,,Teraz vám podám veci, ktorými budete bojovať." Konečne si uvedomili čo ich čaká. Zasa vykrikol dakto zdavu : ,,Ale to sú skutočné zbrane!" Josh znudene odpovedal : ,,Áno o to práve ide. Musíte ukázať čo dokážete." Všetci sme sa dali do radu ako keď stojíme v rade na obed.  Keď som bol na rade Josh mi podal meč. ,,Dávaj si pozor! A nezabudni, čo som ti povedal."Jasné ďakujem." Odpovedal som. Vyšiel som z radu a čakal na ostatných. Jane dostala dýku, Marek meč a štít a Zora tiež dýku. Keď bola na rade Mackenzie, Josh niečo zašepkal zástupkyni. Vošla do domčeku a doniesla ten najlepší meč. Josh jej ho podal a niečo jej povedal. To ma tak naštvalo, že som mu mal chuť vynadať. Predsa ja jediný viem o čom je Boj o vlajku! Obzrel som sa na školu za mnou. Náhodne som sa pozrel do prvého okna čo som zbadal. Pretrel som si rukami po tvári či dobre vidím. Kirké! Ona ma našla!? Otočil som sa k Joshovi s kamennou tvárou. Ale on si ma ani nevšimol.Pozrel som sa znovu naspäť. Nikto tam nebol. Fuj! Striaslo ma. ,,Si v pohode?" Spýtala sa Jane, ktorá si obzerala dýku. ,,Jasné." Neisto som sa usmial. ,,Dobre môžeme začať. Pocelý čas vás sledujem, takže sa vám nemôže nič stať." Lenže vizeral, že hovorý opak. ,,Môžeme!" Zakričal s plného hrdla a všetci sme sa rozbehli ku lesu...

Pomsta OlympuDonde viven las historias. Descúbrelo ahora