7.Bölüm- Love And Death

415 37 25
                                    

Selam herkese ! 1,6 K olmuşuz okuyanlara çok teşekkürler :D Imm yine ben biliyorum çok sıktım sizleri ama maalesef bu bölüme sınır koymak zorunda kaldım gerçekten çok üzgünüm ama yapabileceğim bişey yok .Okuyan herkes oy ve yorum yapmak zorunda değil biliyorum ama sanki kendi kendime yazıyo gibi bir hisse kapıldım. Her neyse ilk sınırı koyuyorum 20 vote ve 7 yorumda yeni bölümü yazmaya başlıyacağım. Neyse size keyifli okumalar!! ^^ Geçikme için kusura bakmayın yazmıştım silinmiş o yüzden hepinizden çok özür dilerim affedin beni!! Bu arada yeni bölüm zamanında gelmediği için küfür eden arkadaşlara da teşekkürler :))))

Bu geçiş bölümü gibi birşey size bişey sorcağım bundan sonraki bölümde +18li yapıyım mı yani hani Harry ve Hilary yoksa üstü kapalı mı anlatıyım görüşlerinizi bekliyorum :D

Multideki kıyafetler Ella'nın çocukken giydiği şeker şeyler çok cici :D

************

Multiyle okuyun burayı yoksa bir tat alamazsınız Pink-Perfect !! (Biterse tekrar açın)

7.Bölüm- Love And Death

''AŞK VE ÖLÜM birbirinin zıttı biri sıcak biri soğuk biri siyah diğeri siyah nasıl olur da birbirlerini tamamlarlar bana bunu açıkla '' dedi genç kız oğlanın gözlerine bakarak  oğlanın vereceği cevap onu meraklandırıyordu . Kısa bir süre sessizlik oldu ardından oğlan kıza doğru bir adım yaklaşıp aralarında yok sayılan mesafeyide kapadı.Şimdi ikisininde dudakları birbiriyle  çarpışıyordu. Oğlan kısa bir süre öyle durduktan sonra genç kıza cevap verdi '' Aşk masumdur Ölüm günahkar, Aşk ne kadar beyazsa Ölüm o kadar siyah, ama şunu unutma siyah ve beyaz kendi isteği üzerine karışmaz bazı anlar gelir beyaz masumluğunu düşünmeden günaha adım atar ama bu adımın geri dönüşü yoktur beyaz çoktan masumluğunu siyaha vermiştir Aşk ve Ölümde öyledir eğer birine aşıksan geri dönüşü yoktur sen çoktan canını ona feda etmeye Ölüme hazırsındır. Sen Aşk'sın ben Ölüm artık geri dönüşün yok ''deyip oğlan ve ne zamandır istediği şeyi yaptı ve kızın dudaklarına yapıştı...

ÖLÜM... Sıcak ve soğuğun birleşimi....

ÖLÜM ... Ateş ve suyun çarpışması ....

ÖLÜM ... Siyah ve beyazın birbirini bulması.... 

ÖLÜM... Karanlık ve aydınlığın tek bir yöne bakması....

VE ÖLÜM ... AŞKIN ve tutkunun karışımı...

*********************************

Zayn'in Ağzından                                 

 Bunlar nerden çıkmıştı ki şimdi ya Ella'yla karşılaştırlarsa? Yok canım öyle olsa bana gelip ''SÜPRİZ!!'' demezlerdi değil mi ? Ben bunları düşünürken Harry'nin ardından Hilary'nin sesini duydum ''Dostum iyi misin? '' '' Zayn iyi misin? '' sesler boğuklaşıyordu.Cevap vermek istesemde yapamıyordum bu bir trans gibi bişeydi.Ama bir an önce çıkmam lazımdı bu transtan yoksa herşey sarpa sarıp beni batırabilirdi. Kısa bir süre sonra kendime gelip Harry'e cevap verdim '' Ş-şey evet b-ben iyiyim ama gelceğinizi niye haber vermediniz ki ? '' Harry cevap vermek amaçlı ağzını açmıştı ki bizim rahibe Hilarycik lafa atıldı '' Zayn sen gerizekalımısın yoksa numaradan mı gerizekalı rölü yapıyorsun? Gerizekalı eğer haber verseydik süpriz olur muydu sence?'' ''Hayır gerizekalı değilim rolde yapmıyorum peki Harry seni yapıyor mu?'' deyip lafı soktum ahh keşke o surat halini çekseydim resmen gökkuşağına döndü önce kızardı sonra morarıp sarılaştı daha sonra kendine geldi. Harry '' Zayn'' deyip uyarısını gerçeklerştirdi bizim marul bu kızda ne varsa anlamıyorum (yazar burda ilaydaya hakaret edio D:SAda) '' Tamam sustum !!'' elimi teslim olmuş gibi kaldırdım.Hilary '' Bir şeyler içmek ister misiniz? '' dayanamayıp '' Rahibeler içki içiyormuydu yaa'' deyip kocaman kahkahamı serbest bıraktım ''Zayn yeter'' ''Tamam tamam içeriz '' dedim Harry Hilary'e yardım etmek için mutfağa girdiğinde bende Ella'ya bakmak için aşağı indim.

BLACK (Z.M Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin