Trust

804 44 8
                                    

Jimin's POV

Ma uitam in ochii ei si nu stiam ce sa spun...daca ii spuneam adevarul poate iscam o cearta iar daca infloream minciuna riscam ca atunci cand ca afla adevarul despre Ru-mii sa ma urasca.

Mi-am inchis ochii pentru cateva secunde apoi a strans-o de mana putin si mi-am deschis ochii .

-Ai incredere in mine si in sentimenentele  mele pentru tine si ca n-as vrea sa te ransec cu atentie??

Aceasta m-a privit tensionata gandindu-se la un raspuns.

-Sa zicem ca da....de ce ??

-Ei bine...Ru-mii...ru-mii nu este-

-Ce dracu credeti ca faceti voi doi?! Park Jimin ma inseli?!!

Brusc am fost oprit de catre Ru-mii care a intrat in camera, ce dracu?!!! Parca dormea si ce doamne iarta-ma face!!! A uitat cumva ca e vara-mea....ca as vedea-o in stare.

Kaira doar a privit-o socata si imediat am putut vedea in lumina slaba lacrimile ce I se strangeau in ochi.Imi venea s-o strang de gat pe Ru-mii pentru ca a facut asta.

-Esti doar un nenorocit Park Jimin!

Kaira s-a ridicat si si-a luat pantalonii pe ea si restul de lucruri in mana apoi a plecat din camera iar in final am auzit usa de jos trantindu-se.

Privirea mea se focusa acum doar pe Ru-Mii care parca acum avea teama in ochi cand ma privea.

-Tu iti dai seama ce ai facut Idioato!!??

Kaira's POV

Lacrimile Imi inundau fata,nu pot sa cred ca l-am sarutat pe nenorocitul ala! Jimin nu s-a schimbat deloc....dar sa insele nu ma asteptam....nici nu stiu de ce dracu l-am sarutat...

Picioarele mele incepeau sa ms doara deja...asa ca mi-am dat comanda la uber ca mai apoi sa merg la Miru pentru ca in momente ca Astea doar ea stie ce sa zica....si V...dar nu vreau ca V sa ma vada asa.

In uber ochii si pieptul ma dureau atat de tare, abia ma puteam abtine sa nu Scot un hohot de plans.
Ma urasc...si il urasc si pe el....
De ce trebuia sa fie asa complicat totul ?? Nu putea sa fie bine si sa nu ma imdragostesc de el, ce are el asa special de m-a facut sa simt lucrul asta mizerabil??

Asta ma intreb de fiecare daca cand inima mea e franta de catre el si eu tot nu ma invat minte....pentru ca daca ma invatam minte acum proasta de mine nu mai plagea dupa curul lui coreean.

Am platit uber-ul apoi m-am dat jos din el, am fugit in bratele Mirunei care ma astepta in fata casei cu o patura.Bine ca i-am dat mesaje inainte si am sunat-o s-o trezesc.Imi pare rau ca ii fac asta...dar am nevoie de prietena mea cea mai buna in meomente de genul.

Am intrat amandoua usor in casa pentru ca RM dormea si am mers in living unde ne-am facut mai comode.

-Asa....ce s-a intamplat??

Miruna m-a privea ingrijorata...si sunt sigura ca in momentul asta arat ca moartea.
Am luat o gura de aer mare apoi am inceput sa-i povestesc tot.La fiecare chestie mai interesanta Miruna mai scotea niste mirari pe gura.
Sfarsitul conversatiei s-a lasat cu plansete din partea mea, amintindu-mi de momentul cand Ru-mii a intrat in camera.

-Nu inteleg.....de ce a facut Ru-mii una ca asta....

-Cum adica?? Miruna e iubita lui...era normal sa faca una ca asta!

-Pai....

--Pai ce?!?Bai si Jimin a vrut sa-mi zica ceva.....stiti ceve ce eu nu stiu ??

-Doar Jimin iti poate spune....de ce nu incerci sa il asculti ??

Best Of MeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum