Jimin's POV
Parca tot corpul meu paralizase, am fugit repede spre Kaira care a fost propulsata la o distanta foarte mare de catre masina care acum nu mai era.
M-am lasat in genunchi si i-am prins mana fiindu-mi frica sa o ating mai mult pentru ca nu stiam daca are ceva rupt...ii puteam vedea doar sangele si rana din tampla.
Lacrimile ma inecau si ma faceau sa ma urasc pentru tot dar nu pot sa cred ca ea s-a intors la V cand eu credeam ca suferim amandoi in mod egal.
Am reusit sa imi scot telefonul din geaca si am sunat ambulanta care a venit imenit alaturi de o masina de politie.
Ambulanta a luat-o pe Kaira iar politistii au ramas cu mine pentru ca voiau mai multe detalii.-Imi puteti spune ce ati vazut mai exact?
-V-am mai spus domnule...sotia mea doar trecea strada iar un dobitoc a dat peste ea,nu va pot spune numarul masinii pentru ca atunci cand a lovit-o am avut un soc dar tot am vazut o mica chestie dupa ce a plecat in goana,nu era masina din Seoul era o masina cu numere in Daegu.
-Ok va multumim,v-om cerceta si noi mai mult si ne vom uita la camerele de filmat de pe strada.Puteti pleca dar daca mai aflati ceva in legatura cu soferul sa ne anuntati.
-Da domnilor!
Am plecat insfarsit,politistii aia parca nu ma mai lasau sa plec iar eu voiam neaparat sa ajung acasa pentru a-mi lua masina si a merge la spital sa vad care e situatia iubitei mele.
Cand am ajuns intr-un bun final acasa am decis ca ii voi anunta pe restul maine pentru ca nu vreau sa ii trezesc asa ca am iesit cu masina din garaj si am plecat spre spital.
Drumul a fost lejer asa ca am ajuns repede acolo unde am intrebat o asistenta de Kaira iar ea a chemat un doctor.-Din pacate pacienta a avut o leziune serioasa la cap si posibil sa stea cateva zile inconstienta,pe langa asta a suferit si de o tibie rupta asa ca dupa ce se trezeste va trebui sa mai stea la pat.
-Inteleg....dar va fii bine nu-i asa?
-Sa speram ca da...desi...e posibil ca pacienta sa sufere un efect post traumatic.
-Si asta inseamna?
-Cand se trezeste poate avea o ammezie temporara.
Inima mea batea extrem de tare doar la gandul ca ea isi poate uita viata pentrecuta cu mine si ca in doar cateva zile iubirea ei fata de mine nu va mai exista.
-Puteti sa intrati s-o vedeti daca doriti.
-Multumesc!
Am plecat de langa doctor si am intrat in salonul Kairei,era asezata pe pat intr-o rochita alba de spital,avea un bandaj in jurul capului si un ghips pana la genungi la piciorul drept.
Am tras un scaun langa patul ei si m-am asezat,i-am luat mana rece tinand-o usor strans tre ale mele.-Te rog sa te faci bine si sa nu ma uiti! Te iubesc iar cand te vei trezi totul o sa fie bine intre noi,iti promit iubito!
*A doua zi*
Suga's POV
M-am asezat alene pe canapea cu bolul meu de cereale in timp ce ceilalti erau in bucatarie.Azi era randul meu sa-i duc pe copii care dormeau momentan in parc de aceea m-am trezit mai devreme dar nu inteleg de ce toti s-au trezit la ora 8,in locul lor as dormi toata ziua.
Am dat drumul la televizor si eram pe cale sa schimb postul pentru ca era unul de stiri dar cand i-am vazut fata Kairei am dat mai tare.-Aseara tanara in varsta de 28 de ani a avut un accident rutier aproape de casa ei,soferul a fugit de la locul faptei iar acesta se afla la spital inconstienta impreuna cu bine cunoscutul ei sot Park Jimin in varsta de 30 de ani,membru al formatiei BTS,o sursa ne sugereaza ca acesta a fost calcata in mijlocul serii cand aceasta se certa cu sotul ei,v-om reveni cu mai multe detalii va multumim!
Am ramas cu gura deschisa lingura de cereale in mana si am clipit de cateva ori inainte sa imi revin si sa las tot ce faceam.
Am fugit repede in bucatarie unde toti se uitau la mine ca la masini straine.-Toata lumea sa lase ce face in acest moment si sa il sune un pe Jimin si sa-l intrebe la ce spital e!
-Spital??
-Da Hibi! Spital?
-Ce? Da ce s-a intamplat cu el?
-Cu el nimic....Kaira...a fost lovita de o masina aseara.
Acestia au lasat tot ce faceau si am fugit toti sa ne incaltam,dar brusc eu m-am oprit.
-Eu trebuie sa Raman...o sa am grija de Han-Na si Tae-Min cat sunteti voi plecati si ma voi asigura ca nu afla de Kaira.
-Ok! Mersi Suga ! Te sunam sa iti dam detalii.
-Ok ! Pa gasca!
****
Jimin's POV
-Stati ! Nu Puteti intra toti!
Am auzit voci de afara si ma intrebat cine e nebunul dar dupa am ce au intrart pe usa cei 6 prieteni ai mei am realizati ca nebunii erau ai mei.
-Este in regula doctore,pot ramane!
Doctorul a plecat iar imediat ce usa a fost inchisa Miruna a m-a dat jos de pe scaun si s-a asezat pe locul meu incepand sa planga.
-Miru...nu e moarta.
-Stiu JK,dar cineva nu a putut sa aiba grija de ea si Uite ce s-a intamplat !
Acesta se uita la mine de parca voia sa ma omoare si o inteleg,daca vorbeam din prima cu Kaira nimic din toate astea nu se intampla.
M-am uitat la toti care stateau langa patul ei mai Putin V care era in ciltul camerei.-Esti bine ?
-Tu chiar vorbesti cu mine ? Dupa ce ai vazut aseara ?
Acesta parea la fel de trist ca mine si nu vreau sa ma cert cu el pentru ca in adancul meu Inca stiam ca V mai simte ceva mic pentru Kaira.
-V....eu am facut lucruri mai grave,Kaira si cu tine ati avut doar un sarut nevinovat si chiar daca m-a deranjat stiu ca nu trebuie sa ne mai certam pe asemenea subiecte.
-Ai dreptate...chiar ma bucur...dar as fii mai fericita Daca s-ar trezi Kaira..
-Si eu dar...
-Jimin!
Mi-am intors privirea spre pat si am vazut cu Iubita mea isi deschide ochii.
M-am dus langa pat si i-am apucat mana zambindu-i iar ea mi-a raspuns la gest dar cand am dat s-o sarut acesta si-a tras capul.-Jimin...si mie imi pare bine sa te vad dar....nici chiar asa,mai ales cu iubitul meu in camera! Si apropo....unde sunt...??
Acesta parea ca nici nu stie pe ce planeta este....dar mi-am dat seama ca prin iubit ea se refera la V...ceea ce inseamna ca mintea ei a ramas inapoi cu 6 ani....ce o sa facem acum....ce o sa fac cu Tae-Min ?
Toti ne-am uitat la Kaira socati dar ea doar ii zambea lui V care se uita cu teama spre mine,daca viata mea vrea sa ma futa asa de rau ziceam pas daca stiam.
CITEȘTI
Best Of Me
FanfictionKaira, o studenta din LA. Jimin, o vedeta internationala din k pop. Ce se intampla cand vietile lor se intalnesc? Ce se intampla cand Jimin isi da seama ca Kaira e fata visurilor lui....dar e prea tarziu.... Dragostea,fratia si colegialitatea e pus...