Chanyeol sa ešte nezobudil tak som obdivovala jeho tvár. Bol tak krásny a bude len môj. Začínal sa preberať. Keď otvoril oči zmätene sa obzeral. ,,Kde to so" obzeral sa po miestnosti. ,,To je teraz jedno" usmiala som sa. ,,A čo je to s Baekom?" Prekvapene sa na mňa pozrel. ,,Hneď nás pusti prosím." Nahrnuli sa mu slzy do očí. ,,Od kedy si taký citliví? Nebýval si taký. Ale to je jedno chcem aby si Baeka zbil a potom možno pochopíš, že k sebe nepatríte."
Ona sa asi zbláznila prekvapene som sa na ňu pozrel. ,,To nemyslíš vážne. Nikdy by som mu neublížil." Ona sa postavila a niečo zobrala zo stolíka. ,,Ak to nespravíš tak to bude horšie." Namierila naňho zbraň. Nemyslel som si že by to spravila. ,,Ja som toho schopná tak radšej rob to čo ti hovorím." Nevedel som čo mám robiť mal som ublížiť človeku ktorého milujem inak sa mu stala niečo horšie.
Pomalu jsme se začal probouzet. Měl jsem sklopenou hlavu a tak jsem poznal, že visím nad zemí. Zvedl jsem hlavu a spatřil jsem Wendy, která na mě mířila pistolí. Ihned jsem začal vyvádět a brečet. Ona mi strhla pásku přes pusu a já vyjekl bolestí. ,,Baeku si krásný kluk a já nechci zničit Kimovo lásku a sexuální hračku, ale pokud budu muset zastřelím tě." řekla a chtěla vystřelit, ale v tom promluvil Chany.
,,Udělám to! Jen ho nezabíjej!" Moje slova mě bolela. Nechtěl jsem mu ublížit, opravdu ne. Ale neměl jsem na výběr. Nemohl umřít. ,,Ani to nebolelo." Usmála se zákeřně a zbraň od Baeka odklonila. ,,O.. o čem t-to mluvíš, Chany? C-co uděláš?" Zeptal se nechápavě mezi vzlyky. Bolelo mě ho takto vidět, proto jsem zrak odvrátil a neodpovídal mu. Nemohl jsem se mu dívat do očí, kvůli výčitkám svědomí. Wendy vše jen pobaveně sledovala.
Bavilo mě Baekhyuna tak vidět. Vypadal jako nicka. Vrtalo mi hlavou, jak si Chany mohl místo mě vybrat jej. Jediné, co mě na tom všem užíralo byl Chanyho zničený pohled. Ale dělala jsem to pro něj. Pro nás. Abychom mohli být šťastní spolu. Tyto myšlenky mi na tváři vykouzlily ještě větší úsměv. Prostě jej získám zpět a ta nicka mi v tom nebude překážet. Rozhodně ne, až mu Chany ublíží.
Vůbec jsem nechápal o čem to Chany mluvil. Co chce udělat? Na tuto otázku jsem měl každou chvíli dostat bolestnou odpověď. Wendy něco pošeptala Chanymu a koukla do rohu kde byla kamera. Wendy se nakonec otočila, došla ke dveřím a otevřela je. Kvůli tomu, že jsem byl jen v boxerkách mi byla zima. Ona se usmála, odešla a zavřela. Zůstali jsme tam jen my dva. ,,C-Chany co se děje?" zeptal jsem se ho a opět se mi spustili slzy když ke mě přistoupil.
,,Promiň mi to..." Zašeptal jsem, když jsem k němu přistoupil. ,,Co ti mám prominout? Chanyeole, co se děje, sakra?!" Hlas se mu třásl. Nejen strachem, ale i zimou. Tak moc jsem si ho teď chtěl přitáhnout do objetí a políbit ho. Ale to jsem bohužel nemohl. Plakal. Bolelo mě to. Jeho vzlyky se mi držely v mysli a nechtěly ji opustit. Tak moc mě to ničilo. Semkl jsem víčka k sobě, kousl se do rtu a vzal si jeden z bičů na stole kousek od něj. Baekův bolestný křik už nikdy z hlavy nedostanu.
Vše jsme s Kimem sledovali. Chvíli to vypadalo, že si to Chany rozmyslí a neudělá to. Nakonec jsme se dočkali toho, co jsme chtěli. Udělal to. Ublížil mu. Jeho bolestný křik byl pro mé uši jako rajská hudba. Tak moc jsem se vyžívala v tom, jak mu Chany ubližoval. Jak jej Baekhyun pozoroval ublíženým výrazem. Z ran mu již tekla i krev, což pro mě bylo ještě lepší. Tvář mi neopouštěl spokojený výraz. Dosáhla jsem toho, co jsem chtěla. Teď stačilo jen, aby Baekhyun řekl, že Chanyho nenávidí.
Upřímně mě ten pohled trochu bolel. Nechtěl jsem vidět Baeka trpět, ale bylo to potřeba. Až ho bude nenávidět, tak bude Baek jen můj. Pohlédl jsem na Wendy a pozoroval jí. Užívala si to a usmívala se. Já tam narozdíl od ní stál bez emocí.
ESTÁS LEYENDO
The Impossible Love •p.cy•b.bh• (Dokončeno)
FanficTexting •instagram• Nemožné? Alebo možné? Baekhyun je fanboy, známej skupiny, EXO. No najradšej má Chanyeola, jasné že ako sen každej faninky je sa s ním stretnúť osobne, a v tomto prípade to bolo tak aj u neho. Instagram. Sieť ktorú používa asi pol...