189

605 28 6
                                    

Další den ve škole
( úterý )

,,Ahoj!" pozdravily mě holky, když za mnou přišly ke skříňce a každá mě objala.

,,Ahoj princezno," řekl Thomas a málem mě doslova umačkal k smrti.

,,A-ahoj, nemůžu dýchat!" zasmála jsem se a když mě pustil, vydali jsme se směrem naše třída.

,,Hele chápu, že tam nebudeš chtít jít," začal Thomas a posadil se do své lavice. ,,ale i tak dneska je ta párty u Chrise."

,,Jo já vím," pokývala jsem hlavou. ,,Vy tam půjdete?"

,,Kluci nás pozvali, takže.." pousmála se Kristin.

,,Jo," řekla Sophie. ,,My tam budeme určitě."

,,Dobře... promyslím si to."

,,Vážně?" Thomasovi zajiskřily oči. ,,To by bylo super!"

Aspoň ty z toho máš radost.

,,Nazdar Naomi," přišla ke mně Amber spolu s její levou a pravou rukou.

Stále to blonďaté myšlení...

,,Potřebuješ něco?" podívala jsem se na ní i když mi pohled na cement zrovna moc neseděl.

,,No asi takhle," zavrčela. ,,Budeš se od Ethana držet dál protože on o tebe nemá zájem a nikdy ho mít nebude. A navíc za to, co jsi mu provedla tě nenávidí." škodolibě se zakřenila.

Zrovna od tebe to sedí ty nafoukaná příšero.

,,Už jsi skončila?" zívla si Erin a obešla jí, aby si mohla sednout na své místo. ,,Překážíš."

,,Co prosím?" zasmála se Amber. ,,Já? To spíš ty s tou tvojí negativní aurou všem lezeš na nervy."

,,Aurou?" zasmála se zase Sophie. ,,Je snad nějaká upjatá duchovní bába? Možná by jsi si měla promluvit se svojí kadeřnicí, bůh ví, co ti tam dává za odbarvovač když z tebe padaj takový..."

,,Sračky," usmála se Kristin. ,,chtěla jsi říct sračky."

Co se to tady právě teď děje??

Vote⭐️

Komm💬

I lve ya💜

Dva v jednom✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat