16.BÖLÜM

2K 89 18
                                    

Seçim bana bırakılmıştı çünkü ben bir bireydim kendim karar verebilir ona göre hareket edebilirdim.Peki yapacağım seçim ikisi de olmazsa ne olurdu ? Bunu hiç düşünmüşler miydi ?

Kaybedecek bir şeyim yoktu.Ağabeyimin ölümü üzerine sarsılmıştım.Peki ya alışmak ? Yokluğuna alıştığımız birinin olup olmaması artık pek bir şey ifade etmezdi.Çünkü bir kere sizi yokluğuyla terbiye etmişti.Yalnızlığı,tek kalmayı öğretmişti.Bu şey gibiydi okuma yazmayı öğrenen bir çocuk öğrendikten sonra bir daha başa dönüp ne öğrendim diye bakmaz çünkü öğrenmiştir bir kere başa dönmeye ihtiyacı yoktur kendine böyle bir eziyeti yapmaz.Ben de tek kalmayı,yalnızlığı öğrenmiştim bir daha kendime böyle bir eziyeti yapmayacaktım ne kadar zor olursa olsun kendi başıma yapacaktım birçok şeyi bu saatten sonra ben tektim,tek başıma hareket edecektim.

''Ben gidiyorum.'' dedim kağana dönerek.

''Nereye ?.'' 

''İkinizi de seçmiyorum.''

''Nasıl yani ?.''

''Beni eğer gerçekten sevseydiniz beni seçim yapmak zorunda bırakmazdınız.Ben ikinizi de seviyorum bu yüzden sizin aranızda bir seçim yapmayacağım.''

''Beren ba..'' sözlerinin devamını sözlerim engelledi.

''Tek kelime etme ben son derece kararlıyım.''

Giderken gözümde biriken göz yaşlarımı umursamadan Kağan'ın yanağına veda busesi kondurdum.Daha fazla gözümde durmaya dayanamayan göz yaşımda arkamı dönmemle beraber yanağımı ıslattı.


*** 5 ay sonra***


Bir işte çalışmaya başlamıştım kiralık stüdyo bir evdi fiyatı uygundu maaşım  karşılıyordu .  Zorlandığım  zamanlar oldu okul ve iş beni biraz zorluyordu ama pes etmeyi düşünmedim.Okulumda güzel gidiyordu derslere odaklanıp en iyisi olmaya çalışıyordum.Aynı zamanda en iyi vakitleri geçiriyordum.Partiler,gezmeler ve güzel dostlar biriktirdim.Sabah ki dersim için kalkıp hazırlanmaya başladım.

Saçımı normal bir topuz yaptım kirpiklerimi belirginleştirmek adına biraz rimel uyguladım ve bir kot bir beyaz gömlek ön düğmelerimi biraz açıp kolyede takınca gayet hoş gözüküyordum. 

Okula gelince arkadaş grubumun olduğu masaya doğru ilerledim. Heyecanlı bir şekilde bir şey konuşuyorlardı.

''Günaydıın.'' dedim en enerjik halimle.

''Günaydın gel gel bombalara gel.'' diye atladı eda.

''Neymiş o ?'' diye cevap verdim onun heyacanını taklit ederken.

''Kızım şu sarışın çocuğu görüyor musun ?.'' eliyle gösterdiği kişiye gördüm.

''Evet sayende o da gördü her neyse ne olmuş ona ?.''

''Herkes bayılıyor yeni geldi şu sert duruşuna bak ?.''

''Herkes bayılıyor mu ? Ben o çocukla asla çıkmam siz bayılmaya devam edin ben almayayım.''

Eda göz devirmekle yetindi erkekler ise yumruklarını benimle tokuşturuyorlardı.

Dersim için kafeteryadan çıkıp derse doğru hareketlendim.

Bir odyometri öğrencisiyseniz fizik dersinden sonra kafa dağıtmak için insanlarla muhabbet etmek ya da kahve içmek iyi bir seçenek olacaktır.

PSİKOPAT ABİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin