Bölüm 9 | Sınav sonuçları

263 22 8
                                    


( Multimedya : Maskeli adamın arabası )

Berra KORKMAZ ' ın ağzından :

Şuan yemekhane de kahvaltımızı yapıyorduk ve benim tek düşlediğim şey telefon dan instagram hesabı oluşturup ilk fotoğrafımı paylaşmak . Gerçi ilk fotoğrafımı sabah uyanınca çekmiştim .

 Gerçi ilk fotoğrafımı sabah uyanınca çekmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Her zaman ki gibi çok güzel çıkmıştım . Maşallah bana maşallah . Neyse hemen kahvaltımızı bitirip okula gitmeye başladık . Okula giderken yine o gizemli adamı gördüm peşimi bırakmıyordu . Sadece bana bakmıyordu ama en çok da bana bakıyordu , inşallah anlamışsınızdır . Bana koyu kahverengi gözlerini dikti sanki hareket ettiğim de öldürecek gibi . Yutkunup Deniz ' in yanına sokuldum .

...

Okula vardığımız da ilk iki ders boştu ve sınıf Nuh ' un gemisi gibiydi . Ciddiyim herkes vahşice davranıyordu . Mesela Berk ve arkadaşları ayı , kaplan tarzı . Berk ve grubunun önünde ki kızlar son derece dedikoduları yüzünden susmayan kargalara benziyorlardı . Yezda inek öğrenci olarak ineğe benziyordu . Ceren ve bir kaç kişi çita gibi koşuyorlar. Sabah sabah bu enerji nereden geliyordu . Deniz ve Ece koala gibi uyuyorlar . Asena kamuflaj olan bukalemun gibi en arka sırada kendi aleminde takılıyordu . Ben ise en tatlı hayvanlar olan tavşan , panda , kedi , unicornlara benziyordum . İşte tarzımız . Bütün derslerde yaptığım gibi bu derste de  etrafa boş boş bakınmaya devam ettim .

...

Ders coğrafyaydı . Konu ise dağların denizlere paralel uzanmasıydı . Pek bir şey anlamamıştım . Artık sınav olduğun da Ece den kopya çekerim . Aslında pek kopya çekmem ama bu gereksiz bilgileri , güzel beynimin bir köşesine yazmak istemiyordum . Yer kaplıyorlardı . Teneffüs zili çalmıştı . Bundan sonra ki ders kimyaydı ve ben sonuçları öğrenmek için sabırsızlanıyorum .

Hoca içeri sanki dünyanın en ünlü kişisi gibi hava atarak girdi . Havanı söndürürüm senin . Yezda " Hocam sınavları okudunuz mu ?" diye sordu . Bütün sınıf tezahürat yaparak " Oku Oku Oku ." dedi . Hoca kafasını salladı ve konuşmaya başladı . " Madem bu kadar çok merak ettiniz okuyayım bari
+ Yezda kızım en iyi notu sen aldın 90
- Ne 90 mı ama Hocam ben 100 bekliyordum . Ühühühühühühühühühühühühühüh

Ben bu kızı yolarım ama

+ Biraz çalış kızım . Ali 10 aldın çocuğum
- Hayır Hocam kesinlikle doğru olamaz ben 0 bekliyordum

Ona ilk ben gülmüştüm ben gülünce herkes gülmeye başlamıştı . İşte benim etkim .

+ Yazdığın bir soru tutmuş . Berk 70 aldın aferin
- Sağ olun Hocam
+ Asena 60 aldın senden daha iyi şeyler bekliyordum ama neyse
- Bu na da şükür Hocam
+ Ceren ve Deniz ikiniz de aynı notu aldınız 65 kopya çektiği diyeceğim ama yanlışlarınızın yeri farklı o yüzden bir şey demiyorum
- Aaa biz Denizle hiç kopya çekemeyiz

YETİMLER YURDU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin