3.Bölüm- Your family or you, Ella?

522 40 22
                                    

3.Bölüm-  Your family or you, Ella?

Hani şu bizim kaba Zayn'in partisi yok canım olamaz yaa şaka mı bu ? Ayrıca o parti yapmadan önce biraz nezaket kurallarını öğrensin.Belkide başka bir Zayn'in partisidir olamaz mı yani?Yine de sormaktan bi sakınca gelmez.Yaşadığım transtan çıkıp vereceğim cevabı meraklı gözlerle bekleyen Lexi'ye dönüp soruyu umursamayak bende bir soru sordum.

''Hangi Zayn'in partisi?'' diye sorumu yönelttim.Kızlar sanki komik bişey söylemişim gibi birbirlerine bakıp kahkaha attılar.Sonra benim cevap beklediğimi anlayıp Hazel ''Zayn Malik'in partisi tatlım hani şu yakışıklı, ela gözlü,kızları bile kıskandıracak kirpikleri olan, rampa saçlara sahip olan Zayn hatırladın mı?'' deyince olduğum yere bir kez daha çakıldım.Bu bizim Zayn'di hani bana kızan Zayn.Ahh lanet olsun ama durun bir dakika gitme zorunluluğum yok ki (dalga geçmeyin biraz geç anlıyorum.) Hala suratıma bakan gözleri gördüğümde cevabım kesin ve netti. ''Hayır gelmeyeceğim'' kızlar sanki yanlış bir şey söylemişim gibi ağızlarını bir karış açtılar.Ne olduğunu anlayan varsa biri banada anlatın lütfen.Ne yani olamaz mı belki gelmek istemiyorum.Kızlar hala şaşkın şaşkın bakışıyorken daha fazla dayanamayıp ''Niye öyle bakıyorsunuz ki gelmek istemiyorum olamaz mı?'' deyip sordum. Lexi ''Tatlım o yani Zayn kolay kolay parti yapmaz yaparsa da en az 2 hafta konuşulur ben o partiye gelebilmek için neler neler yapan kızlar tanıyorum sen biliyormusun?'' deyince şaştım kaldım demek öyle partiler yaparmış ki 2 hafta o konuşulurmuş.Onun partisi ne kadar güzel olabilir ki? O partiye gideceğime evde oturur test çözerim en azından zamanımı boşa harcamam.Kızlar umutla gözlerime bakarken ''Hayır gerçekten gelmiyeceğim onun partisine geleceğime evde test çözerim en azından zamanımı değerlendiririm.'' deyip son sözü söylemiş gibi masadan kalktım tam o esnada Hazel kolumdan tutup ''En azından numaramı veriyim eğer fikrin değişirse mesaj atarsın parti zaten 22:30'da deyince başımı olumlu anlamda sallayıp telefonumu uzattım saniyeler sonra Hazel telefonumu geri verdi.Bende daha fazla oyalanmadan dolabıma doğru ilerledim.Kitapları koyup dolabımı kitledim bundan sonraki derslere girmeyecektim kafam allak bullak oldu nedense.Okuldan çıktığım gibi arabama daha doğrusu babamın arabasına binip evin yolunu tuttum.Yaklaşık 45 dakikalık yolculuğun ardından evime gelebilmiştim şükürler olsun.Arabayı parkedip eve adımladım içeri girer girmez burnuma miss gibi yemek kokusu geldi.Direk odama çıkıp kıyafetlerimi değiştirip aşağı indim annem sofrayı kuruyordu bende yardım ettim akşam yemeğinin ardından yukarı odama çıktım.Saate baktığımda daha 19:30 olduğunu gördüm.Bende zamanımı değerlendirmek adına test kitaplarımı çıkardım test çözmeye başladım.....

2 SAAT SONRA

Tam 2 saattir test çözüyorum ellerimi hissetmiyorum kahretsin ve ben biraz daha test çözersem aklımı yitirebilirim gerçekten.Saat akşam 10'a geliyordu parti yaklaşık 1 saat sonra başlayacaktı ama gitmekten emin değilim gitmesem mi acaba? İçimden bir ses ''Ella git sanki ne kaybedeceksin''. diyor.Tamam gideceğim kararımı verdim.Telefonumu elime alıp Hazel'e mesaj attım ''Ben Ella tamam partiye geliyorum adresi mesaj atar mısın?'' deyip mesajı gönder tuşuna basıp yolladım 1 dakika sonra hatta dakika bile değil saniyeler sonra Hazel'den mesaj gelmişti ''Çok sevindim tatlım emin ol pişman olmayacaksın adrese gerek yok ben seni alırım.'' diye bende hemen evin adresini mesaj attım.Hazel ''En fazla 20 dakikaya ordayım'' demiş. NE 20 DAKİKA MI? diye çığlık atıcağımı sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Hemen dolabımın önüne geçip içinden kırmızı diz kapağımın 2 karış üstünde biten arkasında sırt dekoltesi olan düz bir elbisemi giydim ayakkabı olarakta siyah şeritleri olan bilekten bağlama ayakkabıyı tercih ettim. Saçımı sımsıkı bir at kuyruğu yapıp makyajıma geçtim sadece gözlerime eyeliner ve maskara dudaklarıma renk versin diye çilekli parlatıcımdan sürdüm  işte hazırdım bunları yapmam sadece 8 dakika mı aldı hemen bir tane siyah çanta alıp içine bir miktar para,ev anahtarımı ve telefonumu koydum.Aşağı indiğimde herkesin gözü birden bana çevrildi.Babam ''Bitanem biyere mi gidiyorsun'' deyince ''Babacığım bir parti var ve ben ona gideceğim üzgünüm daha önce söylemeliydim.'' deyip yavru köpek bakışlarımı attım.Babam ''Tamam gidebilirsin tatlım ama çok geç kalma'' dedi.Tam o sırada kapı çaldı kapıyı açtığımda Hazel ''Selam tatlım hadi gidelim'' deyip kolumdan çekiştirmeye başladı evden çıkmadan önce babama ''Görüşürüz''deyip kapıyı kapadım.Hazel kolumdan çekmesin diye adımlarımı hızlandırdım.Arabaya bindiğimizde radyoyu açtım ve yolculuğun bitmesini bekledim...

******

20 dakikanın sonunda bir evin önünde durduk.Ev dediğime bakmayın kocaman bir köşktü.İçeri girdiğimizde bayılacağımı sandım.Çok yoğun bir alkol ve sigara kokusu vardı.Gerçeği söylemek gerekirse daha şimdiden midem alt üst olmuştu.Hazel yine beni peşinden sürükleyip bar taburesine oturtturdu.Kulağıma doğru bağırarak ''Sen burda bekle tatlım ben hemen geleceğim'' deyip uzaklaştı.Bende barmenden bir içki isteyip yerime iyice kuruldum...

*******

YARIM SAAT SONRA

Tam yarım saatten beri Hazel'i bekliyorum ve hala gelmedi. Onu beklerken tam 7 bardak içki içtim ama sarhoş olmadım sadece uçan atlar görüyorum o kadar sarhoş değilim.Bu böyle olmayacak deyip yerimden kalktığım an sendeleyek eski yerime tekrar oturdum.O sırada Hazel'in bu tarafa geldiğini gördüm.Hazel benim bu halimi görünce telaşla yanıma geldi.''Ella iyi misin tatlım''dedi.Kafamı olumlu anlamda salladım.O esnada Zayn'in sırıtarak bu tarafa geldiğini gördüm yada bana öyle geliyor.Hazel'e Zayn'i gösterip ''Bana mı öyle geliyor yoksa Zayn bu tarafa mı geliyor ? '' dedim.O da kafasını olumlu anlamda salladı.Biz bunun konuşmasını yaparken Zayn çoktan yanımıza gelmişti siyah bir tişört ve siyah bir pantolon giymişti.Bana bakıp ''Hazel bir sorun mu var ? '' deyip bakışlarını tekrardan Hazel'e çevirdi.''Evet Ella sarhoş olmuş.'' dedi o anda bağırarak ''Ben sarhoş değilim '' dedim.Zayn bana bakmadan ''Ben Ella'yı evine bırakırım sen keyfine bak '' diyip ben daha ne olduğunu anlamadan beni kucağına aldı.Ben bağırıp  beni bırakmasını söylerken o bırakmayıp dahada sıkı tutmaya başladı bende en sonunda pes ettim.Bir arabanın önüne geldiğimizde arabanın kilidini açıp beni içeri bıraktı.Kendide sürücü koltuğuna geçip arabayı çalıştırdı.Yine aynı yollardan geçerek evimin önüne geldik.Ben tam arabadan inecekken kolumdan tutup ''Dur yardım edeyim bu halde yürüyemezsin''dedi ben ona bakarken o hızla arabadan çıkıp kapımı açtı ve beni yine kucağına aldı.Evin önüne geldiğimizde çantamı parti evinde bıraktığımı hatırladım.Zayn'e dönerek ''Kapıda kaldım evin anahtarlarını parti evinde unuttum'' dedim.O ise sırıtmaya başladı. Neden sırıttığını anlayamaya çalıştım ama anlayamadım o esnada elini zilin üstüne getirdi ardı ardına 4 defa bastı.Tam ona kızacakken kapıyı takım elbiseli bir adam açtı.Zayn'in sırıtışı daha da büyüdü beni kolumdan tutup içeri çekti.O anda salonun girişinde annemin babamın ve kardeşimin ellerinin ve ayaklarının sandalyeye bağlı olduğunu ağzındada bir bez parçasının olduğunu gördüm.Hepsinin yanında 1 tane elinde silahlı adamlar olduğunu farketmem uzun sürmedi.Zayn'e dönüp baktığımda o da aileme bakıyordu.''Bu da ne demek oluyor ne istiyorsunuz bizden ?'' dedim. Zayn yanımda belirip kulağıma eğilip ''Ella sana bu iş burda bitmedi demiştim hatırlıyor musun?'' dedi.Kafamı olumlu anlamda salladım.''Bu iş burda bitmedi şimdi bir seçim vakti Ella ailen mi yoksa sen mi?''

BLACK (Z.M Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin