Surprise!

811 36 3
                                    

Jimin's POV

Am ajuns cat de repede am putut la Kaira, cand am ajuns la salonul ei doctorul mi-a spus ca e bine si ca doar s-a lovit Putin la cap.
Am intrat la ea in camera unde ingerul meu statea intins pe pat uitandu-se la tavan.
Si-a intors privirea spre mine.

-Buna iubito!

-Buna!

Aceasta avea vocea ragusita Si oboseala I se citea pe fata, m-am asezat pe marginea patului si i-am prins mana intre a mea.

-Chiar nu pot sa te las singura prin Seoul nu??

I-am sarutat fruntea aceasta zambindu-mi.

-Unde sunt restul??

-Sunt aici !

-Vreau sa-i vad si pe ei!

-Bine stai aici sa-i chem!

-Nu e ca si cum as putea pleca undeva Jimin...

Kaira's POV

Cred ca am asteptat mai putin de 5 min pana cand toti au venit in camera.

-Kaira noona!

Jungkook m-a luat in brate speriat si ingrijorat.

-Usor Kookie!!

RM la batut usor pe umar ca sa nu ma mai stranga asa tare iar acesta s-a dat putin mai departe de mine lasandu-ma sa respir.

-Daca ne mai sperii asa te omor!

V a venit langa mine sarutandu-mi mana, i-am zambit dragastos apoi m-am uitat la Jimin care nu parea sa fie gelos sau ceva.Ma bucur ca a inteles ca intre mine si V nu mai e nimic.

-N-o sa mai fac asta niciodata! Mi-a ajuns pentru toata viata.

Acestia au ras dar vedeam ca inca sunt ingrijorati.

-Ma bucur ca ati venit toti! Sunteti minunati!

-Aaaawwwww!!

Acestia m-au luat in brate simtind cum corpul incepe sa ma doara dar era o durere placuta pentru ca oamenii pe care ii iubeam ma tineau in bratele lor.

-Si cand voi putea iesii de aici??

-Cred ca maine dupa ce iti vor mai face cateva analize sa vada daca esti bine.

Am zambit la gandul ca nu voi sta asa mult in spital dar mi-am amintit ca maine sigur va fii plin de paparazzi din cauza mea.
Hmm...vom vedea maine, am decis sa las gandurile Astea la o parte si sa ma bucur de compania tovarasilor si iubitului meu.

*A doua zi*

Dimineata abia asteptam ca Jimin sa vina dupa mine.
Nu eram nici de 48 de ore in spitalul asta Si deja voiam sa scap de aici.
Brusc usa s-a auzit iar Jimin a intrat pe usa, Doamne Deci ma jur ca de fiecare data cand vad barbatul asta e superb.

Brusc usa s-a auzit iar Jimin a intrat pe usa, Doamne Deci ma jur ca de fiecare data cand vad barbatul asta e superb

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Best Of MeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum