176

547 23 2
                                    

Následovaly jsme se Sophie kluky, kteří nás zavedli až k "baru", kde jsme si vzaly nějaké pití.

,,Koho, že to nemám zabít nebo co?"

Thomas pokynul k hloučku lidí, kteří tančili a hlasitě se smáli.

,,Co jako?"

,,Tak pojď.." řekl a šel k nim blíž.

Najednou jsem viděla skrz všechny ty hlavy bílou zeď a zaostřila jsem hnědé vlasy.

Ethan.

Očima jsem sklouzla k jeho obličeji, kterým se lepil na tu nejvíce hnusnou osobu na celé planetě.

Amber?!

Dalších pár sekund jsem nehybně stálá na místě a sledovala ty dva, jak se na sebe lepí.

Neříkal jsi náhodou, že se na ostatní holky vysereš?!

Dobře, mohlo mi dojít, že někdo jako ty to nevydrží... ale Amber?!

Děláš si prdel, McCauley?!

,,Děláš si prdel, McCauley?!" sykla jsem a otočila se.

Naštěstí byla hudba tak hlasitá, že to snad nikdo neslyšel a proto si mě nikdo nevšímal.

Vrátila jsem se zpátky k Sophie ale ona mě jako omámená vůbec neposlouchala.

Fajn, vyprovodím se sama.

Otočila jsem se k východu a ignorovala opilecké řeči všech těch lidí okolo.

Trapáci.

Vylítla jsem z domu a mířila na chodník, ale to už mě s křikem dobíhala Sophie.

,,Naomi? Naomi, hej!"

,,Co je?!" nasupeně jsem se otočila.

,,Co se děje? Kam to jdeš?"

,,Nic jenom McCauley je kretén. Jdu domů."

,,Vážně mě tu necháš?!" zamračila se.

,,Sophie, podívej..." protočila jsem oči. ,,Nebaví mě to tu, jasný? Vlastně nevím, co jsem od toho očekávala a už vůbec nevím, co jsem čekala, že se stane s Ethanem. Že by se mohl změnit? Hah, to určitě."

,,Naomi, moc mě mrzí, že je Ethan takový debil. Vážně chceš odejít?"

Ne..

,,Ano."

,,Dobře," došla ke mně a silně mě objala. ,,Uvidíme se ve škole."

,,Ahoj."

Vote⭐

Komm💬

I lve ya💜

Dva v jednom✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat