Between Two

1.1K 59 0
                                    

Kaira's POV

-Poftim....??

-Nimic Kaira!Hai inapoi sus, am stat destul aici !

Acesta se ridica, scuturandu-se De praful se pe bordura apoi fix cand sa deschida usa l-am prins De brat.

-Ce vrei sa spui prin V se uita la fel ca tine la mine ??

-Kaira asta e neimportant in momentul De fata.

Si-a tras bratul apoi a intrat in cladire.Ce e ineregula cu el??
Nu i-am facut nimic sa-mi zica toate chestile Astea.Uneori baietii pot fii asa enervanti.

Faptul ca Jimin e asa e si mai enervant, o sa trebuiasca sa stau cu el pe constiinta, nu vreau sa fiu cu V daca Jimin o sa se uite la noi cu privirea aia ranita.
In plus....el o avea pe tipa aia...daca vrea o relatie cu ea sau ceva trebuie sa inceteza sa imi tot spuna mie chestii De genul.

Am intrat in studio privirile tuturor intorcandu-se spre mine.

-Fratilor nu aveti televizor acasa sau am ceva pe fata ??

-Arati De parca cineva ti-a zis ca ti-a murit mama sau ceva De genul.

-Miruna, cred ca eu plec!

-Ce ?! De ce??

-Pentru ca nu ma simt bine.

-Vrei sa vin cu tine??

-Ma descurc, nu-s copil mic stiu si eu unde e casa.

-Daca vrei vin eu cu tine!

V se ridica De pe canapea si vine mai aproape De mine.

-V tu nu poti pleca! Ai De inregistrat vocile De fundal!

RM il opreste repede pe V facandu-l sa-l ofteze.

-Nu vreau s-o las singura, nu poate s-o duca unul dintre baieti??

-Toti au treaba inafara De Jimin.El si-a terminat toate partile.

-Jimin.....

Eu si V ne-am uitat la Jimin cum si-a luat ochii din telefon cand si-a auzit numele.

-Da are 5 ani??

-Vedeti!! Pana si Jimin zice ca am 5 ani daca ma duce cineva!

-Jimin stiu ca ne-am certat dar te rog du-te cu ea!

V il roaga pe Jimin iar acesta ofteaza deranjat dar se ridica si isi ia cheile De la masina.nu ai cu cine frate sa te intelegi...acum trebuie sa petrec timp in plus cu Jimin...minunat!

V mi-a plasat un sarul lung pe frunte si m-a luat in brate, apoi m-am dus la fiecare dintre baieti si Miru si i-am luat si pe ei in brate.

-Pa lume!

-Paaaa!!

Am coborat jos unde brusc s-au strans o gramada De paparazzii.Nici nu puteai sa treci De ei.Jimin si-a pus ochelarii De soare si m-a prins De mana ca sa ma treaca prin multimea De paparazzi.
Ne-am urcat repede in range rover-ul lui si chiar ma bucur ca are geamuri fumurii.

Jimin a pornit masina incercat sa nu dea peste nimeni apoi cand ne-am vazut pe sosea a calcat-o mai tare.

-Sa-mi spui pe unde s-o i-au!

-Okey!

*******

Kaira's POV

Drumul cu Jimin a fost pe departe foarte incomod, nici unul dintre noi nu a scos nici un cuvant iar cand m-a lasat in fata apartamentului nici doar ne-am zis un "pa" si am tasnit din masina.
Chiar trebuie sa scapam De chestile astea ,altfel relatia mea cu V nu va evolua deloc.

Best Of MeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum