,,Od teraz, pre teba všetko" povedal som a usmial som sa. Jeho oči sú tak nádherné. Asi sa v nich strácam.
Usmál jsem se a přitulil se k němu. Zavřel jsem oči a po chvíli jsem usnul. Ráno jsem se vzbudil celkem brzo. Chany ještě spal. Usmál jsem se a políbil ho na čelo. Zvedl jsem se, ale najednou mnou projela bolest. Sykl jsem se a pomalu se oblékl zvedl jsem se a tučňáčí chůzí došel do kuchyně. Udělal jsem si snídani, kterou jsem ihned snědl. Šel jsem do obýváku kde mě uchvátilo piano. Sedl jsem si za něj a začal hrát a zpívat. Nevěděl jsem, že zamnou stojí oni.
Keď som sa zobudil, počul som ako niekto hrá na moje piáno. Pozrel som sa vedľa seba no Baek tu nebol. Zdvyhol som sa a mal namierené do obývačky, keď som uvidel ako ide Xiumin z nej. ,,Počuješ to piáno a ten spev Chany?" Spýtal sa ma a poukázal na obývačku. ,,A-ano, ale ten spev som nepočul" povedal som a započul som už aj spev. ,,To kto tak nádherne hrá a spieva?" Spýtal som sa zavrel oči. ,,Baekhyun" povedal, poklepkal mi po ramene a išiel ďalej. Ticho som vošiel do obývačky a Jongin ukázal gestom aby som potichu prišiel k nim. Aj som tak spravil, a pozeral som sa na Baekhyuna ako ladne hrá. Toto by som mohol počúvať celý deň. Tú kombináciu piána a jeho krehkého a jemného hlasu. Divné že si nás nevšimol, keď stojíme za ním. Ja som k nemu potichu podišiel a zašeptal do ucha na čo sa zľakol ,,Máš krásny hlas Baekki~". Objal som ho zo zadu a on hneď prestal hrať. ,,Pokračuj" povedal som a sadol si vedľa neho. Položil som ruku na jeho stehno, po ktorom som začal jemne prechádzať.
Moment, moment. Co?! On tu byl celou tu dobu? Pomalu jsem se kouknul za sebe. Stáli tam všichni ze skupiny. To tu jako byly celou tu dobu? Otočil jsem pohled na Chanyho, který se na mě usmíval. Zrak jsem vrátil zpět k pianu a začal jsem nervózně hrát i zpívat.
Uvedomil som si že spieva a hrá text našej pesničky Cosmic Railway. Začal som spievať s ním , lebo som videl že je celý nervózny. V tom som zistil že vie úžasne po Japonsky. Absolútne neviem kde sa to naučil, ale je pekné že to vie.
Když se ke mě Chany přidal, tak nervozita zmizela a nahradil jí úsměv. Zpíval jsem a zpíval. Když jsem dozpíval, tak všichni začali tleskat. To jsem byl až tak moc dobrej? ,,D-díky." řekl jsem nevěřícně.
Keď dotlieskali, tak skoro všetci odišli do kuchyne. Ostali sme tam ja Baek, Suho a Sehun. ,, Úžasne spievaš Baekhyun" povedal Suho a chytil Baeka za rameno. ,,Ď-Ďakujem" povedal a usmial sa. ,,Keď som tvoj hlas počul, napadlo ma že by si mohol byť s nami v skupine" povedal Suho a usmial sa. Potom sa Baek pozrel na mňa len s veľkými očami a prehlásil ,,To-to ako fakt?" Zakoktal sa.
,,To jako fakt." řekl Suho a vyndal si z kapsy telefon. ,,To musí slyšet manažer." dodal a odešel. Pak už jsem ho slyšel jen telefonovat. Byl jsem nervózní a šťastný zároveň. Nemohu uvěřit tomu, že mi nabídl zrovna tohle. Pohlédl jsem na Chanyho. ,,To by bylo skvělé, že Chany?"
,,Ach áno Baekki, máš nádherný hlas" povedal som a usmial som sa. Potom som išiel bližšie k nemu a objal ho. ,,Ďakujem Chany" povedal a ja som sa pozrel do tých jeho rozžiarených tmavohnedých očí. No a potom som naše pery spojil.
Polibek jsem mu oplatil. On si mě k sobě přitáhl blíž a svým jazykem si žádal o vstup do vnitř. Já mu vyhověl a pootevřel jsem svá ústa. On mi tam okamžitě vklouzl a začal válku kterou jsem opět prohrál.
YOU ARE READING
The Impossible Love •p.cy•b.bh• (Dokončeno)
FanfictionTexting •instagram• Nemožné? Alebo možné? Baekhyun je fanboy, známej skupiny, EXO. No najradšej má Chanyeola, jasné že ako sen každej faninky je sa s ním stretnúť osobne, a v tomto prípade to bolo tak aj u neho. Instagram. Sieť ktorú používa asi pol...