Kaira's POV
-Deci...ce naiba crezi ca faceati voi doi ?? V...Jimin sitie ??
V se uita la mine si nu stia ce si cum sa zica, nu pot sa cred....el si Ru-mii...
Nu mi-as fi inchipuit niciodata ca ei se plac sau ceva....dar mite sa-i gasesc in ipostaza asta...
V s-a uitat la mine apoi si trecut mana prin par presat de situatie.-Ru-mii...poti sa ma lasi putin singur cu Kaira..te rog ??
Aceasta s-a uitat midata la Tae si urat la mine ....posibil ii era frica sa ma lase cu fostul meu singura, desi eu totusi nu-l voi inseal pe Jimin.
Ru-mii a dat aprobator din cap si a iesit din camera, V m-a tras pana langa pat si ne-am pus pe marginea lui.-Uite....nu voiam sa ma vezi pe mine si Ru-mii asa....si Jimin nu stie dar doar pentru ca ce ai vazut tu Acum abia s-a intamplat ...a venit la mine in camera si a sarit pe mine...i-ar eu n-am ripostat pentru ca am simtit ceva...
-Ceva ce ....are 19 ani....e un copil....
-Kaira...ce am simtit pentru ea nu am mai simtit decat la tine !...De Asta am lasat-o....amandoi ne simteam prost, ea pentru ca isi pierdea atentia daruita ei de catre Jimin iar eu pe tine pentru tot de restul vietii...asa ca am decis sa trecem impreuna peste si ca ne vom avea unul pe celalalt ...de aia dupa am continuat pana ne-ai gasit tu....te iubesc Kaira....si nu ma intelege gresit....ma bucur ca esti fericita cu o persona atat de draga mine, adica Jimin....dar doar ca atunci cand am auzit ca esti insarcinata m-am simtit de parca imi cazuse lumea la picioare, deoarece nu stiam cat esti dispusa sa-i oferi baiatului astuia inainte si mi-am dat seama ca mie nu imi oferisei nimic nici pe jumatatem gelozia ma cuprinsese dar e ok...am avut o relatie frumoasa.
V mai avea Putin si plangea, mie deja imi dadusera cateva lacrimi.
Nu pot sa cred ce simtea V si tinea in el fara sa aibe consolare de la nimeni...cred ca am fost o prietena oribila pentru el ...m-am axat atat de tare pe Jimin incata am uitat aproape de restul...Chiar si de mine...-E ok V...dar te rog...cand mai ai ceva vino si spune-mi chiar daca este vorba despre mine, nu-ti promit ca iti voi rezolva problemele dar fii sigur ca vei avea companie de un umar bun pe care sa plangi si consolare foarte buna!
Acesta mi-a zambit si m-a luat in brate strans.
-Ce zici sa mergem pe plaja din nou??
Am vrut sa ii raspund acestuia dar telefonul mi-a bazait si am vazut ca e mesaj de la Jimin in care imi spune sa merg in camera pentru ca mergem la carnaval si trebuie sa ma pregatesc.
-Se pare ca ne vedem in 30 de min !
Am dat sa plec din camera dar m-am oprit in usa si m-am intors catre Taehyung zambindu-i.
-V si sa stai linistit...secretul tau si al lui Ru-mii este in siguranta....pana cand vei decide sa-i spui tu lui Jimin.
-Mersi Kaira!
I-am facut cu ochiul acestuia apoi am iesit si am mers spre camera mea.
Cand am intrat Jimin era in picioare in fata usii cu mainile incrucisate asteptandu-ma.-Unde ai fost ??
-Am fost pana la V....voiam sa vorbesc ceva cu el.
-Aham...ok...hai fugi si te pregates-te!
-Okii!
L-am sarutat pe Jimin pe obraz si am fugit in baie unde m-am machiat cu putin tus, rimel si un glos apoi mi-am prins parul intr-o coada si iesit din baie apoi mi-am luat niste haine din valiza iar Jimin a mers la baie.
M-am imbracat repede in ceva comod si l-am asteptat pe Jimin.Dupa ce acesta a iesit l-am privit placut, mirosul parfumului lui ajunsese la mine facandu-ma sa zambesc si mai tare.
-Esti gata !
-Da! Haide!
Acesta mi-a prins mana si am mers impreuna spre receptie unde ne intalneam cu restul.
Cand am ajuns Ru-mii ma privea la fel de urat iar V imi multumea din priviri ca nu-i spun lui Jimin nimic.
Am iesit cu totii afara unde trei taxiuri ne asteptau, eu m-am urcat in unul cu Jimin langa mine si Suga langa el iar Jin statea in fata langa sofer.
Restul au luat celelate doua taxiuri si asa am pornit spre carnaval.Dupa 40 de min am ajuns intr-un sfarsit la carnaval.Totul era asa colorat si viu, rollercoaster-urile erau uriase, magazinele de dulciuri si cele cu premii erau uimitor de colorare si in mijloc o roata gigantica.
-Cine merge unde ??
-Eu si Jungkook am hotarat....Rollercoaster!!!!
Hobi si Kookie au fugit impreuna spre rollercoaster lasandu-ne pe noi restul singuri.
-Iubitule puteam sa mergem la jocul cu trasul cu arcul...vreau un premiu gigantic!
-Cum doresti!
RM si Miru au plecat si ei se pare.
-Cred ca noi mergem in cescutele rotitoare.
Yoongi, V si Ru-mii au plecat si ei.De ce naiba pleaca toti....nu trebuia sa ne distram impreuna ??
-Perfect!
-Ce e asa perfect Jimin...trebuie sa ne distram toti....
-Shhh...vino dupa mine!
Acesta mi-a apucat mana si m-a tras repede dupa el.
Deja mergeam atat de departe incat carnavalul era la cat 10 metrii in spatele nostru. Acum ne aflam pe malul marii si nu intelegeam de ce Jimin m-a adus aici.
Ma uitam la apa sa vad daca vad ceva interesant dar era mai linistita ca niciodata.-Jimin...ce cauta-
M-am intors cu fata spre Jimin dar am ramas muta cand l-am vazut intr-un genunchi cu o mica cutie in mana, acesta mi-a prins mana delicat cu mana sa libera si a inceput sa-mi vorbeasca.
-Kaira, chiar si dupa atat timp imi pot aminti cum ne-am cunoscut, cand o fata misterioasa da peste tine si ne bagand de seama cine Esti pentru mine a fost suficient sa te vreau in viata mea pe vecie.
Ai adus fericire zilelor mele muncite si mi-ai aratat dragostea adevarata, iti multumesc pentru tot ce ai facut pentru mine si pentru ca mi-ai fost sprijin chiar si atunci cand nu te voiam in preajma mea.Esti o femeie minunata si as vrea sa te fac a mea pentru tot restul vietii...imi doresc sa aveam un copil sanatos...si sa nu se mai intample nimic rau...Deci chiar daca nu cred ca am spus tot ce trebuia spus...imi oferi sansa de ati schimba numele din Baker in Park si sa fii sotia mea??Lacrimile mele nu puteau fii controlate, m-am asezat in genunchi langa Jimin si l-am luat in brate strigand in gura mare in DA!Brusc artificii au fost pornite in spatele nostru luminand cerul iar prietenii nostri au aparut de nicaieri cu confetii si aparate foto.Jimin si cu mine ne-am ridicat in picioare acesta punandu-mi inelul care m-a lasat cu gura cascata pe deget apoi m-a ridicat in sus rotindu-ma.
-Te iubesc Park Jimin!
-Si eu te iubesc Kaira!
CITEȘTI
Best Of Me
FanfictionKaira, o studenta din LA. Jimin, o vedeta internationala din k pop. Ce se intampla cand vietile lor se intalnesc? Ce se intampla cand Jimin isi da seama ca Kaira e fata visurilor lui....dar e prea tarziu.... Dragostea,fratia si colegialitatea e pus...