Eye Contact

3.2K 94 10
                                    

Kaira's POV

Ma pregateam sa ies cu Miruna din apartament cand am realizat ca imi uitasem cheile De la masina.

-Te astept jos! Graveste-te trebuie sa ajungem repede la facultate!

M-am uitat la ea ciudat....se aranjase Putin cam mult pentru ziua De azi.Era de obicei mai miserupista...baietoasa dar ceva a facut-o sa fie oarecum mai atragatoare azi.Nici nu stiu De ce se grabeste atat mai avem o ora sa ajungem si facultatea e la 15 min De noi.
Am intrat in casa si am luat cheia apoi am inchis usa si am coborat cat De repede am putut din bloc.
E o zi extrem De insorita azi in LA,ceea ce m-a facut sa ma imbrac cu o pereche De blugi negri scurti,un tricou albastru inchis si larg si conversi.Parul il aveam liber bucurandu-ma de noua mea culoare adica alb.

-Haiii Kairoooo!

-Acum acum nebuno! Nu inteleg De ce te grabesti atat, nu-ti sta in fire. Sa nu mai spun ca te ai si machiat....tu nu te machiezi...

-E poate ca azi m-am gandit sa imi pun in evidenta ochii albastrii...sa se Uite lumea si la ei nu doar la parul meu roz.

-Mda sigur...

-Si in plus si tu te-ai machiat si eu nu fac asa mare tamtam, ti-ai mai pus si lentile albastre nebunoo!

-Fac asta cam tot timpul prajito!

*****
O data ajunse in curtea facultatii mi-a picat fata...De ce cacat toata lumea arata atat De bine azi...?? Imi poate spune si mie cineva ce dracu se petrece ? Sunt la camera ascunsa sau ce?? Ma simt ca un cartof acum...

Clopotelul s-a auzit iar toti au plecat spre clase cu fete dezamagite.Miruna a plecat spre cursul ei iar eu am luat-o in directia opusa spre corpul B.

In timp ce imi cautam manualul de psihologie un corp a intrat in mine si uite asa Kaira s-a dus ca un bolovan la vale.

-Ahhhh....

-Tre sa fii mai atenta data viitoare!

Am vazut cum niste maini incep sa mi stranga notitele De pe jos si cand mi-am ridicat privirea mai sus am ramas intepenita.

Ochii conturati cu negru si maro,lentilele aproape albe,parul de un roz pal, pielea alba,blugii stramti,tricoul alb,lanturile si inilele....totul imi parea asa cunoscut...

-Stii ca nu e frumos sa te holbezi??

Mi-a zambit si apoi mi-a inmanat lucrurile......De ce imi este atat De cunoscut..??

-Nu ma holbam, nu prea am la ce...

Nici eu nu m-am crezut, dar nu ma holbez la el pentru ca imi place desi e frumos...imi pare prea cunoscut si ma enerveaza ca nu stiu cine e.

-Daca zici tu.

Acesta a plecat de langa mine lasandu-ma intr-o ceata totala...ce dracu s-a intamplat si mai importanta cine dracu e el??

Best Of MeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum