için

383 55 9
                                    

•••

Yoksun yine ortalarda.

Hiçbir sosyal medya hesabını bulamıyorum. Beni engellemiş olma ihtimaline bile bakarak başka hesaplardan bakındım ama yok. Durduk yerde ortadan kayboldun Hoseok.

Sana ulaşabileceğim tek yeri ortadan kaldırdın.

Gerçekten bana bunu neden yapıyorsun? Daha geçen gecemi güzelleştiren adam neden yine durduk yere bana acı çektiriyor?

Yapma.

Gerçekten bunaldım bundan.

Sol tarafımın bu kadar ağrımasından bunaldım.

Sana ulaşamayacağımı bilmeme rağmen istiyorum seni. Burada ol. Seni sürekli görebildiğim hesaplarında aktif ol istiyorum. Neler yaptığını, nasıl olduğunu gecenin köründe açtığın yayında sadece ben olduğumda bile gelip anlatmanı istiyorum.

Sence çok mu şey istiyorum? Sadece sana tek böyle ulaşabiliyorum. Sadece böyle iyi misin öğrenebiliyorum.

Artık öğrenemiyorum tabii.

Neredesin Hoseok?

Hesaplarını kapatıp gitmendeki sebep ne?

İyi misin?

Lütfen iyi ol. Buna inanmak istiyorum.

Uzun zamandır bir şey atmadığımı fark ettim. Hazır buraya girmişken de bir şeyler yazmam gerektiğini hissettim.
Önceden anılarımızı anlatacağımdan bahsetmiştim.
Şu an düşünüyorum. Gerçekten bir anımı yazmak için çabalıyorum, ama hatırlamıyorum.

Bunu kabullenmek istemiyorum ama anılarımızı hatırlayamıyorum Hoseok.

Yoklar.

Sen de yoksun.

Bugüne kadar tutunduğum anılarım da  yok oldu.

Kafayı yemek üzereyim. En değerli parçalarım zihnimde kayboldu, sen kayboldun.

Kayboldum Hoseok.

Sensizlikte kayboluyorum.

Lütfen çık bir yerden seni görmeye gerçekten ihtiyacım var. Çık ve bana Medusa diye seslen. Yemin ederim bu sefer cevap vereceğim sadece şu lanet olası gidişinden vazgeç.

Gel artık.

Görmek istiyorum seni.

Kavuşmak istiyorum.

Sana Medusa olduğumu söylemek istiyorum. O ekran başında günlerini beraber geçirdiğin adam olduğumu söylemek istiyorum.

Ama yapamıyorum.

Bulamıyorum seni.

Cidden aklım almıyor nasıl bir anda ortadan kaybolabildin? Yakınların bile nerede olduğunu bilmiyor. Jin hyung ortadan kaybolmandan sonra seninle bir kez iletişim kurmuş ama ona bile nerede olduğunu söylememişsin. Sonra da tamamen izin kayboldu işte.

Bunu yapmandaki amacı anlayamıyorum. Bir sorunun mu var, ondan mı herkesten kaçıp duruyorsun?

Kaçma Hoseok, kaçış bir yol değil. Bak bana, ne hallere geldim. Etrafımda yakınım diyebileceğim hiç kimse kalmadı. Onlardan kaçtığım için benden uzaklaştılar.

Kaçtım ve yalnız kaldım.

Yalnız olmanı istemiyorum.

Yalnızlık boğucu bir şey.

Sen boğulma, benim gibi.

Hoseok eğer bunu görüyorsan ki inşallah bir şekilde rastlarsın. Senden istediğim tek şeyin geri dönmen olduğunu bil.

Döndüğünde istersen hiç bir şey yapma. Sadece varlığını bilmeye devam etmek istiyorum.

Seninle sen olmadan devam etmeliyim.

Sensizliğe dayanamıyorum çünkü.

Varken bile olmaman sorun değil.

Dediğim gibi sadece var olman bile yeterli bana.

Lütfen iyi ol.

Ve geri dön.

Seni seviyorum. Bunu da unutma olur mu?

•••

unutma

nepenthe • vhopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin