11.BÖLÜM

2.9K 152 14
                                    

O günden sonra biraz daha görüşmeye devam ettim kağanla güzel giden hiçbirşey yoktu.Çağrı'yla son karşılaşmamızdan bu yana aramıza örülen duvarlar oldukça huzursuz hissettiriyordu.Kağan'a karşı aldığım duvarlar benden soğuklaşması yerine daha çok bağlanıyordu.Yılışık davrandığım zaman,bağlanmaya başlıyorsun güzel diyordu.Bir sonuca bağlayamıyordum.Ördüğüm duvarların her tuğlasını üstüme yıkılırken görüyorum değişen hiçbirşey yoktu.Abim dışında onun da bana karşı mesafeleri vardı.

Herkes bana karşı tavır almış gibiydi sevmediği insanla çıkıyorum diye miydi bu? Bilmiyorlardı abim için bu adama katlandığımı,zorlanıyordum yakın gördüğüm insanların bana olan mesafelerin arasında kaybolmaktan zorlanıyordum tek hissediyordum ve sadece yanımda kağan vardı en olmaması gereken kişi.

"Bugün buluşalım mı?"  düşüncelerimi bölen kağanın mesajı oldu.

"Sorunu ciddiye almalı mıyım? yoksa sen kendi adına zaten karar verdin mi ?"

"Artık düşüncelerin önemli beren gerçekten soruyorum."

"Buluşalım o zaman."

"?"

Buluşalım dedim görmüyor musun ?"

"Şaşırdım tamam birazdan gelirim."

Cevap verme gereği duymadım ve uzerime spor şeyler giyip beklemeye başladım.

Kağanın geldiğini arabanın lastiklerinin asfaltın üstünde ağladığını duyunca anladım.

Koşarcasına merdivenlerden inerken abime çıkıyorum diye bağırıp cevap vermesini beklemeden kapıyı çekip gittim.

Dışarıya çıktığımda güzel giyimli kağan arabasının sürücü koltuğundan çıkmış beni bekliyordu.

"Yana geç."

Afallarcasina baktı daha sonra ne dedigimi anlayınca dediğimi yapıp ön koltuğa geçti bende yerime oturup arabanın asfaltın üstünde kayışını izledim.

***KAĞAN'DAN***

Berenin dışarı çıkmasını kabul etmesiyle birlikte şaşırmıştım.Şimdi ise kabul etmesinin ardında ki öfkeyi görüyordum tüm hırsını çıkartmasını izledim.

"Yavaşla çok hızlısın."

Dediğimde bana baktığında yüzündeki öfkeyi ve hırsı gördüm.Ani frenle ileri gitmemle durduğumuzu fark ettik sağ tarafıma bakınca deniz kenarında olduğumuzu farkettik.

"Anlat." dedi tıslarcasına.

"Neyi?"

"Bana sormadan seni sevmediğim halde neden seni sevmem gerekiyor."

Ağzımı açıp konuşacağım sıra ağlayarak konuşmasına devam etti.

"Hiç mi sormadın ya hiç mi merak etmedin ? Bu kızın belki sevdiği vardır belki abisiyle ayrı kalmak istemez ya niye düşünmedin -eliyle göğsüne vurarak-senin yüzünden en yakınlarım bana en uzak oldular.Değdi mi mutlu musun ? Seni sevmediğim hergune senden nefet ettiğim her güne değdi mi ? Böyle mi seviyorsun senden iğrenen insanlar mi hoşuna gidiyor ? -Sakin ses tonuyla devam ederek- herşeyin sahibi olabilirsin ama duygularımın sahibi olamazsın.

Bak etrafına neden zorla insanlar yanında neden gerçekten seni seven insan yok etrafında bu şekilde mutlu olamazsın olamayacaksın ki neden bunu kendine yapıyorsun.-Aniden kahkaha atarak-Zavallısın seni sevmeyen herkesi zorla yanında tutacak kadar zavallısın beni birgün kendi ellerinle göndericeksin ve son birşey karmaya-denize bakarak bağırdı tüm gücüyle-denizler şahidim olsun duygularımın katili olamayacaksın."

Durdu genç adam düşündü haklıydı zorla sahip olmaya çalışmıştı ki parası vardı ve biliyordu parayla herşeye sahip olabileceğini ama bilmiyordu duygular sahip olunmayacak tek şeydi.

"Ben." diye girmek istedi söze gözleri doluyor sesi titriyordu.Konuşmak istiyor ama anıları engelliyordu boğazında bir yumru vardı yutkunmasını engelleyen yine de herşeye rağmen ya şimdi ya hiç diye düşündü ve devam etti titreyerek dökülen sözcüklerine...

"Ben böyle gördüm ailemden.Ne sevmeyi bildim ne sevilmeyi sadece istiyorsan zorla al dedi babam hep annem ise kendinden başkasını sevmezdi.Sırf bu yüzden beren babam bir çocuk istiyor diye annem formu bozulmaması adına bir başka kadın buldu ve taşımacılık yaptı.Sözde annem o ama biyolojik annem o değil.5 yaşında silah aldı babam ilk oyuncaktı yaşım büyüdükçe silah git gide gerçek olmaya başladı.Babam bana hayatım boyunca canımı yakan insanları ya öldürmem gerektiğini ya da cezalandırmam gerektiğini söyledi.Bende hep onu yaptım.

Annemi ben öldürdüm ondan sonra da birdaha babamla görüşmedim.Şimdi babam sıksa canımı onu da öldürürüm bundan önce abini öldürecektim sonra seni gördüm.Onu öldürüp canını yakmaktansa seni yanıma alıp onu cezalandırmayı seçtim.Ama evet haklısın onun canı yanarken seninkinin yanmaktan kül olduğunu göremedim.Beren bilmiyorum sevmek nasıl yapılır bilmiyorum öğrenmek istiyorum,sevilmeyi tatmak istiyorum.Esip gurlemek istemiyorum ama yapamıyorum bilmediğim bir duyguyu icimde yasatamıyorum."

Durdu beren düşündü acıdı mı yoksa üzüldü mü ?

"Tamam sevmeyi öğretiyim ama beni bırak git bir başkasını sev seni sevicek birini seni mutlu edicek birini sen benim arkadaşım ol yanında kalırım ama senden nefret etmeme sebep olma ailemle en yakınlarımla arama girme acıtma canımı olmaz mı ?"

Sakindi bir kız çocuğu annesini ikna etmeye çalışır gibi ikna etmeye çalışıyordu.İstemiyordu kağanı sevmiyordu onu evet belki herşeyi unutup arkadaş olabilirlerdi ama dahası olamazdı sevmiyordu çünkü sevmediği biriyle aynı ortamda bulunmaktan hoşlanmayan bir kızdı beren nasıl sevgili olmaya çalışabilirdi ?

"Tamam ama bana zaman ver kabullenmem zaman alacak sen de bu zaman içerisinde bir arkadaşınmışım gibi bana sevmeyi öğret."

Diye sözünü tamamladığında inanmaz gözlerle ona bakan bir Beren vardı karşısında mutluluktan gözlerinden bir damla yaş akan bir beren...

Beren olayın heyecanıyla birden sarıldı kağanın boynuna sıkıca tutamayıp yanaklarından da opuvermisti birsürü.

Geri çekti bereni elini tuttu ve sol tarafina kalbinin üstüne doğru koydu elini hızla atan bir kalp vardı berenin minik ellerinin altında...

"Bu sevilmek mi.?" dedi gözünden bir damla yaş düşmesine aldırmadan koca adam kalbinin hizlica atmasına ağlıyordu.

"Bu içindeki iyiliğin dışarı çıkması kağan bu içinde sakladığın o minik çocuğun kalp sesleri bu yıllar önce kaybettiğin duygularının ortaya çıkması başlıyoruz kağan herşeye yeniden beraber bak ben yanındayım söz veriyorum ama ailemden uzak dur."

Gözlerinin icine baka baka güldü kağan tuttu ellerinden sıkıca kenetledi ellerine.

"Sen benim yanımda oldukça sevmeyi her öğretiminde ben ailenden uzak durucam söz veriyorum."

"O zaman -elini tutup denize dönerek- herşeye rağmen yeniden."

Geç oldu birazcık da kısa oldu ama sanki öz oldu yaz tatiline de şunun surasinda bir kaç gün kaldığına göre daha sık yayınlama yapabilirim gerçi ygs calisicam ama boş vakitlerimde size zaman ayırmak istiyorum.yorumlariniz ve begenileriniz hala çok önemli yorumlarinizi bekliyorum sizce bundan sonra neler olacak ? Yazın opuyorum iyi ramazalar 😘

PSİKOPAT ABİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin