6.Bölüm- An Angel, A Devil?
Selam yine ben :D biliyorum bazılarınız bu yazıyı okumayacak ben yinede yazmak istedim :D 1 Bin okuyucuya ulaşmışız çok ama çok sevindim hepinize teşekkürler vote ve yorum yapanlara ayrıca kocaman öpücükler :D Hmm size bir soru sormak istiyorum aslında hikayem çok mu kötü yani ne biliyim bayağı tecrübesizim ve sanki kötü yazıyormuşum gibi bi hisse kapıldım aklımdaki kurgu için en az 5 bölüm geçmesi gerekiyor bu yüzden size bi sorayım dedim çok mu kötü? Görüşlerinizi bekliyorum yine çok konuştum keyifli okumalar :D Yazım hatası varsa affedin tabletten yazıyorum. Hepinizi çok seviyorum.xx
Bu arada multide ki Ella :D
**********
multiyle okumanızı tavsiye ediyorum ben onunla yazdım :D
İLERLEYEN BÖLÜMLERDEN KESİT
"Kalpsizsin " dedi genç kız.Gözlerinin dolmasını umursamadan genç oğlanın gözlerine baktı.Gözlerinin içinde saf nefret vardı.Sadece nefret görülüyordu dışında ama bilmiyor du ki oğlanın duygularını çok iyi gizlediğini umursamazlık maskesini taktığını . "Aşktan sevgiden anlamazsın ki nerden bilebilirsin aşık bir insanın neler yapabileceğini " dedi genç kız . Oğlan anlık sinirle yerinden fırlayıp eline gelen ne varsa yerle bir etmeye başlamıştı. Kız herşeyden bir haber oturduğu yerden oğlanı izliyordu.Bir süre sonra durdu oğlan yatışmıştı azda olsa.Kızın gözlerine baktı gözlerinde korku vardı gözlerinde oğlan gözlerine bakmaya devam ederken ona yaklaşıcakken vazgeçti arkasını dönüp kapıdan çıkmadan önce kendi kendine fısıldadı. "Kalpsizim belkide ama belkide kalbim o kadar çok kırılmıştır ki hissedemiyorumdur!" Oğlan kızın duymadığını düşündü ama yanılıyordu kız söylediği cümleyi duyar duymaz ne zamandır tuttuğu göz yaşını bıraktı.Canı yanıyordu oğlanın ne kadar işe yaramayacağını bilsede içmeye karar verdi .
Bu bardak oğlanın tamı tamına on altıncı bardağıydı olmuyordu ki unutabilsin geçmişi unutup yeni bir sayfa açabilsin her unutmaya çalışığında sanki her seferinde fısıldıyordu "BEN BURDAYIM NE BENI UNUTMAYA GÜCÜN VAR NE DE YENİ BİR SAYFA AÇMAYA!!!"
"İNSANIN GEÇMİŞİ TIPKI MÜREKKEPLİ KALEMLE YAZI YAZARKEN TEK BİR HATA YAPTIĞINDA ÇIKMAYACAĞINI BİLE BİLE SİLGİYLE SİLMESİNE BENZER. GEÇMİŞİ UNUTMAYA ÇALIŞSAK DÂHİ UNUTAMAYIZ ÇÜNKÜ GEÇMİŞ KALICIDIR UNUTULMAZ..."
***********************
Zayn'in Ağzından
Mekana geldiğimde herkesin gözü bana çevrilmişti . Herkese başımla selam verip barmene ''Her zamankinden'' deyip benim için özel bölüme geçtim . Bir kaç dakika sonra içkim gelmişti tabi yanında kızlarımdan biri olan Kristen 'da yanımda bitmişti . Ben içkimden içerken o ise yılışık hareketler sergiliyordu. "Zaynie uzun zamandan beri ortalıklarda görünmüyordun beni mi özledin yoksa bebeğim " dedi . Bu kız kendini ne sanıyordu ki Tanrı Aşkına ?!?! sırf Zaynie dediği için bile ben bu kızı öldürebilirdim evet yapardım bakmayın bana yapabilirim ama bunun yerine güzel bir laf sokmaya karar verdim "Dünyada tek kız sen bile kalsan Kris yinede sana bakmam evet güzel olsan bile akıllı değilsin aynı zamanda kendini sen ne sanıyorsun ki!?! " dediklerimin sonra ona baktıgımda gözlerinin dolduğunu gördüm. Ahh hadi ama ben bir şey dememiştim ki şimdi kendi kendine kurgu hazırlayıp kendi kendine oynuyor sonra da avutmamı bekliyor oldu yaa iyiymiş hakikaten!
"Sen insan değilsin Malik insan olamazsın!!!!" diye çemkirmesiyle düşüncelerimden uzaklaştım bana insan değilsin demişti bana hemde Zayn Malik'e!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK (Z.M Fanfiction)
Hayran KurguKarşısına çıktığımda çok şaşırmıştı. Şaşırırdı tabi. Beni böyle görmeyi beklemiyordu. Gerçi ben bile beklemiyordum. Dakikalar sonra dudaklarından "Nasıl" çıkmıştı. O hala inanamaz derece de bana bakarken ona bir adım daha yaklaşıp aramızdaki mesafe...