Šťastie

296 22 0
                                    

Byun.Baekhyun: Věděl jsem, že si nádherný, ale že až takhle? Si krásný. Moc ti to na té fotce sluší.😭❤️

Real__pcy: awuu toho si vážim. Si zlatý😍❤️😊.

Byun.Baekhyunee: To říkáš určitě každému.😕

Real__pcy: Ver mi že nie. Ak je tvoja prezývka každému, tak áno hovorím to každému😉.

Byun.Baekhyunee: T-takže jsem jediný?😳

Zahřálo mě to u srdce. Je přesně takovej jakej jsem si představoval. Škoda, že u něj nemám šanci. Upřímně ho miluju už od doby co začali hrát. Bojím se mu to, ale říct i přesto, že moc chci, jenže on by mě zavrhnul.

Real__pcy: Zatial som to okrem teba nikomu nenapísal. Nemyslím Sehuna ktorý je cute 25/8 🙄😂

Ako Sehun ma niekedy rozveselí tou jeho 25/8 slniečko náladou. On je zaľúbený až po uši. Ale toto je niečo iné. S ním sa stretávam každý deň, natož toho chlapca som ani raz nevidel. Jasné, keď som si s ním len nedávno začal písať... logika Park.

Byun.Baekhyun: Vím, že to na co se zeptám je blbost, ale....chceš se někdy sejít?🤔Potkat Parka Chanyeola, člověka pro, kterého žiju byl můj sen.❤️

Po odeslání jsem si uvědomil co jsem napsal. Myslím to, že pro něj žiju. Byune Baekhyune si v prdeli. Prokecl jsem se.

Real__pcy: ach, chlapče to neni také ľahké ako si myslíš😉 keby som aj mohol, jasné,jasné že by som sa s milým fanúšikom stretol. Ale to neni vôbec ľahké, ani nevieš čo by sa stalo, keby sme sa len tak stretli. Kľudne, ale to že nás niekto uvidí, za to neberem zodpovednosť, si si tým istý že sa chceš so mňou stretnúť?

Tento chlapec nemá ani trošku prehľad, čo by sa stalo keby som sa prezradil. Tak za prvé, stalo by sa to že by sme boli všade po internete. Už sa mi to raz stalo, že som sa stretol s jednou fanúšičkou. A stalo sa to že sme boli po celom internete, a niekoľko ľudí si dokonca myslelo že spolu chodíme. A to by som naozaj znova nechcel. A dokonca je to ešte chlapec, čo by si ostatný mysleli? Že som homosexuál? Ako nič proti nim nemám.

Byun.Baekhyunee: Ano. Ovšem pokud nechceš pochopím to.🙂☺️

Real__pcy: takýto fanúšikovia sa mi páčia. Stoja si za svojim😀😌😇.

Byun.Baekhyunee: Promiň. Nechci tě nutit. Pokud nechceš pochopím to.

Real__pcy: čo keby si zajtra prišiel pred SM? 🤔🙂tam chodím každý deň takže by si ma mohol zahliadnuť od 8:00-9:30 tak nejako by som tam mal prísť a odchádzať do tiaľ budem o nejakej 19:00-21:00😉

Byun.Baekhyunee: Sejdem se večer?

Real__pcy: platí. Dobre ja budem musieť ísť☺️.

Byun.Baekhyunee: Dobře tak zítra večer. Budu čekat. Pa.

Vstal som z postele a mobil si dal do kapsy. Bol som hladný takže som si išiel niečo uvariť. Jednoznačný ramén.

The Impossible Love •p.cy•b.bh• (Dokončeno)Место, где живут истории. Откройте их для себя