Wendy_94: Ty si zostal doma sám. Chanyeolovi na tebe asi veľmi nezáleží keď sa o teba nebojí, že by ti mohol niekto ublížiť.
Byun.Baekhyunee: Wendy? Jak jsi mě našla?
Wendy_94: Ja si viem nájsť všetko hovorila som ti, že si máš na mňa dávať pozor.
Byun.Baekhyunee: Co chceš? Jak víš, že jsem sakra sám?
Wendy_94: Ako som povedala ja si viem zistiť všetko čo chcem. Viem o tebe už všetko aj kde bývaš.
Byun.Baekhyunee: Přestaň. Nic jsem ti neudělal.
Wendy_94: Nebyť teba tak by sme sa s Chanyeolom dali znova dokopy, ale ty si tú šancu zničil.
Byun.Baekhyunee: Pokud ses k němu chovala jako ke mě, tak se ani nedivím.
Wendy_94: My sme spolu dokonalý pár a patríme k sebe aj on to vie len mu je ťa ľúto nemiluje ťa tak ako mňa vrátime sa k sebe.
Byun.Baekhyunee: Promiň Wendy, ale ja upřímnost poznám. Miluje mě a myslí to semnou vážně. A už mě prosím nech být!
Wendy_94: Dobre keď myslíš. A 'dobrú noc nech sa ti snívajú pekne sny'
Wendy's (special) pov:
Poslala som poslednú správu a odložila si mobil do vrecka. Neznášala som ho nebyť jeho boli by sme s Chanyeolom už zase spolu. Musí sa s ním rozísť čím dlhšie mu to bude trvať tým to bude pre neho horšie. Pozrela som sa na zvonček on jeho domu, zazvonila som a čakala kým otvorí dvere.
Už jsem chtěl jít volat Chanymu, že mám zbaleno, ale v tom mě vyrušil zvonek. Šel jsem otevřít a nemohl uvěřit vlastním očím. Stála tam Wendy s ďábelským úsměvem. Já jsem chtěl zavřít, ale ona mi v tom zabránila. Začal jsem couvat, když najednou jsem narazil do zdi.
Pozerala som sa mu nenávistným pohľadom rovno do očí. ,,Nemal si zostávať doma sám"diabolsky som sa usmiala a priblížila sa k nemu ešte bližšie. Videla som ako sa triasol a strach v jeho očiach.
,,Vo-volal jsem Chanymu Wen-dy. Za chvíli je tady." řekl jsem jí, ale nebyla to pravda. Chanymu jsem ještě ani nenapsal a nezavolal. Nestihl jsem to, ale doufal jsem, že mi na to skočí.
,,Ale až za chvíľu to mám čas." Na nič som nečakala a dala mu silnú facku až spadol na zem. ,,Chanyeol je len môj tak to už pochop" prišla som k nemu a kopla ho do brucha.
Začal jsem kašlat a snažil se popadnout dech. Z očí se mi začali hrnout slzy. Nejhorší na tom, že s tím Chanym jsem jí lhal. Bál jsem se, co mi udělá když zjistí, že jsem mu nevolal. Pohlédl jsem na ní v domnění, že už odejde, ale ona nevypadala na to, že by jen tak odešla.
Pár krát som doňho ešte kopla vyzeral už dosť zničene, ale ľúto mi ho nebolo ,, Dúfam že si pochopil čoho som schopná takže daj Chanyeolovi pokoj". S námahou som ho posadila na stoličku vytiahla som si z ruksaku lano a priviazala ho. Zobrala som si zo stola jeho mobil nemal heslo čo mi uľahčilo prácu. Našla som správy s Chanyeolom a napísala mu.
Byun.Baekhyunee: Prepáč, ale Wendy mala pravdu nehodíme sa k sebe a ty s Wendy ste dokonalý pár vy patríte k sebe.
Real__psy: Baekhyun čo to píšeš, stalo sa niečo?
Real__psy: Wendy nemá pravdu my k seba patríme milujem ťa.Byun.Baekhyuee: Nič sa nestalo len som si uvedomil, že sa k sebe nehodíme.
Real__psy: A-ale veď sa milujeme.
Byun.Baekhyunee: Ale ja ťa už nemilujem.
Real__psy: Wendy sa ti zase vyhrážala?
Byun.Baekhyunee: Nie sám som to pochopil. A už mi nepíš.
Real__psy: Idem k tebe porozprávame sa.
Byun.Baekhyunee: Nie nechoď!
Odoslané
Mobil som vypla a položila na stôl z tašky som vybrala bandasku s benzínom a začala ho vylievať po dlážke a stole. ,,Č-čo to robíš?" Spítal sa vystrašene. ,,Ty sa neboj zachvíľu ťa to trápiť už nebude" pokračovala som rýchlo vo svojej práci. ,,Ja a Chanyeol sa milujeme on s tebou nebude aj keď ja zomriem" začal kričať a to sa mi už prestávalo páčiť zobrala som lepiacu pásku a išla k nemu. ,,Čo chceš spraviť?" vystrašene sa pozeral na pásku v mojích rukách. ,,Už sa mi nechce počúvať ten tvoj otravný hlas" zalepila som mu ústa a zobrala si zapaľovač. Snažil sa niečo povedať, ale ja som ho ignorovala. Zapálila som to tam, zobrala si svoj ruksak a išla preč ,,Zbohom" diabolsky som sa zasmiala a zabuchla dvere. Ešte som sa pozrela na dom v ktorom sa už oheň začal poriadne rozhorievať spokojné som sa usmiala a išla do svojho dormu.
Snažil jsem se osvobodit, ale nešlo to. Čím více jsem se snažil, tím víc jsem se vyčerpal a uvědomoval jsem si, že je konec, a že to nemá cenu. Z posledních sil jsem se o to ještě pokusil, ale výsledek byl stejný. Plameny se rozrůstali a zvětšovali. Vzduch už nebyl a já tak po chvíli viděl jen tmu. To je poslední co si pamatuju.
Nechápal som tomu čo mi Baek písal asi si robil srandu nemohol to myslieť vážne čo by som bez neho robil? Bol som skoro pri jeho dome a už z diaľky som videl oheň. Rýchlo som vystúpil z auta, vbehol dnu a uvidel tam Baeka priviazaného na stoličke s lepiacou páskou na ustach a vyzeral byť v bezvedomí. Rýchlo som k nemu pribehol a snažil sa ho prebrať ,,Baekiee preber sa, si v poriadku?" spítal som sa a zlepil som mu pásku z úst. ,,BAEKHYUN!"trochu som ním zatriasol, ale vôbec nereagoval. Snažil som sa rozviazať alebo roztrhnúť lano, ktorým bol priviazaný ale bolo až príliš pevné. Rozbehol som sa do kuchyne a hľadal nôž. Bolo tam hrozne teplo a oheň sa rýchlo šíril. ,,Tu je"zobral som ho a rozrezal lano, zobral Baeka na ruky a bežal preč ešte som po ceste zobral zo stola jeho mobil a dal si ho do vrecka. Keď som prišiel k autu posadil som Baeka na miesto spolujazdca a namieril si to do dormu. Po ceste som ešte zovolal hasičov a nadiktoval im adresu Baekovho domu. ,,Chanyeol" počul som Baekov hlas. ,,Neboj ideme do dormu nenamáhaj sa a oddychuj" Bol som rád že sa prebral. ,,Chanyeol milujem ťa" usmial sa ,,Aj ja teba Baekiee" kým sme prišli k dormu Baek zaspal. Všetci už boli vo svojích izbách a asi už tiež spali. Potichu som vyšiel po schodoch a uložil ho do postele. Ešte som ho vyzliekol do spodného prádla aby mu bolo pohodlnejšie. Ja som sa tiež vyzliekol a ľahol si k nemu ,,Dobrú noc láska" dal som mu pusu do vlasov a zaspal.
ESTÁS LEYENDO
The Impossible Love •p.cy•b.bh• (Dokončeno)
FanficTexting •instagram• Nemožné? Alebo možné? Baekhyun je fanboy, známej skupiny, EXO. No najradšej má Chanyeola, jasné že ako sen každej faninky je sa s ním stretnúť osobne, a v tomto prípade to bolo tak aj u neho. Instagram. Sieť ktorú používa asi pol...