Varování: Tahle kapitola bude čistě jen sex XD.( jojo čítate správne😂LEN)
,,Neplač Baekki" povedal som a on sa na mna len šťastne pozrel. Potom som si uvedomil že sú to slzy šťastia. Ale aj tak som sa k nemu zohol, aby som mu ich zotrel. Keď som si vytlačil trochu lubrigantu na prty tak som ich priložil k jeho vstupu a povedal. ,,Neboj nebude to boleť" a usmial som sa. Už bolo vidieť ako sa červená, no a ja som doňho strčil jeden prst, ktorý som zaryl hlboko doňho. Trochu zavzdychal, no to mi nestačilo a tak som doňho strčil aj druhý prst na ktorý znova zavzdychal ,,Mhm~"
Nemohl jsem své vzdechy udržet. Doufám, že to není špatně. Jak říkám, je to mé poprvé, ale on se zdá být zkušený. Je snad něco o čem nevím? Z těchto myšlenek mě vytrhnul jeho třetí prst, který do mě přidal. Bolestně jsem vzlykl a pevně jsem sevřel prostěradlo v mých rukách.
,,Neboj sa Baekki, to bude v pohode" povedal som a zakúsol som si do spodnej pery. ,,Agh ja už nemôžem čakať" povedal som a vytiahol z neho tie tri prsty, a začal si dávať dole už len boxerky.
Sundal si boxerky a já ho spatřil. Na sucho jsem polknul. ,,T-to se do mě nevejde." řekl jsem a ukázal na jeho titána. Pohlédl jsem mu do očí a čekal co řekne.
,,Poďme sa o tom presvedčiť" povedal som, zákerne som sa usmial a nastavil som sa tak, aby som doňho už len vnikol. Aj sa tak stalo, a vnikol som doňho až po môj koreň.
,,Aaach. Mhmm Cha-ny." zavzdychal jsem tak nahlas, že nás museli slyšet snad všichni. ,,Bože máš ho tak ve-lkýho. Mhmm." řekl jsem mu a zrudl. Prosím ať to není sen.
Začal som sa pohybovať najprv pomaly, a potom som zrýchlil. ,,Mhm~" vzdychal som od slasti. Ach bože môj, je taaak úzky, ale kto povedal že sa doňho nevojdem? Snažil som doňho vrážať všelijako len aby som našiel jeho miestočko. Prostatu.
Vzdychal jsem víc a víc. Hlasitěji a hlasitěji. Najednou narazil na mou prostatu a já se prohnul jako luk. Byla to krásná a zároveň nepopsatelná slast. Jsem rád, že on je můj první. Začal jsem přirážet proti němu.
,,Baek bože si tak úzky" skríkol som a skúsol som si spodnú peru. No super, ešte začne prirážať oproti mne. ,,Agh" zavdychal som.
Bylo to dokonalý, nepopsatelný, úžasný a hlavně skvělý. Bylo to s ním. Cítil jsem, že už budu, ale on byl rychlejší. Udělal se a vystoupil ze mě. Hleděl jsem na něj. Byl sexy. Jeho vlasy se lepily na jeho čelo. Byl to dokonalý pohled. ,,Te-teď já."
Keď som to dopovedal, zohol som sa nižšie a ešte raz sa pozrel na Baeka. Zobral som si jeho kamaráta do ruky, a následne ho začal kúriť. ,,Aah Chany~" vzdychal a zaklonil hlavu do zadu. Ja som začal pridávať zuby a jazyk.
Smrtící kombinace snad být nemůže. Bože to je slast. ,,U-už budu Chany." řekl jsem. On párkrát zopakoval pohyb a ja se udělal do jeho pusinky.
Poslušne som to celé zhltol, a vytiahol si ho z pusi. ,,Chutíš úžasne" povedal som a pritúlil si ho k sebe zo zadu.
Zrudl jsem. ,,D-děkuju." řekl jsem a otočil se k němu. ,,Miluju tě Chany a děkuju, že si byl můj první." řekl jsem mu a natiskl se víc na něj. Bylo to krásné.
YOU ARE READING
The Impossible Love •p.cy•b.bh• (Dokončeno)
FanfictionTexting •instagram• Nemožné? Alebo možné? Baekhyun je fanboy, známej skupiny, EXO. No najradšej má Chanyeola, jasné že ako sen každej faninky je sa s ním stretnúť osobne, a v tomto prípade to bolo tak aj u neho. Instagram. Sieť ktorú používa asi pol...