5.Bölüm- I'm nothing You're not?

387 29 31
                                    

Selam herkese . Öncelikle yorum ve vote yapan arkadaşlara teşekkürler beni çok mutlu ediyorsunuz.Hepinize çok teşekkür ediyorum.Bu bölüm daha erken gelecek demiştim ama aksaklıklar oldu maalesef o yüzden çok özür dilerim.Kusura bakmayın canlarım. Belki biraz kısa oldu ama anca bu kadar yazabildim bu koşullar altında. Neyse çok konuştum yeni bölümün keyfini çıkarın siz. İyi okumalar.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 5.Bölüm- I'm nothing You're not?

Zayn'in Ağzından 

O bana boş gözlerle bakarken ben ona daha da yaklaştım tam dibinde durup ''Ella nasıl bir eğlence istersin güzelim söyle bana canının fazla yanmasını istemezsin herhalde '' deyip kahkaha attım o ise yüzüme tükürmüştü Yüzüme!?!? Siniriminden kaslarım gerilmeye başlamıştı kulağına eğilip fısıldadım '' Veya canın acımalı Ella canın yanmalı ki kime kafa tuttuğunu öğrenmelisin '' deyip onun ne söylediğine aldırmayıp gereken malzemeleri almak için odadan çıktım . 

****************************

Ella'nın Ağzından


Odadan çıktıktan sonra söylediğini düşündüm benim niye canım yanıcaktı ki ben masumdum bunu bana niye yapıyordu sadece park kavgası içinse-ki öyle diye tahmin ediyorum kendimden nefret etmeye başlamıştım bilseydim böyle olacağını gıkımı çıkarmazdım tartışma çıkarmazdım . Gerçekten ondan nefret ediyorum bide pis pis gülmesi yok mu ona olan sinirimi kat be kat arttırıyordu. Acaba şimdi bana ne yapacaktı? derken iç sesim ''Ne yapabilir senin canına okuyacak ama bir bakıma o haklı çok mu lazımdı ona kafa tutman şimdi çek bakalım cezanı''. Ama ben nerden bileyim ki çocuğun psikopat çıkacağını Tanrı aşkına nerden bilebilirdim ! 

Düşüncelerim o sırada kapının sertçe çarpılmasıyla bölündü. Bir elinde bir kırbaç diğer bir elinde de  siyah bir bez parçası vardı . Ne yani beni kırbaçlıyacak mıydı? Tanrım sen bana yardım et !! Yanımda biter bitmez arkama geçip siyah bez parçasını gözüme monte etti evet yanlış duymadınız o kadar sıktı ki resmen monte etti . ''Şimdi eğlenmeye hazırmısın güzelim'' diye kulağıma fısıldadı. Ardından bir kırbaç sesi ben daha ne olduğunu anlayamadan sırtımda bir sızı hissettim . Avazım çıktığı kadar bağırdım . Fazla bir zaman geçmeden ikinci bir darbeyi de sırtımda hissettim ama bu darbe ilkine göre daha ağır ve daha hızlıydı . Bu sefer o kadar çok bağırmıştım ki ses tellerimin oynadığını hissettiğime size yemin edebilirim. '' Bağırma bebeğim bağırdıkça darbeler daha da artacak benden söylemesi '' deyip bir darbe daha indirdi bu sefer üzerimdeki elbisenin sırt dekoltesi olduğundan sırtımı hissetmiyordum . Hiç acımadan bir darbe daha indirdi . Öyle ki bu darbe nefesimin kesilmesini sağlamıştı . Darbelerin daha fazla sert ve hızlı olmaması için dudaklarımın içini ısırıyordum . O ise hiç acımadan kırbacı sırtıma vurmayı sürdürüyordu . Bir defa daha indirdi sırtıma bir tane daha sonra bir tane daha gerisi karanlık....

********************************

Zayn'in Ağzından

Bir darbe daha indirdim acımadan tam bir darbe daha indirecektim ki telefonumun sesi odayı doldurdu. Odadan çıkıp telefonumu cebimden çıkarıp kimin aradığına baktım. Derek arıyordu. Telefonumun zil sesi hala beynimi ağrıtmaya devam ederken açtım . 

'' Söyle ''

'' Efendim dediğinizi yaptık ama ufak bir sorun çıktı ! '' 

'' Tanrı aşkına bir işide doğru düzgün beceremez misiniz!! ''

BLACK (Z.M Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin