Baekovi som ukázal gesto, nech ide bližšie mu mne, lebo bol až moc ďaleko odo mňa. ,,Chchel som sa spýtať, koľkože má môj fanúšik rokov?" Pozrel som sa naňho a usmial som sa.
,,Dvacet tři." řekl jsem a sedl si blíž k němu. To dělá snad schválně. On si sundá bundu pod kterou má ke všemu úplé tričko. Byly pod ním vidět i jeho břišní svaly a celkově i jeho tělo.
,,Dáme si fotku, čo ty na to?" Spýtal som sa a usmial som sa. On prikývol a ja som vytiahol svoj mobil. Nejako sme zapózovali a ja som nás odfotil. ,,Nebude ti vadiť keď to dám na instagram?" Spýtal som sa ho a on len znova prikývol. Bolo na ňom vidieť že je z toho úplne celý bez seba. Hneď som otvoril instagram.
Naozaj chcete uverejniť tento príspevok?
Áno/nie
Áno
Uverejnené!Dnes s mojím fanúšikom! ^^
Používateľovi @exo.ismylife sa páči váš príspevok.
Používateľovi @yeolrma sa páči váš príspevok
Používateľ @hunhan_sister komentoval/a váš príspevok: aký je jeho instagram?
Používateľ @yeolrma komentoval/a váš príspevok: ksjfksjdkdj cute! Chcem vedieť jeho instagram.💓❤️💞💙💞💕💞💞💞💞💙❣️💞💞❣️💚🖤
Máte +10000 upozornení
Vypol som mobil a znova sa začal venovať Baekovi.
,,Koukám, že jsem teď taky slavnej když chtějí vědět můj instagram." řekl jsem mu se smíchem a nalil si další skleničku vína. Ihned jsem jí vypil a opět pohlédl na Chanyho.
,,Jop, vieš no čo taký je život, keď si raz slávny, nikto iný ti tú slávu nezobere" povedal som a zasmial som sa. Dal som ruku na jeho rameno a začal pozerať na telku. Zobral som si ovládač a dal tam nejaké pesničky. Zhodou okolností tam bol Eminem, takže som sa potešil.
,,Copak? Eminen je tvůj vzor?" zeptal jsem se ho s úsměvem. Nenápadně jsem se k němu přisunul blíž a sledoval ho. Byl mic roztomilý když se usmívá.
,,Áno! A asi jediný človek z iného kontinentu ktorého počúvam" usmial som sa a začal som si spievať (rapovať). Cítil som ako sa ku mne Baek prisunul, ale absolútne mi to nevadilo čo bolo celkom divné,lebo viem byť dosť háklivý.
Po pár dalších skleničkách jsme už byly jaksi v náladě. Smáli jsme se různým uchylnostem a vyprávěli si příhody. Prostě jsme už byly tak opilý, že nám vše bylo ukradený.
,,No a raz keď som prišiel ku mojej bývalke, v tedy priateľke, úplne opilý tak sa ma opýtala že kde som bol a ja som povedal že ma domov zaviedol sám jednorožec, aspoň tak to ona povedala" začal som sa znova nahlas smiať. Bože Park Chanyeol ty sa stápňuješ pred vlastným fanúšikom.
,,To já když jsem se jednou opil tak jsem jel prý na zádech svého kamaráda v domnění, že je to kůň." také jsem se začal hlasitě smát. My jsme v sobě měli už dost alkoholu. Tohle bude ještě zajímavé.
,,To sú teda príhody ti poviem" povedal som a stále som bol vysmiaty ako keby som si niečo naozaj tvrdé dal. Ja som si vyzul botasky a nohy si dal na druhý koniec gauču. Zaklonil som hlavu a zatvoril na chvíľu oči.
,,Co chceš ještě podniknout?" zeptal jsem se ho s úsměvem. On otevřel oči a pohlédl na mě. Já se mu rovněž díval do očí. Byl jsem nesvůj. Celou tu dobu co jsem dnes s ním jsem nesvůj. Tak moc si přeju mu říct, že ho miluju. Tak strašně moc chci ty dvě slova říct. Tak moc mu chci říct miluju tě. Jenže já mám strach a nedokážu to.
,,Ah ja neviem, Baek... som opilý a to neveští nič dobré" povedal som a zasmial som sa. ,,Najradšej by som si oddýchol keď ti mám pravdu povedať" ešte som dodal a znova zatvoril oči. Znenazdajky som sa ponoril do ríše snov, čiže som zaspal.
Usnul. Jako fakt? Musel jsem se zasmát. Zaplatil jsem a dal si Chanyho na záda. Vynesl jsem ho ven a mířil jsem k dormu kde spolu se skupinou bydlí. Neptejte se jak to vím. Nějakým způsobem jsem tam došel a zazvonil. Čekal jsem až někdo otevře.
Keď som sa zobudil, cítil som že niesom tam kde som zaspal, a absolútne nič si nepamätám uo včerajška. A cítil som aj to ako niekto pri mne sedí. ,,Sehun zlez odtiaľto!" Skríkol som ale neotvoril som ani oči. ,,Ja-ja som neni ale Sehun" povedal hlas ktorý mi bol zo včerajška povedomí.
ESTÁS LEYENDO
The Impossible Love •p.cy•b.bh• (Dokončeno)
FanficTexting •instagram• Nemožné? Alebo možné? Baekhyun je fanboy, známej skupiny, EXO. No najradšej má Chanyeola, jasné že ako sen každej faninky je sa s ním stretnúť osobne, a v tomto prípade to bolo tak aj u neho. Instagram. Sieť ktorú používa asi pol...