2.Bölüm- Zayn The Party?

582 46 18
                                    

2.Bölüm- Zayn The Party?

Gerçeği söylemek gerekirse ela gözlü çocuğu yani Zayn'i pek umursamamıştım.Zaten niye umursayayım ki en fazla böyle bağırıp çağırır.Pehhh o bana ne yapabilir ki ? Düşüncelerimden kurtulup okulun kapısından içeri adımımı attım ama keşke atmaz olaydım.Bütün gözler bana çevrilmişti.Nedenini anlamamıştım ama içimden bi ses bunu umursamamı söylüyordu.Bende öyle yaptım adımlarımı hızlandırıp dolabımın kapağını açıp gereken kitapları alıp dolabımı kapattım.Ve yine umursamadan sınıfa doğru yol aldım.Bugün ben ne kadarda umursamaz biri olmuştum böyle?

Sınıfa girdiğimde sadece tek bir kişinin yanı boştu bilin bakalım bu kişi kim? Tabikide Zayn.Beni görür görmez yine gözleri kızarmaya başlamıştı sanmayın ki bu kızarıklık utançtan kırmızı gözlerinin nedeni nefret sırf nefretten gözü kıpkırmızıydı.Ben ona bakıyordum o bana ta ki sınıfın kapısı açılıp içeriye hocanın girmesine kadar.Hocanın kızmaması için tek boş yer olan Zayn'in yanındaki boş sıraya oturdum.Kendi kendine mırıldanıyordu ''Ne diye benim yanıma oturuyorsa sanki başka yer mi yok?''.Bu çocuğu anlamıyordum gerçekten benle sorunu neydi ? Görmüyormuydu onun  yan sırası dışında bütün sıraların dolu olduğunu anlamıyorum ki ? Hala kendi kendine mırıldanırken bende dayanamayıp ''Görmüyor musun senin yanın dışında başka oturacak yer yok? Gerçekten senin bir göz doktoruna gitmen şart oldu.'' diye düşüncelerimi dile getirdim.Galiba biraz fazla yüksek sesle konuşmuşum ki sınıftaki bütün gözler bana çevrildi.Zayn tam cevap vereceği sırada söyleyeceği cümle hocanın benim ve Zayn'in adını söylemesiyle susmak zorunda kaldı.''Zayn ve Ella siz ne yapığınızı sanıyorsunuz ? Konuştuğunuza göre bu konuyu biliyorsunuz. Buyrun o halde tahtaya gelin konunun devamını siz getireceksiniz.''diye bizi tahtaya çağırmasıyla neye uğradığımı şaşırdım.Ders Edebiyattı ve ben edebiyatta tam bir felakettim.Zayn'e baktığımda onunda benim gibi şaşırmış olduğunu düşünüyordum ama beyefendi çok rahattı.Bende onun bu derste iyi olduğunu düşünüp tahtaya çıktım benim arkamdan Zayn'de geldi.Hoca tahta kalemini bana verip koltuğuna yerleşti.Ben Zayn'e sorar gözlerle bakarken o hiçbirşey olmamış gibi bana bakıyordu.Daha fazla dayanamayıp ''Zayn ben bu dersten hiç anlamam biliyorsun galiba sen bu konuyu al sen anlat deyip kalemi ona verdim oda bana 'Sen şakamısın ya''diye mırıldandı.Tam o anda hoca ''Ne bekliyorsunuz başlayın''dedi işte şimdi bittim.Hoca bir bana bir Zayn'e bakıyordu.2-3 dakika sonra (bakmayın bana nerden biliyorsun diye dakikaları gözümü duvardaki saatten ayırmıyordum) ''Siz ikiniz derhal dersi terk edin'' demez mi? Ben tan ağzımı açıp dersten atmaması için yalvarmaya başlayacakken Zayn benden önce davranıp ''Peki tamam'' deyip sınıftan çıktı ardından kapıyı çarpmayı ihmal etmedi tabii.Hocayı daha fazla kızdırmadan özür dileyip bende sınıftan çıktım.Çıkar çıkmaz koridorda duran bir adet Zayn'le karşılaşmayı beklemiyordum şahsen.Hem dersten atılmamın hemde sabahki kabalığı için ona bağırmaya başladım ''Senin yüzünden bak işte dersten atıldık mutlu musun ?'' diye bağırdım.O ise umursamadan sadece omuz silkti.Sinir kat sayım artmıştı tam elimi kaldırıp tokat atacakken elimi tuttu ve sertçe sıkmaya başladı ve birden  ''Bu iki oldu eğer bir daha bana bağırırsan buna pişman olursun anladın mı beni?'' diye  bağırmaya başladı.Size demiştim ya hani ben kimseden korkmam diye onu unutun şuan çok korkuyorum.Hemde çok.Elimi dahada sıkmaya başlıyorken hızla başımı olumlu anlamda salladım.Elimi kırma derecesinde sıkıyorken bir kez daha bağırdı ''Anladın mı diye sordum.'' Kekeleyerekte olsa ''A-anladım'' dedim.''Güzel '' deyip elimi bıraktı. Ardından arkasına bakmadan yürümeye başladı. Yaklaşık 5 dakika sonra üzerimdeki gerginliği atmak için kantine indim.Kantin şansıma boştu sadece biri sarışın birisi esmer 2 kız vardı o kadar.Kendime bir kahve alıp kızların yanına ilerledim.Kızlar beni görünce tepkisiz kaldılar.''Selam '' dedim.Onlarda ''Selam tatlım gel sende bizimle otur'' deyip yer açtılar.''Teşekkürler''deyip yanlarına oturdum.Sarışın olanı ''Merhaba canım benim adım Lexi '' yanımda oturan esmer kızı gösterip ''Bunun da Hazel'' ''Bende Ella tanıştığıma memnun oldum'' deyip içten olmasını umduğum bir şekilde güldüm.Lexi ve Hazel'de bende diyip güldüler.Nedense bu kızlara kanım kaynamıştı.Kısa bir muhabbetin ardından Hazel ''Partiye geliyormusun Ella'' diye sorunca anlamamış gözlerle ona baktım daha sonra ''Kimin partisi ki ? '' diye sordum. Lexi gülümseyerek ''Zayn'in partisi'' deyince neye uğradığımı şaşırdım.Zayn'in partisi mi?

BLACK (Z.M Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin