Geç oldu ama oldu şimdi iyi okumalar.
Karşımda bana sinirle bakan çağrı vardı.Egeyi yollamıştım çünkü onun burda olması iyi olmayacak.
"Sen ne ne yaptığının farkın da mısın?"
"Ne yapmışım bir söylesene ?" dedim alayla karışık.
"Egeyle dışarıda takılmak ne demek lan !" diye bağırdı bana hadi ama haddini bildirmemin sırası geldi ve geçiyordu bile.
"Sen kimsin senin evinde olmam bir sıkıntı değil ama egeyle takılmam sorun öyle mi ? Hadi o benim arkadaşım sen neyimsin bir yabancının evinde kalıyorum seni abim tanıyor çağrı ben değil sen bana hesap soramazsın."
"1 güne ne arkadaşı lan sen bana emanetsen hesap sorarım !" diye kükredi.
"O zaman madem şu emanete çok değer veriyorsun sana o saçma kardeşini sorduğumda triplere girip siktir olup gitmek yerine odana çıksaydın."
***CAGRI'DAN***
Kardeşim hakkında dedikleri yüzünden gözüm dönmüştü resmen bir anda ne yaptığımı anlamadım ona doğru yürüdüm.Berene elimi kaldırmıştım bunu fark ettiğimde geriye doğru itilmistim.
"Sen sakin bana dokunma sakın emanete sahip çıkılır ihanet edilmez.Ben gidiyorum sakın gelme !" diye öfkeyle soludu.
Haklıydı ne yapmıştım? Bir kıza el kaldıracak kadar ne zaman alçalmıştım? Kardeşimden bahsedilince kendimi kaybediyordum ve yine kaybetmiştim.
***BEREN'DEN***
Bana elini kaldırmıştı şerefsiz köpek it sürüsü hayvan kötü haykırışlarımı telefonumun melodisi kesmişti.
Arayan bertuğ evet bir sen eksiktin abi çok güzel tam oldu eksik parça tamamlandı.
"Efendim."
"Benleyken beni çıldırtıp daha sonra seni düzel diye çağrıya yolladığım da onu da çıldırtmayı nasıl başardın." dedi alaylı sen tonuyla.
"Senin kardeşinim." dedim küçük bir kız çocuğu gibi çıktığını sandığım ses tonumlama.
"Hadi nerdeysen gel seni affetmedim ama daha fazla güvendiğim insanları çıldırtma hadi."
"Tamamdır ufak bir isim var onu yapıp gelicem."
"Tamam çabuk ol evde olmayabilirim ama eve hizmetli aldım sorun etme ama yinede erken git geldiğinde haber ver." bak bak bak ne kadarda ilgili bir abi.
"Tabi abicim eve gittiğimde, pijamalarımı giydiğimde,tuvalete gittiğimde felan da yazarım tabi ." dedim eğlendiğimi ses tonumdan rahatca anlayabilirdi.
"Bokunu çıkarma hadi öptüm kapatıyorum." diyip kapattı sevimli öküz canim ya özlemişim neyse şimdi işimi halletmeye gidelim.
Saat akşam 7 e geliyordu ege çağrıyla konuşurken düzeltiyorum kavga ederken birçok kez aramış ve ben bunları daha yeni görüyordum.Merak ettiği attığı mesajlardan belli olabiliyordu.
Telefonu kulağıma götürüp egenin açmasını bekledim tam kapatacakken açtı.
"Efendim" dedi nefes nefese çıkan sesiyle.
"Neden nefes nefesesin iyi misin ?" diye bir soru yonelttigimde arkadan ege hadi ama bekliyorum diyen bir kızın sesini duydugumda anladım nefes nefese olmasının sebebini.
"Ber-" konuşmasına izin vermeyip lafını böldüm.
"Cidden Merak etme sürecin birkaç dakikadan ibaret miydi ? Senden de seninle birlikte geçirdiğim dünden de iğrendim.Beni incelerken de neler düşündün kim bilir iğrenç herifin tekisin." diyip telefonu suratına kapadım açıklama yapmasını dinleyemezdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT ABİM
أدب نسائيNORMAL BİR PSİKOPAT HİKAYESİ DEĞİLDİ BU. AŞK,SEVGI,TUTKU VE HIRSI BARINDIRAN BIR ABİ KARDEŞ OLAYIYDI. Ailesini kaybeden beren yıllardır görüşmediği abisiyle yaşamaya başlamıştı. Karanlıktan çekip içine sorumluluğu koyan bir kardeşti beren. Kendi kar...