Kaira's POV
-Cred ca ar trebui sa merg, Jimin sigur ma asteapta.
Taehyung mi-a dat drumul din bratele sale zambindu-mi.
-Tu nu vii?
-Nu, o sa mai stau putin pe aici, mersi ca m-ai facut sa ma simt mai bine!
Doar i-am zambit iar apoi m-am indreptat spre dormitor , casa era linistita se auzea doar pianul lui Yoongi ceea ce m-a facut sa zambesc, am intrat in dormitor care era intr-o bezna totala dar chiar inainte sa pot ajunge la intrerupator am fost luata pe sus de catre al meu prea iubit Jimin.
-Ce crezi ca faci? Am ras in timp ce acesta m-a catapultat pe pat urmand el dupa mine.
-Incerc sa fiu romantic.
-Inseamna ca ti-ai iesit din mana!
Am aprins veioza vazandu-l pe acesta cum se bosumfla, l-am luat in brate dandu-i un sarut acesta incercand sa-si potoleasca zambetul.
-Apropo ce ai stat atat cu Tae pe terasa?
-Am vorbit si noi una doua, vrem sa fim iar impreuna si nu stiam cum sa iti spunem tie si lui Ru-mii!
Fata mea era atat de serioasa incat puteam sa imi dau singura un premiu pentru cea mai buna actrita a anului dar vazandu-l pe Jimin cum nu stia daca sa se enerveze sau sa planga m-a bufnit rasul acesta trantindu-mi perna in cap.
-Sa mai faci tu glume de astea ca nu mai iti dau mic dejun la pat in zilele rosii nici daca ma implori!
Acesta si-a pus capul pe perna si patura in cap facandu-ma pe mine sa rad si mai tare.
-Oh haide ! Inca crezi ca o sa plac pe altcineva dupa 14 ani petrecuti cu tine? Sa nu mai zic ca mai avem si un copil!
-Mai stiu eu ce iti trece prin cap! Vrei sa mor pe aici?
-Bine, scuze!
Mi-am trecut mana prin par lasandu-ma usor in jos incepand sa il sarut acesta incepand sa imi atinga corpul suav, Jimin s-a pus deasupra mea dezbracandu-ma usor apoi a inceput sa isi dea si el hainele jos, cu tot ce a fost in ultimul timp nici nu imi amintesc ultima data cand am facut sex.
Jimin a coborat usor cu saruturi pe corpul meu mintindu-ma frumos ca va incepe sa ma guste acesta a intrat in mine scotand un geamat facandu-ma pe mine totodata sa ii zgari spatele.
.......
Dimineata urmatoare eram toti super ocupati pentru concertul din seara asta, baietii aveau de gand sa plece spre repetitii imediat ce terminau sa manance iar eu cu Miru trebuia sa mergem la stadionul unde va avea loc evenimentul pentru a ne asigura ca totul este perfect. Nu puteam lasa nimic sa iasa rau, baietii nu vor mai aparea atat de des dupa concertul asta din cauza ca vor lua o pauza destul de lunga, posibil un an.
-Baieti noi am plecat daca aveti nevoie de ceva sunati!
-Da!
-Ah si mersi Riel pentru ca stai cu copii, stiu ca ar trebui sa te odihnesti!
-Hey! Este ok, eu si Jungkook oricum o sa avem parte de odihna pana ne vom satura incepand de seara asta! Si in plus Emily si Ru-mii vor veni sa imi tina companie!
-Bine atunci!
Mi-am luat verisoara in brate strans apoi i-am dat un sarut lui Jimin si am tulit-o pe usa, nu suportam sa plec atat de devreme fara sa il sarut pe obraz pe micul Tae-Min dar nu voiam nici sa-l trezesc.
-Ai luat toate actele nu?
Miru m-a scos din gandurile mele.
-Da! Nu ai idee cat am asteptat seara asta, stiu ca dupa asta toti vom fi mai calmi!
-Stiu nu? Eu cu Namjoon vrem sa o luam pe Han-Na si sa plecam intr-o vacanta, nu am mai mers de mult cu ea undeva si simt ca nu prea imi petrec timpul cu ea!
-Daca tot ai adus vorba si mie mi-ar plece sa plec undeva cu Jimin si Tae-min si in plus cred ca ar fi dragut daca am lasa casa mai goala pentru Jin si Yoongi! Emily si Yoona vor avea si ele parte de o casa linistita cu cei mici.
-Dar Taehyung si Hoseok ?
-Hobi vrea sa plece cu familia lui in Japonia in 2 zile iar Taehyung e mai complicat...el si Ru-mii incearca sa aiba un copil deci cred ca vor pleca si ei dar inca e de discutat, o sa mai vorbesc cu el.
-Iti vine sa crezi ca a trecut atat timp de cand ii stim? Adica tu in 3 luni o sa faci 34 de ani.
-Nu imi aminti, ma simt atat de batrana si inca mai vreau un copil.
-Din cate am auzit aseara nu pierzi timpul cu asta!
Ochii mei s-au marit de rusine, nici dupa 14 ani nu am rezolvat problema cu peretii subtiri si asta ma nelinistes-te. Toata discutia noastra ne-a facut sa ajungeam repede la stadion unde tot ce am facut a fost sa discutam cu muncitorii si managerii BH. Munca si iar munca pana cand seara ne-a ajuns din urma iar baietii au venit sa se pregateasca.Copii erau si ei aici, adica cei trecuti de 7 ani.
Han-Na si Tae-Min inca erau cei mai iubareti unul cu altul dansand si cantand langa tatii si unchii lor pe scena inainte de spectacol, razand in timp ce se machiau si imbracau baietii ametindu-i pe toti cu joculete lor, erau pur si simplu cei mai buni copii din lume.
.....
Concertul era deja la jumatate iar de nicaieri Ru-mii si Min-So logodnica lui Hobi au aparut si ele in culise privindu-i pe baieti cum cantau vechia lor melodie Dynamite.
Ru-mii m-a prins de brat usor acaparandu-mi atentia.
-Vreau sa vorbesc ceva cu tine te rog!
-Sigur!
I-am facut semn lui Min-So ca ne retragem putin apoi cand am ajuns intr-un intr-un loc mai linistit Ru-mii a tras o gura de aer fiindu-i greu sa zica ce avea pe inima.
-Ru-mii esti bine?
-Da...voiam doar sa iti spun ca iti multumesc ca esti parte din familia mea si esti superba in tot ce faci si apreciez felul in care ti la Taehyung, fara nici pic de invidie ma gandesc cum ar fi fost viata lui cu tine...acum sigur avea un copil asa cum isi doreste si...
Aceasta a izbugnit in plans bratele mele repezindu-se sa o prinda strans, nu stiam unde vrea sa ajunga cu toate astea si desi ma simteam putin ciudat in discutia asta am lasat-o sa continue.
-Ru-mii stii ca Taehyung este fericit langa tine, nu e nevoie sa aducem trecutul in prezent.
-Stiu, dar ideea mea era ca...banuiesc ca Tae ti-a zis problema nostra, sunteti de neseparat si va ziceti orice asa ca am stat sa ma gandesc si mi-am promis ca o sa il intreb pe Jimin prima data dar am zis ca tu ai rolul principal in decizia asta....asa ca uite-ma stand aici vrad sa te intreb daca ai dori sa imi fii mie si lui Tae mama surogata....?
Privirea mea a inghetat pe baiei ce se aflau in spatele lui Ru-mii...Nu puteam sa le citesc privirile deoarece nici eu nu percepeam ce Ru-mii imi ceruse.Taehyung doar si-a prins sotia de mana si a luat-o de langa noi plecand ca o vijelie, nu stiam daca sa imi fie rusine ca toata lumea a auzit dar nimeni nu a asteptat pentru ca aveau un concert de terminat asa ca toti au plecat sa se schimbe chiar si Jimin dupa ce mi-a facut semn ca o sa avem o discutie.
Ce seara de neuitat!...
CITEȘTI
Best Of Me
FanficKaira, o studenta din LA. Jimin, o vedeta internationala din k pop. Ce se intampla cand vietile lor se intalnesc? Ce se intampla cand Jimin isi da seama ca Kaira e fata visurilor lui....dar e prea tarziu.... Dragostea,fratia si colegialitatea e pus...